Skocz do zawartości

Nagrzewnica - woda pod wykładiną ???


PLEBANOO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegow!

Kłopocikow sie mi narobiło...

Oddałem dzis auto do doktora w celu wymiany sworzni i innych duperszwancli. Oczywiscie nie mogło byc zbyt zbyt kolorowo. okazało sie ze mam cos z nagrzewnica, podobno jest duzo wody pod wykładzina i kapie na zewnatr ciurkiem. Ogrzewanie działało mi dosc słabo ale puki nie było tak zle nie ruszłem tego ale faktycznie dzis było wyjątkowo słabo.

Pytanie moje: czy jest duzo roboty przy wymianie nagrzewnicy (trzeba całą deske zdejmowac?) podejmowac sie samemu?

Co moge jeszcze sprawdzic zeby sie przekonac czy to nagrzewnica?

Prosze was o porady Dzieki Pozdrawiam

E36 coupe '93 M50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety kolego deskę trza wyjąć bo jest dostęp do bani :cry: -no chyba że ktoś ma jakiś patent. A sprawdzałeś gdzie leje,może nie z niej tylko z tych plastikowych rurek lub na łączeniu?? To sam zobaczysz. A jak nie no to cza rozkręcać

:(

"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega darek K ma rację.

Na początek nie zakładaj że nagrzewnica jest szczelona.

 

Na początek wymień dwa (lub trzy jeśli masz klimę) oringi które łączą wyjście nagrzewnicy z "samochodem" - są one zakładane na króce od strony samochodu (całość skręcana jedną nakrętką "szóstką" o ile pamiętam). Polecam zakup w ASO bo sa tanie i pewne ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielki dzieki Panowie za konkretne podpowiedzi!

Prosze jeszcze o wskazowke jak sie dostac do tego bez rozbierania dechy.

Mam wersje bez klimy. Jesli ma to znaczenie z filtrem pyłkowym pod szybą z dostępem od maski nie od schowka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdemontowaniu elementu nr4 będziesz miał dostęp do nagrzewnicy,musisz zdemontować kratkę wlotu powietrza całość tak jakbyś zmieniał filtry przeciwpyłkowe w ten sposó będziesz miał dośtęp do elementu nr6 na wcześniejszym rysunku.Cała operacja jest prosta powinieneś sobie z tym poradzić.

http://images44.fotosik.pl/91/53d8edd7bec051f0med.png' alt='53d8edd7bec051f0med.png'>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego na podszybiu z prawej strony filtru pyłkowego jest pierwsze przyłącze. Natomiast pod nogami kierowcy po zdjęciu plastiku pod kierownicą po prawej stronie widać nagrzewnicę z przyłączem. Jeszcze pytanie z której strony masz mokro??Pod nogami kierowcy czy pasażera?? I jak kolega wyżej pytał czy płyn ci ubywa??
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kanał nie będzie ci do niczego potrzebny.jeśli chodzi o nagrzewnice oczywiście.

 

 

u ciebie 3 dni parowało, a u mnie strzeliło w korku podczas wakacji.dosłownie w ciągu 2min przez szyby nie było nic widać.musiał być zapowietrzony układ a nagrzewnica była najsłabszym punktem.temperatura wzrosła, ciśnienie również i zanim sie obejrzałem było po wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilgoc pod wykładzina to raczej nie od nagrzewnicy...mam jej sporo pasazer zauwazył dzis ze po rozwinieciu pasa jest on mokry :( zajrzałem pod wygładzine za fotelem a tam az żal gadać...

Doradzcie co mam zrobic skad ta woda, od szyberdachu cieknie albo co???

(coupe)

P.S. rurki od nagrzewnicy sa szczelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.