Skocz do zawartości

wymiana tarcz i klocków (EBC, ZIMMERMAN)


maciek_bmw

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

w niedalekiej przyszlosci musze wymienic tarcze i tu pojawia sie pytanie JAKIE KUPIC ??? nie jestem zadowolony z hamulców seryjnie montowanych w 530d czesto zdarza sie ze pedal jest miekki a tarcze przegrzane

 

co myslicie o takim zestawie

najskuteczniejszy zestaw:

- tarcze przód wiercone + nacinane EBC TURBO GROOVE GD1246 - 529 zł/szt.

- klocki przód EBC GREEN STUFF DP21449 - 479 zł

- tarcze tył wiercone + nacinane EBC TURBO GROOVE GD1245 - 429 zł/szt.

- klocki tył EBC GREEN STUFF DP21494 - 322 zł

wysyłka kurierem 45 zł

 

 

moze to

1. Przód: Tarcze Zimmerman Sport 353,00 zł

2. Tył: Tarcze Zimmermann Sport 336,00 zł

 

juz sam nie wiem w e36 mialem kiedys brembo nacinane ale nie zrobily na mnie duzego wrazenia.. moze klocki byly zle dobrane...

 

moze ktos pomoze w podjeciu decyzji >>>

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wymienialem klocki w moim e60 530xi, i niestety skończyło się wymianą tarcz z przodu.

Wesoły Pan w ASO poinformował mnie, że jeśli chodzi o tarcze w e60 to są cienkie i w zasadzie wystarczaja na 1 kpl klocków (zwłaszcza przód).

 

Jak uważacie, czy warto szukać innych (bardziej wytrzymałych) tarcz i klocków do tego auta.

Czy ma to sens, czy lepiej pozostać przy fabryce ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tez jakis czas temu pytalem sie na forum jakie tarcze i klocki wybrac ale nikt jasno niczego nie polecil. Zbierajac jednak info od uzytkownikow i serwisantow zdecydowalem sie zamowic zwykle ( nie sport) tarcze Zimmermana + klocki ATE. Zakladam w koncu tygodnia wiec moge dac znac jak sie sprawuja.

Widze jednak ze Ty masz specjalne wymagania i mocniejszy silnik wiec moze najlepszy zestaw ale wciaz standard to dla Ciebie za malo...

Przetestuj wiec moze te nawiercane Zimmermanny Sport - zawsze to lepsze odprowadzanie ciepla wiec lepiej zniosa ostra jazde kosztem czestszej wymiany klockow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zimmerman sport - wlasnie na opinie o tym produkcie czekam najbardziej... wczoraj dosc sporo na ten temat czytałem i wiecej opini było na nie znowu klocki EBC GREEN STUFF podobno sa gorsze od RED stuff a tych do e60 nie przewidziano>>>
KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem kiedys zimmerman w vw golf IV i szybko sie pokrzywily ja osobiscie nie polecam o ebc slyszalem pochlebne opinie

bmw e46 330d automat 204 ps

bmw e46 320d manual 150 ps

a3 110 ps ahf

suzuki gsxr 1000 k3 175 ps 0-200 7sek :P

bylo a6 c5 2.5 tdi quattro ake -mile wspomnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze Zimmerman to jednym słowem kompletny shit, otóż tarcze oznaczone jako sportowe vardzo szybko od przegrzania się krzywią wiem co mówię sprawdziłem na sobie więc co to za tarcze sportowe. Te nawiercane pękają, jedyne jakie mogę polecić z czystym sumieniem to Brembo ORO lub Max tańsze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie tarcze jestes w stanie skrzywić jesli zaraz po wymianie dajesz mocno w palnik albo na rozgrzanych wjedziesz w kałuze...

co do brembo max to miialem na e36 i jakos rewelacyjne to one nie były

 

płyn niedawno wymienialem wiec jest dobry

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam wyżej to koledze chodziło chyba o to, że Twój płyn może mieć za niska temperaturę wrzenia i dlatego być może masz wrażenie miękkiego hamulca po intensywnej jeździe. Mam podobny problem i zmieniam przewody na takie w stalowym oplocie i płyn hamulcowy na castrol SRF.

Dam znać jak wypadnie po zmianie.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie tarcze jestes w stanie skrzywić jesli zaraz po wymianie dajesz mocno w palnik albo na rozgrzanych wjedziesz w kałuze...

co do brembo max to miialem na e36 i jakos rewelacyjne to one nie były

 

płyn niedawno wymienialem wiec jest dobry

 

Jeżeli tarcza jest sportowa to jak sama nazwa mówi nie będzie używana przez emeryta w Tico tylko będzie dostawała po p....... więc nie Pisz żę się ma prawo pokrzywić. Tak jak pisałem przetestowane miałem Brembo Oro a Ty Brembo Max a niestety różnica jest znaczna Oro to typowo sportowe wyczynówki a Max zwykłe. Paru moich znajomych też ma Brembo Oro i klocki Ferodo DS i same rewelacyjne opinie, samochody wszystkie powyżej 280KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz mi wyslac jakis link do sklepu lub jakas oferte dotyczaca brembo oro

 

Linków nie mam gdyż zawsze wszystkie części do osobówek i ciężarowych kupuje w Inter Carsie osobiście z racji na wieloletnią współpracę co za tym idzie ceny.

W zależności gdzie mieszkasz podjedź do dużego sklepu zaufanego i z pewnością kupisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze Zimmerman to jednym słowem kompletny shit, otóż tarcze oznaczone jako sportowe vardzo szybko od przegrzania się krzywią wiem co mówię sprawdziłem na sobie więc co to za tarcze sportowe. Te nawiercane pękają, jedyne jakie mogę polecić z czystym sumieniem to Brembo ORO lub Max tańsze.

 

drżała lekko kiera przy hamowaniu, wymienilem pierwszy raz na Zimmermanna i klocki Jurid, po pewnym czasie znów lekko drżały, zjezdziłem je w 1,5 roku. teraz w styczniu znów wymienilem tarcze znów na Zimmermanna i znów czuje drżenie kiery przy hamowaniu. Wahacze górne są też nowe.

 

mój mechanik mówił, ze do BMW to tylko oryginały albo Zimmermann ale coś czuje, ze ten Zimmermann to gówno. Moje tarcze maja 3 miesiace dopiero ale chyba wymienie je na nowe oryginały z ASO

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie na tarcze firmy BOSCH?

 

Na ATE,Zimermany itp wszyscy narzekają,a ak się mają BOSCH?

 

Byłem własnie w Inter k... i w Focie i bardzo polecają BOSCH...warto?

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Boscha własnie śmigam i powiem tak przy normalnej jeździe dla dziadka ok , ale przy wyhamowaniu ze 180-200 to zaczyna kierownica trząść więc nie polecam , jak bym miał zmieniać to na ORGINAŁ

 

A co do Zimermana tarczy to wywaliłem je po 1000 km :(, NIE KUPOWAĆ TEGO SZMELCU to nie dla naszych bryk , to do 125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie dzis rozmawiałem z mechanikiem i powiedział ze nic oprucz oryginalu mi nie zalozy bo wszystko sie krzywi...

 

mysle ze założe oryginaly z klockami red stuff i będzie to najlepsze rozwiazanie

 

Daj znac, jak juz je bedziesz mial i opisz wrazenia. Tez biore pod uwage taka kombinacje.

pozdrowienia

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.