Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Raczej tak jak piszą Panowie wyżej - pompa podprogowa - tzw liniowa - wybiera się na emeryturę. U mnie zaczęła już na tyle padać, że się nie włączała w ogóle i nie mogłem odpalić auta. Pomaga jedynie potupanie nogami w podłogę koło fotela kierowcy - odpala wtedy za którymś razem. Później odpalało ale już zaczynała też coraz bardziej buczeć. Wymieniłem w ASO - koszt pompy 850pln + wymiana 140pln.
Opublikowano
850zl? mi powiedzeili 1200zl

Witam! ty w Przemyślu w sklepie kupiles pompke ???

Opublikowano
nie w przemyslu w auto fanie powiedzieli mi 700 i czekac ok tyg sciagnelem z allegro za 500zl w ciagu 2 dni!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano
nie w przemyslu w auto fanie powiedzieli mi 700 i czekac ok tyg sciagnelem z allegro za 500zl w ciagu 2 dni!!!

 

ja w auto fanie pytałem powiedzieli 850zl :mad2: :D

Opublikowano
masz typowe objawy jak wyzej to raczej tak ale bedziesz mial spokuj na dlugi czas jesli to wlasnie ona padla!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano
masz typowe objawy jak wyzej to raczej tak ale bedziesz mial spokuj na dlugi czas jesli to wlasnie ona padla!!![/quote

 

tak już słychać buczenie kiedy zapłon wlaczam , ale kurde DIS INPA nic nie pokazuje......

Opublikowano
masz typowe objawy jak wyzej to raczej tak ale bedziesz mial spokuj na dlugi czas jesli to wlasnie ona padla!!![/quote

 

tak już słychać buczenie kiedy zapłon wlaczam , ale kurde DIS INPA nic nie pokazuje......

 

a jaka wartosc ci pokazuje inpa w analog values w pre supply pressure ?

 

powinno byc ok 4 bar

Opublikowano
masz typowe objawy jak wyzej to raczej tak ale bedziesz mial spokuj na dlugi czas jesli to wlasnie ona padla!!![/quote

 

tak już słychać buczenie kiedy zapłon wlaczam , ale kurde DIS INPA nic nie pokazuje......

 

a jaka wartosc ci pokazuje inpa w analog values w pre supply pressure ?

 

powinno byc ok 4 bar

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//s60.radikal.ru/i169/0904/3b/f7c5d8816aa4.png

Opublikowano
a jak sprawdzić pompę w zbiorniku???
Opublikowano
kolego u mnie bylo wszystko ok nie tracila mocy tylko glosno buczala dipiero po jakis 3 tyg sie porobilo przestala chodzic kompletnie!!! i brak bylo mocy!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam . Prawdopodobnie i mnie powoli zaczyna dotyczyć problem wymiany pompy. Czy ktoś ma doświadczenie z wymianą pompy po regeneracji w tym serwisie??? http://www.allegro.pl/item610473170_pompa_paliwa_pierburg_bmw_land_rover_opel_rover.html . Pozdrawiam.

 

dołączam się do pytania, jeździ ktoś na takiej regenerowanej pompie ??

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Mam podobny objaw, nie moge zapalic, po przekreceniu kluczyka na pozycje 2, slychac pod podloga kierowcy jak pompa pracuje ale dziwnie, nie rowno jakby przerywala, po jakis 20sek slychac jakby paliwo sie przelewalo ale bardzo dziwnie jakby nie mialo sily i wracalo do baku.

 

Auto zgaslo mi jak przejechalem przez prog na drodze, i lekko przytarlem podwoziem. Chyba musze conajmniej sprawdzic ta pompe...

Potem na drodze zgaslo mi 2x ale przy dojezdzaniu do swiatel i zaswiecila sie kontrolka DDE.

Jak juz odpalil i cisnie sie gaz to jakos idzie, ale tak byc nie moze.

Po odczekaniu chwili i probach uruchomienia odpalilo i dojechalem do domu.

Myslicie ze mogla sie "odlaczyc" czy raczej uszkodzic?

 

 

Na przyszlosc znalazlem cos takiego, jesli musial bym kupic nowa:

http://allegro.pl/item970305315_pompa_paliwa_pierburg_bmw_land_rover_opel_rover.html

Co o tym myslicie. Tylko bez bicia :) Koledzy wyzej zadawali juz to pytanie.

 

Moze znacie badz mozecie polecic sprzedawce pompy podprogowej do E46 330D 2002r?

Z gory dzieki.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Potem na drodze zgaslo mi 2x ale przy dojezdzaniu do swiatel i zaswiecila sie kontrolka DDE.

Jak juz odpalil i cisnie sie gaz to jakos idzie, ale tak byc nie moze.......

 

Heh...tak to właśnie wygląda, w końcu zdechnie w najmniej oczekiwanym momencie.

 

Masz fajne auto - kup porządną część i z głowy. Dobrych zamienników po prostu niema, o regeneracji wolę się nie wypowiadać.

 

Tu masz w dobrej cenie i wg. opinii od dobrego sprzedawcy :

 

http://moto.allegro.pl/item966404595_pierburg_pompa_paliwa_bmw_7_28217_00_0_16_14_6_751.html

 

Oczywiście pompa z E39 D pasuje do E46 D i odwrotnie.. zresztą w opisie aukcji masz numery to sam sprawdź.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

limited, dzieki za opinie.

Zamienniki to zło, o regeneracji wolałem zapytac, spodziewałem sie takiej odpowiedzi a Twoja upewnila mnie w tym samym przekonaniu.

Opublikowano
Potem na drodze zgaslo mi 2x ale przy dojezdzaniu do swiatel i zaswiecila sie kontrolka DDE.

Jak juz odpalil i cisnie sie gaz to jakos idzie, ale tak byc nie moze.......

 

Heh...tak to właśnie wygląda, w końcu zdechnie w najmniej oczekiwanym momencie.

 

podepnę się pod temat

 

to i mi doradź, ja miałem podobny problem, DDE itp (kilka postów niżej),

ja miałem tak, że odpalam rano autko (w baku ok 15l) i za chwilę (minuta) gaśnie, kręcenie nic nie pomaga, rozebrałem siedzenia, dostałem sie do pompki w zbiorniku, wyciągnąłem ją, daje zapłon a ona nie obraca....stuknąłem śrubokrętem i zaskoczyła. Wymieniłem na nową i od tego czasu nie ma problemu.

 

Ja jakoś tak nie słyszę podprogowej, ale jakby się wsłuchać to coś tak lekko bucy.

 

Mam szykować w najbliższym czasie 600zł???

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
318tds: To u mnie halasuje bardzo zle i glosno podprogowa. Przed weekendem bede mial druga na probe, zamienie i dam znac czy pomoglo.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie problem rozwiazany nastepujaco:

 

Wymienilem pompe podprogowa na sprawna pozyczona (dzieki vaaldus) jednak sytacja byla taka sama.

Problemem okazala sie pompa w baku, przerywala co jakis czas stad niedobor paliwa widoczny na przezroczystym przewodzie paliwowym wychodzacym z filtra.

  • 2 lata później...
Opublikowano
Niewiem czy to ten wątek ale #$%%. Ostatnio miałem problem z buczącą pompą podprogową (zagłuszała silnik) od e39 530d (jeżeli to ma znaczenie). Doczytałem się że jak buczy to marny jej żywot i oryginał albo regeneraciaj. Wyjołem ustrojstwo, przedmuchałem kompresorem na sucho z dupki i cipk% strony. Potem podpiołem pod kabel przy aucie, przekreciłem stacyjke by sie kręciła i dalej ją kompresorem z obu stron i tak ze 3x. Efekt tego jest taki że pompa conajmniej 60% ciszej gra jak w ogóle jest słyszalna - teraz słychać tylko pomruk silnika i radio:D Jak ją założyłem po tym dmuchaniu to buczała jak była odłona pod spodem zdjęta i myślałem że zabieg nie pomógł i czeka mnie wymiana ale miło się zaskoczyłem.
Opublikowano
wykasowało ale dodam że dmuchałem ją z przodu :mad2: i z tyłu :mad2: :p Jak zdjąłem na początku wężyk to na tym od strony baku był jakiś syf jakby szlam taki zółty ciemny albo co, co mnie ucieszyło bo jak coś zapchane i to przeczyścisz to czesto zdarza się że sprzęt zaczyna działać jak nowy (chociażby laptopy które się rozwalają od ich nieczyszczenia).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.