Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Szukalem na forum ale nie znalazlem interesujacego mnie tematu. Mam luz na maglownicy i stad moje pytanie, czy w e39 mozna zniwelowac ten luz poprzez wkrecenie sroby doiskajacej slimak (jesli tak to ktora to jest??) Dziekuje za zainteresowanie. Pozdrawiam.
Opublikowano
Witam. Szukalem na forum ale nie znalazlem interesujacego mnie tematu. Mam luz na maglownicy i stad moje pytanie, czy w e39 mozna zniwelowac ten luz poprzez wkrecenie sroby doiskajacej slimak (jesli tak to ktora to jest??) Dziekuje za zainteresowanie. Pozdrawiam.
niestety z tego co bylo u mnie wiem ze nie,w e 34 jest regulacja a w e39 nie czeka cie pare groszy niewiem ile w polsce to kosztuje tu na zlomie dobre ok 3000sek + wymiana,ja dojezdzilem z luzem do sprzedazy,przyzwyczailem sie i jakos jezdzilem prawie mi nieprzeszkadzalo
Opublikowano
W E39 z silnikiem M60 który był i w E34 nie ma tej śruby do kasowania luzu ?. Myślałem że są tam te same przekładnie:).
SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie jak regenerowałem maglownicę to można było spokojnie regulować luz między listwą i zębatką.

Jest śruba na przekładni w miejscu gdzie się zazębia listwa i zębatka kolumny.

Z tego co pamiętam to klucz 17 nasadowy.

Ta śruba ma takie znaczki jak podziałka i można sprawdzać ile już obróciłeś.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.