Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

850Csi - 100-0 km/h - 41,1 m :duh:

lekko za duzo ...

 

Zwróć uwage że to auto na sucho waży 1800kg, a fizyki uszukać się nie da, przy takiej masie mogą tylko pomóc lepsze opony lub nawieżchnia, bo same hamulce są i tak juz z naddatkiem

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

wiadomo - cholira, a myslalem, ze potworniaste tarcze 345 z przodu pomogą...z drugiej strony masz racje- amerykance mają zawsze zawisc do niemców o lepsze auta i mogli cos przekombinowac ...

POZDRO !!! :dance: :dance: :dance:

Opublikowano

Frank - jazda Betą JEST ZAWSZE PRZYJEMNOŚCIĄ :cool2:

nawet jak cały dzień spędzam za kółkiem i wieczorem wysiadam po zrobieniu iluś tam -set km, to wciąż mało :cry2:

A do Czech mamy bliziutko- przecież my są Hanysy ze Ślunska :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Wracając do tematu hamulców w naszych autach- oprócz ogromnego postępu technicznego w konstrukcji opon, tak samo klocki ham są wciąż udoskonalane, bo z tarczami /o ile nie są to jakieś tarcze typowo wyczynowe/ chyba za wiele nie da się nawojować,tak sądzę.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dzisiaj właśnie wyczytałem że nowe BMW M6 ma najlepsze hamulce w historii motoryzacji czyli 33 metry ze 100km/h :cool2: :modlitwa: :dance:
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Dzisiaj właśnie wyczytałem że nowe BMW M6 ma najlepsze hamulce w historii motoryzacji czyli 33 metry ze 100km/h :cool2: :modlitwa: :dance:

 

oczywiście seryjnej motoryzacji i na seryjnym ogumieniu, bo wystarczy ż edo zwykłego auta założysz slicki i samochód zatrzyma Ci się o 5-7m krócej, slick niesamowicie klei sie do asfaltu.

No i już nie wspomne o autach WRC które na suchym asfalcie i rozgrzenych oponach zatrzymuja sie na 20-stu metrach.

 

Ale coś mi się tak wydaje że Porsche ma lepsze heble, gdzieś wdziałem artykuł z Carrerą GT i pisali że 31m potrzebuje na zatrzymanie

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
M6 jakby nie patrzeć jest autem seryjnym, a CARRERA GT ma hamulce ceramiczne, i z tego co pamiętam ma homologacje na drogi, ale to auto stricte torowe - taki pokaz możliwości firmy, coś jak FERRARI ENZO FERRARI.

 

Niby tak, ale Carrera GT jest jak najbardziej autem seryjnym bo idziesz do salonu i kupujesz, ale akurat pod względem hamulcy to nie wstyd przegrywac z Porshe bo przeciez ta firma z tego słynie i jak narazie nikt na świecie nie zdołał stwożyc lepszych

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

Wyjątkowo muszę się zgodzić z KIOKIO- CARRERA GT w tescie hamowania z 250 km/h rozłożyła ENZO, SLR'a i DB9 - trudno szukac dla niej rywala - ale ciekaw jestem co byłoby gdyby do McLarena F1 ( moje ulubione sportowe auto wszechczasów- jesli ktos nie wie dlaczego,to niech sobie przypomni jaki tam siedzi silnik :D ) założyc dzisiejsze wyczynowe opony..w końcu Mac miał CARBONOWE hamulce, tak jak te uzywane w F1 - niewygodne w codziennym uzytkowaniu i wymagające odpowiedniego "podgrzania"..ale jak juz się potem depnie...KONIEC !!

Brabus kiedys montował carbonowe hamulce, ale na skutek protestu zblazowanej wygodnickiej klienteli zaprzestano tego, a szkoda. .

Opublikowano
[...] do McLarena F1 ( moje ulubione sportowe auto wszechczasów- jesli ktos nie wie dlaczego,to niech sobie przypomni jaki tam siedzi silnik :D ) .

 

Oczywiscie rozwinieta wersja sinika z 850Csi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Chociaz cos mi sie o uszy obilo ze BMW nigdy sie nie przyznalo oficjalnie do silnika z Mc F1 :|

Opublikowano

W zasadzie silnik z Mc F1 to miał siedziec pierwotnie w M8 ( w wersji 550KM - haha - dałby baty dzisiejszej M6, co ? :D ) .

Nigdy nie słyszałem,żeby BMW odmawiało sobie zaszczytu przypisania dla siebie tejże konstrukcji. Wręcz przeciwnie- wszędzie oficjalnie figuruje jako MC Laren BMW ENGINE a jego oznaczenie podawane OFICJALNIE przez MCLARENA to S70/2. To już chyba o czymś świadczy.

Sądze ,że S70/2 był po prostu podstawą do " poznęcania " dla ludzi z Mclarena i to wszystko. Równie dobrze Mercedes mogłby się wypierac motorków montowanych przez Brabusa.

 

0-160 km/h w 6.3 s .... :D

 

Mc F1 FOREVER :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano

Z tego co pamietam do 280 cos kolo 28s. :?:

 

A tak wogole to jak to jest z silnikiem z Csi, tzn jest on rozwninieciem silnika 5.0 V12 :?:

 

A co do tego ze BMW nie przyznaje sie oficjalnie do silnika z F1 to tak cos mi sie o uszy obilo, ale nie pamietam co i jak, a moze mi sie przysnilo :duh:

Opublikowano
Z tego co pamietam do 280 cos kolo 28s. :?:

 

A tak wogole to jak to jest z silnikiem z Csi, tzn jest on rozwninieciem silnika 5.0 V12 :?:

 

A co do tego ze BMW nie przyznaje sie oficjalnie do silnika z F1 to tak cos mi sie o uszy obilo, ale nie pamietam co i jak, a moze mi sie przysnilo :duh:

 

nie znam dokladnych danych przyspieszen dla "MAca" ale są one piorunujące.

 

Co do silnika CSi - tak - jest on na bazie M70 5.0 V12 i nosi oznaczenie S70 B56 , co potwierdza jego przynależność do rodziny //M .

Fantastyczny motorek- mimo dwóch zaworów na cylinder ponad 68 koni z litra, duzy moment - 550 Nm - i " brzmienie biznesowego V12" . Niektórzy poczytują to za wadę i woleliby silnik z M5 pod maską czyli dziką orgię obrotów ale z tego co ja widziałem i słyszałem to jest super.

850CSi to dla mnie niespełnione jak dotąd niestety marzenie.. :|

Opublikowano
Z tego co pamietam do 280 cos kolo 28s. :?:

 

A tak wogole to jak to jest z silnikiem z Csi, tzn jest on rozwninieciem silnika 5.0 V12 :?:

 

A co do tego ze BMW nie przyznaje sie oficjalnie do silnika z F1 to tak cos mi sie o uszy obilo, ale nie pamietam co i jak, a moze mi sie przysnilo :duh:

 

Nie przesłyszało Ci się, ja tą informację słyszałem od samego Team'u Mclaren'a, byłem jakieś 4 lata temu w modlinie była taka impreza West Mclaren Mercedes Adrenaline czy jakoś tak i tam był prawdziwy McLaren F1 (siedziałem w nim mam fotki :mrgreen:, kumpel załatwił mi przepustke do boxów) i jeszcze jeden bolid taka dwuosobowa formuła prowadził sam Cougart (nie wiem jak sie pisze to nazwisko)

 

Koleś z załogi mówił że Mc F1 nie ma nic wspólnego z BMW poza tym że bmw finansowało projekt Maclarena dla reklamy, to wszystko - podobno, myśle że wiarygodne źródło :think:

 

Za to McLaren jest podobno dziełem Mercedesa , zresztą na "macu" widnieje gwiazda

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Csi jest rozwiniete z silnika 5.0, a ten jest zlozony z dwoch rzedowych szostek. Czyli wyglada to tak: R6 150KM -> V12 5.0 300KM -> V12 5.6 381KM -> V12 6.1 626 KM. Czyli kiokio ma polowe silnika auta wartego miliony euro :mrgreen: :!:
Opublikowano
Czyli kiokio ma polowe silnika auta wartego miliony euro :mrgreen: :!:

 

Masz Ci los :shock: lece wstawić becie do garażu bo dziś nocuje pod chmurką :lol: :lol:

 

Swoją drogą to nieźle to wykombinowałeś :handshake:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

Tak sobie poczytałem w necie i owszem Mclaren F1 ma silnik BMW ale na tym się kończy, poza tym jak BMW może sie przyznać do tego samochodu skoro jest on sygnowany przez Team Mercedesa.

Team Maclaren był zawsze Mercedesa, a BMW ma swój BMW Wiliams więc na zdrowy rozum jeśli Mclaren był by BMW to nie nazywał by się Marcedes :?: - dobrze kombinuje :?:

 

Imprezy pokazowe West McLaren Mercedes adrenaline odbywające sie na całym świecie miały na celu reklame mercedesa, nie widziałem tam ani jednego BMW, za to na tej imprezie zawsze były wszystkie dostępne aktualnie modele meśka oraz kilku przedstawicieli handlowych, więc chyba BMW zrobiło co swoje i umyło od tego ręce

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

 

Koleś z załogi mówił że Mc F1 nie ma nic wspólnego z BMW poza tym że bmw finansowało projekt Maclarena dla reklamy, to wszystko - podobno, myśle że wiarygodne źródło :think:

 

Za to McLaren jest podobno dziełem Mercedesa , zresztą na "macu" widnieje gwiazda

 

po pierwsze , to załoga Mercedes-Mc Laren ma juz niewiele wspólnego z brytyjskim Mc Larenem ,a po drugie projekt Mc F1 finansował Mc Laren i Gordon Murray a nie BMW , po trzecie na stronie oficjalnej Mc Larena jest jak wół S70/2 i na sam koniec widziałem na żywo w Anglii Mc f1 wraz z silnikem :D i jest tam jak wół BMW M POWER na bokach silnika- zupełnie jak w dwoch sklejonych silniczkach z M3 :D

Wiadomo,ze TEAM Mercedes - McLaren nie moze powiedziec ,ze ma cos wspolnego z BMW - to czysty marketing - KIOKIO nie wierz w takie bzdety!!!

W MC LARENIE F1 jest silnik skonstruowany przez BMW i firmowany przez BMW . Jak ktos uwaza ,ze jest inaczej, to jest w błędzie. KIOKIO - dowody a nie wynurzenia jakiegos geniusza od 116 boleści . Znajdz sobie zdjecia silnika S70/2 stosowanego w Mc F1 i zobacz sam. :D

Opublikowano
Tak sobie poczytałem w necie i owszem Mclaren F1 ma silnik BMW ale na tym się kończy, poza tym jak BMW może sie przyznać do tego samochodu skoro jest on sygnowany przez Team Mercedesa.

Team Maclaren był zawsze Mercedesa, a BMW ma swój BMW Wiliams więc na zdrowy rozum jeśli Mclaren był by BMW to nie nazywał by się Marcedes :?: - dobrze kombinuje :?:

 

Imprezy pokazowe West McLaren Mercedes adrenaline odbywające sie na całym świecie miały na celu reklame mercedesa, nie widziałem tam ani jednego BMW, za to na tej imprezie zawsze były wszystkie dostępne aktualnie modele meśka oraz kilku przedstawicieli handlowych, więc chyba BMW zrobiło co swoje i umyło od tego ręce

 

oczywiscie- BMW dostarczyło tylko silnik, poza tym mercedes ma wspolnego z Mc F1 tyle co z Oplem . BMW się nie musi do niczego przyznawac- dostarczyło silnik i to wszystko- MC F1 został zaprojektowany i skonstruowany przez Gordona Murraya z Mc Larena. Mc Larena dawnego, brytyjskiego. Tak było w 1991 roku.

Opublikowano
nie znam dokladnych danych przyspieszen dla "MAca" ale są one piorunujące.

 

Bez dwóch zdań, ale kolega 850i nie docenił Mc ;-)

Czas 28 s. notowano, ale do 200 mil na godzinę :!: :!:

 

Ttest McLarena F1 z 1995 roku:

0-100 km/h - 3,4 s.

0-160 km/h - 6,3 s.

0-200 km/h - 9,4 s.

0-280 km/h - 18,4 s.

0-322 km/h (200 mph) - 28,0 s.

60-120 km/h (5. bieg) - 2,8 s.

80-120 km/h (6. bieg) - 4,3 s.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Właśnie mi wpadł w ręce numer "Auto Świata" z 1995 gdzie jest test porównawczy ( Przedruk z "Auto Bilda") Audi A6 Avant, BMW E34 525td touring, Mercedes 124 E250 diesel.

Droga hamowania od 100km/h

Audi - 40.5m

BMW - 40.7m

Mercedes - 44,2m

 

P.S

Cały test wygrało BMW ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Następny test również przedruk z Auto-Bilda

Test 1995 roku porównanie Audi A6 2,6 z BMW E34 520i oraz Mercedes E230 ale już okular.

 

Droga hamowania z 100 km/h

Audi - 40,2 m

BMW - 39,5 m

Mercedes - 39,8 m

Z tego wynika że E34 miało lepsze hamulce niż o dekadę młodszy Mercedes. :cool2:

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

czyli moje testy drogi hamowania potwierdzone sa przez profesjonalistów :wink: 520i ma najlepsze hamulce spośród bardziej "cywilnych" wersji e34 :dance:.

Tak na marginesie to siedziałem równiez jako pasażer podczas hamowania moja beti i musze powiedziec że jak sie człowiek nie trzyma kierownicy i nie zapiera o pedał hamulca to odczucia przeciążeń są o wiele większe aż zaczyna szumieć w głowie. Kiedyś jak wiozłem dziewczyny i hamowałem awaryjnie do zera to stwierdziły abym tak więcej nie robił bo robi im się niedobrze :twisted2:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
ja mam 525i i to rok 89 i ie mówicie mi ,że to ma ponad 40 metrów :) Panowie ja nie wiem jak wy chamujecie ale ja Staje Dęba... a jak ma ponad 40 metrów to minimalnie jeżdze na oponach 205 na 65 na 15....
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.