Skocz do zawartości

wymiana zbiorniczka na olej do wspomagania


SaluCK

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

mam pytanie czy ktos wymienial zbiornik na olej do wspomagania?

 

problem jest w tym ze strasznie sie poci i przewody tez sa cale w oleju i nieszczelne przy wyjsciu ze zbiornika. wiec mam zamiar wymienic ten zbiornik i dwa przewody. zastanawiam sie jak najlepiej pozbyc sie oleju z nich i na co trzeba uwazac przy wymianie?

 

dzieki za pomoc

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trudno mi okreslic ilosc ale wyglada to tak ze sporo bo sa widoczne plamy tego oleju na dole a te przewody przy samym zbiorniku wylgadaja tez kiepsko cale w oleju ostatnio musialem dolewac po 4 miesiacach od poprzedniego dolania.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie wymieniałem niedawno olej w całym układzie,przewody oraz wyczyściłem zbiorniczek ale niedawno zauważyłem że znów jest lekko zalany więc na twoim miejscu zostawiłbym ten zbiornik co masz a zmienił same przewody, ale zrobisz jak chcesz

 

1 najlepiej jest odessać dużą strzykawką lub pompką olej ze zbiorniczka

2 następnie odkręcasz przewody przy pompie i spuszczasz resztki oleju z przewodów

3 odkręcamy również przewody na kolumnie kierowniczej i również pozbywamy się starego oleju

 

później już pozostaje tylko odkręcić śrubki trzymające zbiorniczek i po sprawie, jeśli masz kanał lub podnośnik to zajmie Ci to ok 40 minut z przerwą na 2 piwka

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zbiornika nie wymieniaj bo to nic nie da.

Szkoda czasu i fatygi.

Możesz wymienić uszczelkę korka tego zbiorniczka ale i to pewnie nic nie pomoże niestety.

W każdym bmw jakie miałem ten zbiorniczek był uwalany w oleju.

 

Jak robiłem regenerację maglownicy to wymontowałem ten zbiornik i przewody.

Wymyłem wszystko w benzynie i dałem zaciskowe opaski na przewody < przewody fabrycznie były naprawdę słabo zaciśnięte >

 

Po prawie pół roku olej się lekko pojawił ale jest go mniej niż bywało zwykle.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.