Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no wlasnie jak w temacie .. co tu duzo mowic .. znudzilo mi sie 150 konikow (dosc szybko) i stwierdzam ze moze by tak za pare miesiecy pozbyc sie autka i zwazywszy ze ceny M3-ek ostatnio troszeczke polecialy (jak wszystkich) kupic M3 3.0 bo 3.2 jednak duzo drozsze ;) ?? bo z tego co widze to za ok33-35 juz by kupil ..

tylko kupic to jest jedno .. ale jak to pozniej utrzymac ?? napewno musialoby to byc zagazowane (tylko bez profanacji mi tu - mam u siebie w autku wtrysk i jestem z niego zadowolony w 100%) - bo zycie żaka latwe nie jest .. ale ze spalaniem to i tak nie wieze ze wezmie wiecej niz 3-4 litry wiecej niz moja ..

ale jak to jest z pozostalymi kosztami ??

czy zawiasik tam jest duzo drozszy niz w "zwklych" E36 ??

jak jest z zywotnoscia tych silnikow ?? - wiadomo zaden stary dziadek nie jezdzil nim do kosciola ;)

jesli ma ktos jakies doswiadczenia z M3-ami to zapraszalbym do podzielenia sie nimi ..

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kiloff nie jestem pewien na 100% ale taki temat CHYBA juz był.

 

moje dlugie poszukiwania zakonczyly sie bezowocnie ... poprostu algorytm szukajacy w phpbb2 jest strasznie do ...

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano

Kiloff, temat już był, a poza tym to sorry, ale jak ktoś pyta o koszty utrzymania Mki to go chyba nie stać na utrzymanie takiego wozu.

Wiem, że części w przypadku M5 mogą być do 40% wyższe od "normalnych" wersji.

Opublikowano
Kiloff, temat już był, a poza tym to sorry, ale jak ktoś pyta o koszty utrzymania Mki to go chyba nie stać na utrzymanie takiego wozu.

Wiem, że części w przypadku M5 mogą być do 40% wyższe od "normalnych" wersji.

Marco szczerze uważam że piszac w ten sposób zaczynamy popadać w skrajności.Owszem zgodziłbym się z Tobą jeżeli sprawa dotyczyła by się nowej M-ki,ale e36 to juz ponad 10 letni wozik, na ktorego stać napewno wiele wiecej osób niz na nowy.I zamiast powiedzmy kupić sobie Pande z elektrycznymi szybami to mozna kupic za to M-ke.

Wiem doskonale że kupić samochód to jedno a utrzymać go to drugie ale być może kolega Kiloff jest na tyle pasjonatem BMW że wystarczy mu fakt posiadania M-ki i niekoniecznie musi robić nim duże przebiegi.Tak od czasu do czasu sobie pojeździć.

Wszystko drodzy Panowie zależy od tego jakie będzie przeznaczenie naszego auta,chociaż patrząc Marku z logicznego punktu widzenia to masz duzo racji.

 

A odpowiadając na pytanie kolegi Kiloff`a to chociaż nie miałem nigdy M3 i zapewne nie bede miał bo moje gusty jeśli chodzi o auta są nieco odmienne,to uważam jednak że sprawa z utrzymaniem M-ki to głównie odnosi się do zakupu auta.To znaczy że jeżeli kupisz dobrze utrzymany egzemplarz to tak jak w przypadku reszty BMW i sporej wiekszosci innych marek będziesz cieszył się długą i bezawaryjną jazdą przez długi czas.

Może niepotrzebnie zabieram głos bo nie miałem M3, ale tak jak powiedziałem wszystko zależy od tego w jakim stanie kupisz auto.

Opublikowano

marco : owszem temat byl ..ale nie bylo w nim powiedziane NIC konkretnego .. i uwazam ze to nie jest rols, i jesli ktos sie pyta o koszty to nie od razu napewno go nie stac ...

ja ze swoja jedyne jakie mialem problemy to z zawiasem .. i dlatego nie wydaje mi sie zeby M3-ka w eksploatacji byla jakas o niebo drozsza (o ile nie bedzie zajezdzona) .. no chyba ze mnie ktos jednak sprowadzi na ziemie i zaczne sie rozgladac za 328 ..

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
mm eksploatacja nie kończy się tylko na cenie benzyny czy usterce. Ale wszystkie rzeczy eksploatacyjne (tarcze, klocki itp.) będą dużo droższe.
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
i wlasnie dlatego jestem ciekaw o ile drozsze ;) a ze jest sobota .. i ze sklepow to jedynie spozywcze sa otwarte.. to myslalem ze moze ktos z forum sie podzieli jakimis wlasnymi doswiadczeniami ;)
kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
Kiedyś gdzieś przeglądałem jakiś katalog części i chyba ceny części eksploatacyjnych są zbliżone do części e38, ale głowy nie dam.
http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg
Opublikowano

Sprawdziłem pod tym adresem :

http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=84832

Więc tarcza firmy EBC do M3 na przód kosztuje 261,77zł za sztukę a do 320i 224,53 zł.

Sam jestem zdziwiony że taka mała różnica jest :)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Więc tarcza firmy EBC do M3 na przód kosztuje 261,77zł za sztukę :)

 

to jednak są tańsze od e38...

 

Kupuj m3 tylko znajdź zadbaną :cool2: powodzenia w szukaniu

http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg
Opublikowano
Jedź do ASO i sprawdź ceny. Są wysokie. Jeżeli nie poradzisz sobie z serwisowaniem na oryginałach i przeraża Cię spalanie na poziomie 17l. (po mieście) to kup. Oczywiście nie tą starą 286km. Jeżeli widząc rezerwe masz problem to odpuść.
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Słuchajcie jechalem dzisiaj M3 :P Byla wzmocniona z 286 KM na jakies 330KM. To co sie dzialo podczas przyspieszania ... brak mi slow. Moja osemka przy tym to jak zuk czy nysa :mrgreen: BMW 325 przy tym to zabaweczka. Wlasciciel tej M3 mowil o spalaniu rzedu 15 litrow przy dosyc sportowej jezdzie
Opublikowano

a mój kumpel ma M3 2003 343 konie i moge powiedziec , ze powyzej 240 nie ma zadnej rewelacji - 400 konne M5 ciągnie o wiele lepiej , co do porównania 850i z M3- M3 jest duzo lżejsze , ale bez przesady-nysa to nysa hehehehehe - gdybys miał óseme w manualu , tez byłoby inaczej ...

 

jesli chodzi o koszty- ceny orygnalnycj czesci M są dosc duze - ale jedno mnie zastanawia - jesli chodzi o koszty i ceny to chyba nie nalezy kupowac M3...

moj znajomy kupił kiedys porsche 928 GT .." tanio" .cieszył sie 3 miesiace po czym spuchł na utrzymaniu i był zmuszony zredukowac auto do bmw 525tds...

kupic samochod to nie wszystko...

Opublikowano (edytowane)
Jedź do ASO i sprawdź ceny. Są wysokie. Jeżeli nie poradzisz sobie z serwisowaniem na oryginałach i przeraża Cię spalanie na poziomie 17l. (po mieście) to kup. Oczywiście nie tą starą 286km. Jeżeli widząc rezerwe masz problem to odpuść.

 

17 to chyba masz cegłe zamiast nogi.

 

Ja powiem tak: Każde R6 w BMW pali tyle samo. Miałem 520i E34, miałem 325i E36 i teraz mam już drugą emkę i wszystkie spalania kształtowały się na podobnym poziomie. Mi osobiście M3 pali zawsze w granicach 15 litrów. Ale przy dynamicznej jeździe potrafi wessać i grubo ponad 20. Na trasie najmniej kiedyś spaliła mi 6,7 litra na 100km.
Edytowane przez Piotr_Ł
Opublikowano
Jedź do ASO i sprawdź ceny. Są wysokie. Jeżeli nie poradzisz sobie z serwisowaniem na oryginałach i przeraża Cię spalanie na poziomie 17l. (po mieście) to kup. Oczywiście nie tą starą 286km. Jeżeli widząc rezerwe masz problem to odpuść.

 

17 to chyba masz cegłe zamiast nogi. Kiedyś bardzo się takim autem interesowałem i pytałem się o spalanie: przy spokojnej jeździe w miescie spalają 13 - 14 litrów benzyny. Na trasie potrafją zejść poniżej 10 bez problemu. Z tego co pamiętam to jadąc na "piątce" męcząć odcięcie to średnie spalanie będzie ok. 17 (wypowiedź ///M3 z tego forum, tylko że pewnie teraz nie zagląda na nie). Części są droższe ale to można sprawdzić na stronach BMW Polska (mają oriętacyjny cennik). Paru użytkowników takich aut jest na www.mpwr.prv.pl

 

 

a po co miec m3 , zeby nie miec cegły zamiast nogi

??? nie rozumiem - jak ktos chce pyrkać 90 na piątce to niech kupi 316 i przerobi na gaz :lol: :lol: :lol: :lol:

 

M3 mojego kumpla łyka ponad 20 przy ostrym depnieciu bez zadnego problemu ...jak słysze ,ze ponad 300 konny silnik ma przy "pełnym papciu " palic ok 17, to mnie smiech ogarnia - koniki trzeba karmic !!!

Opublikowano

 

a po co miec m3 , zeby nie miec cegły zamiast nogi

??? nie rozumiem - jak ktos chce pyrkać 90 na piątce to niech kupi 316 i przerobi na gaz :lol: :lol: :lol: :lol:

 

M3 mojego kumpla łyka ponad 20 przy ostrym depnieciu bez zadnego problemu ...jak słysze ,ze ponad 300 konny silnik ma przy "pełnym papciu " palic ok 17, to mnie smiech ogarnia - koniki trzeba karmic !!!

 

zmieniłem swoją wiadomość,bo znalazłem cytat :) a co do spokojnej jazdy to czasem się zdarza, nie mów, że Ty zawsze jeździsz z gazem w podłodze.

Opublikowano

 

a po co miec m3 , zeby nie miec cegły zamiast nogi

??? nie rozumiem - jak ktos chce pyrkać 90 na piątce to niech kupi 316 i przerobi na gaz :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Tylko ze zanim depniesz takim M3 to trzeba sie 5 razy zastanowic. Zeby miec caly czas noge w podlodze to przydalyby sie lepsze drogi. Koles kierujacy tym M3 zanim jej depnal to przez jakies 2 kilometry wypatrywal kawalka troche rowniejszej drogi :evil:

Opublikowano

ja na razie nie mam czym za bardzo gazowac- 207 koni to w siodemce jest tyle co nic- ale to sie w najblizszym czasie zmieni - 4.0 V8 albo V12 - moja rada - 300 + koników- i zaczynają się jakieś namiastki jazdy - serio - w swoim 730 z chipem czuje sie naprawde mocno UNDERPOWERED ....:(

SHIT !!!!

Opublikowano

 

a po co miec m3 , zeby nie miec cegły zamiast nogi

??? nie rozumiem - jak ktos chce pyrkać 90 na piątce to niech kupi 316 i przerobi na gaz :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Tylko ze zanim depniesz takim M3 to trzeba sie 5 razy zastanowic. Zeby miec caly czas noge w podlodze to przydalyby sie lepsze drogi. Koles kierujacy tym M3 zanim jej depnal to przez jakies 2 kilometry wypatrywal kawalka troche rowniejszej drogi :evil:

 

nie przecze stary - i dlatego jezdze siodemką- moja zona jest wniebowzieta- 7 to jak narazie jedyne auto ( poza klasą S ) gdzie na najgorszych dziurach moze sobie spokojnie zrobic makijaż :P i do tego przy 220 km/h nie musimy do siebie krzyczec

jesli chodzi o M3- prowadziłem 343 konną E46 - i moge powiedziec, ze nie ma zadnych problemów na np A2, po miescie tyle nie jezdzisz , zatem spoko - M3 nie jest az takie niskie , bez przesady- widywałem bardziej " zglebione " CRX'y czy kadetty GSI :lol: :lol: :lol:

 

pozdro

Opublikowano
no wlasnie jak w temacie .. co tu duzo mowic .. znudzilo mi sie 150 konikow (dosc szybko) i stwierdzam ze moze by tak za pare miesiecy pozbyc sie autka i zwazywszy ze ceny M3-ek ostatnio troszeczke polecialy (jak wszystkich) kupic M3 3.0 bo 3.2 jednak duzo drozsze ;) ?? bo z tego co widze to za ok33-35 juz by kupil ..

tylko kupic to jest jedno .. ale jak to pozniej utrzymac ?? napewno musialoby to byc zagazowane (tylko bez profanacji mi tu - mam u siebie w autku wtrysk i jestem z niego zadowolony w 100%) - bo zycie żaka latwe nie jest .. ale ze spalaniem to i tak nie wieze ze wezmie wiecej niz 3-4 litry wiecej niz moja ..

ale jak to jest z pozostalymi kosztami ??

czy zawiasik tam jest duzo drozszy niz w "zwklych" E36 ??

jak jest z zywotnoscia tych silnikow ?? - wiadomo zaden stary dziadek nie jezdzil nim do kosciola ;)

jesli ma ktos jakies doswiadczenia z M3-ami to zapraszalbym do podzielenia sie nimi ..

 

Witam,

M3- to nieprzecietne auto , a radosc z jazdy rekompensuje kazda wydana zlotowke na zakup . Eksploatacja jest kosztowna ( niemal wszystko mnoz przez 2) , ale jesli M3 jest jednym z Twoich marzen - to zapewniam Cie , ze warto do niego dazyc .

MKa

E46 M3

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tylko kupic to jest jedno .. ale jak to pozniej utrzymac ?? napewno musialoby to byc zagazowane (tylko bez profanacji mi tu - mam u siebie w autku wtrysk i jestem z niego zadowolony w 100%) - bo zycie żaka latwe nie jest ..

 

No właśnie chyba Cie zdrowo pogieło żeby na taki durny pomysł w ogóle wpaść :duh: M3 i gaz, chyba bym tankował w nocy na zadupiu żeby obciachu nie robić.

Jak mawiał mój znajomy "chociaż [BAD] wyszarpana ale zawsze proszę pana".

 

a po co miec m3 , zeby nie miec cegły zamiast nogi

??? nie rozumiem - jak ktos chce pyrkać 90 na piątce to niech kupi 316 i przerobi na gaz

 

Pewnie lepiej kupić M3 i przerobić na gaz. :mad2:

 

P.S. Sory za forme posta ale żaden prawdziwy fan nie pozostanie niewzruszony na samo stwierdzenie o gazie w eM-ce. ŻENADA!!!

Opublikowano

o czym Ty stary mowisz ????

 

mój tekst o 316 na gaz miał wymowe IRONICZNĄ ,

tez jestem fanem BMW - gdybys nie zauwazył nie mam najbardziej ekonomicznej beemki i nie wstawiłem gazu !!!!!

CHodziło mi o to, że jesli się planuje zakup mocnej maszyny, to wszelkie gadki o spalaniu są bez sensu !!!!

 

 

 

pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Frank: sorki, źle wkleiłem. Oczywiście chodziło mi o pomysł wstawienie gazu do M3, nie miałem zamiaru odnosić się do Twojego posta.

Co do oszczędności zgadam się jak najbardziej, jak ktoś kupuje takie mocne auto i pierwsze co myśli jak zredukować koszta przez wstawienie gazu to powinien się zastanowić nad sensem zakupu.

Edytowane przez BaX

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.