Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak sadzicie...Czy utrata wartosci jedynki jest na podobnym poziomie jak E90, ktora traci stosunkowo niewiele?

Wiem, ze teraz rynek jest trudny i ciezko cokolwiek sprzedac, ale zastanawiam sie nad zakupem jedynki dla mojej zony.

Zakup rocznej exag to niestety tylko 116i lub 118d (te sa w dobrych cenach). 116i jezdzi nawet po liftingu dosc slabo, a kosztuje niewiele mniej od 118d. Czy wydajac ponad 80.000pln na "uzywana" 118d za dwa lata sprzeda sie ja za 60.000? Bedzie juz wtedy chyba nowy model, wiec tym bardziej w plecy. Czy nie bedzie tak, ze 3-4 letnia jedynka bedzie w cenie Golfa, Aurisa etc.

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Czy nie bedzie tak, ze 3-4 letnia jedynka bedzie w cenie Golfa, Aurisa etc.

 

Mam 4 -letnią jedyneczkę i nawet mój ubezpieczyciel ceni ją dobrze ponad 60.000 PLN. Chyba nie ma takiej tragedii.

Opublikowano
Jak sadzicie...Czy utrata wartosci jedynki jest na podobnym poziomie jak E90, ktora traci stosunkowo niewiele?

Wiem, ze teraz rynek jest trudny i ciezko cokolwiek sprzedac, ale zastanawiam sie nad zakupem jedynki dla mojej zony.

Zakup rocznej exag to niestety tylko 116i lub 118d (te sa w dobrych cenach). 116i jezdzi nawet po liftingu dosc slabo, a kosztuje niewiele mniej od 118d. Czy wydajac ponad 80.000pln na "uzywana" 118d za dwa lata sprzeda sie ja za 60.000? Bedzie juz wtedy chyba nowy model, wiec tym bardziej w plecy. Czy nie bedzie tak, ze 3-4 letnia jedynka bedzie w cenie Golfa, Aurisa etc.

 

temat mnie interesuje bo wlasnie zamierzam rozstać sie ze swoja jedynczeka (nie bijcie). przegladam allegro i musze powiedziec ze ceny sa bardzo zroznicowane - modele z 2004 roku kosztuja od 43000 do 50000. 10 miesiecy temu za swoja dalem 55000 a teraz pewnie pojdzie za 45000-47000. a w miedzyczasie wydalem na nia 5 tysi. tak wiec straty wartosci nie da sie uniknac...

Opublikowano
Przemsoon-chcesz cos mocniejszego czy inna markę?

 

dostałem samochod z firmy i nie oplaca mi sie trzymac bety. przez ostatni miesiac zrobilem nia 10km...

ciezko mi sie z nia rozstawac ale zwyciezyl rozsadek :(

Opublikowano
118d jest w Niemczech jednym z najlepiej trzymających wartość aut - także chyba nie jest źle. Na szczęście BMW to nie Alfa, która po 3 latach warta jest 30 procent ceny nowej :) poza tym kupując auto roczne - z ExAG największy spadek wartości masz już za sobą...niemniej pewnie trzeba sie liczyć ze spadkiem na poziomie od 5 do 10% rocznie. Tak na zdrowy rozsądek z pewnością stracisz mniej aniżeli gdybyś kupił nową Toyotę czy VW. Patrząc na ceny nowych Toyot na ten przykład z 2004 roku wahają się one w granicach od 25000 do 38000pln - natomiast tak jak Kolega pisał - jedynki w cenie poniżej 40-kilku tys pln nie uświadczysz - a te w dolnych granicach cenowych wyglądają podejrzanie...

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano

traci jak kazde auto, szczegolnie nowe :)

moje w tym roku konczy rok (w maju)

kosztowala 122 tys zl, mam duze watpliwosci czy teraz poszla byc za wiecej jak 100, co daje prawie 20% utraty wartosci

zobaczymy ile bedzie warta za 3 lata - na ten czas jestesmy skazani na siebie ;)

 

autorowi moge jedynie poradzic, ze kupowanie auta za +50 tys zl i puszczanie go do ludzi po 2 latach jest kiepskim pomyslem, zdecydowanie duzo sie na tym straci :)

Opublikowano

I tu właśnie widać zalety aut ExAG... :cool2:

Ja za swoją bejce, roczną prawie nie smiganą (przebieg 3kkm),

zapłaciłem 69kzł. Po roku (auto 2-letnie) z kalkulacji ubezpieczenia

wyszło 62, a teraz po kolejnym roku ok. 50.

Z tego wynika, że po dwóch latach jestem w plecy 19 kzł.

Ale gdybym kupil salonową nówkę za ok. 100 kzł,

to po dwóch latach byłbym w plecy prawie 40.

Fakt, że mam o rok starsze auto, ale z każdym rokiem ta róznica

będzie się coraz bardziej zacierać...

 

BTW.

Na stronach allianza jest bardzo dokładny kalkulator ubezpieczeniowy,

który na końcu podaje wartość auta. Nie gwarantuje to co prawda,

ze za tyle autko sie sprzeda, ale zawsze to jakis w miarę rzeczywisty

punkt wyjścia...

 

PS.

Nie mam nic wspólnego z tym towarzystwem poza tym, ze ubezpieczam tam auto

i często korzystam z tego narzędzia do wyceny... Szczególnie jak się

zbliża koniec ważności polisy... :mrgreen:

Pozdroofka

TT

Opublikowano
I tu właśnie widać zalety aut ExAG... :cool2:

Ja za swoją bejce, roczną prawie nie smiganą (przebieg 3kkm),

zapłaciłem 69kzł. Po roku (auto 2-letnie) z kalkulacji ubezpieczenia

wyszło 62, a teraz po kolejnym roku ok. 50.

Z tego wynika, że po dwóch latach jestem w plecy 19 kzł.

Ale gdybym kupil salonową nówkę za ok. 100 kzł,

to po dwóch latach byłbym w plecy prawie 40.

Fakt, że mam o rok starsze auto, ale z każdym rokiem ta róznica

będzie się coraz bardziej zacierać...

 

moze to dziwne, ale nie kupilbym uzywanego auta za 70 tys zl :)

Dla mnie sprawa wyglada tak:

- nowe auto = gwarancja przebiegu i pelna gwarancja na auto

- korzystny leasing / dlugoterminowy wynajem

- tansze ubezpieczenie (dostalem za 1% wartosci auta :D)

 

druga rzecz, to najwyczajniej nie wierze w auta, ktore maja 3 tys km przebiegu po roku:)

mozecie pisac, ze sa to sema z salonu, ale:

rok temu jezdzilem demem w BMW we wroclawiu, BMW 118d biala sztuka, ktora do dzisiaj widuje pod salonem. wtedy byla w miare nowa (wersja po lifcie) i juz miala 4 czy 5 kkm.

 

trzecia sprawa, jezeli nie demo to co ? nikt nie sprzedaje auta po roku, bo sie to najwyzczajniej nie oplaca, nowym autem jezdzi sie 4-5 lat, albo do konca leasingu :)

Opublikowano
To nie są auta demo, tylko jest to program dla pracowników BMW - dostają auto na rok (albo nawet niecały rok) i określony przebieg - wystarczy pooglądać ogłoszenia na bmw.de, gdzie możesz już kupić auto, które do odebrania będzie np. za 8 miesięcy i w ogłoszeniu podany jest przyszły przebieg. Auto jest objęte pełną gwarancją - trwa ona tylko proporcjonalnie krócej - jak kupujesz auto roczne to tylko rok, za to samochody mają od BMW Polska pełny 5-letni assistance- ja już mam do czynienia z 3 autami z systemu ExAG i z żadnym nie było najmniejszych problemów - ceny zaś ok. 30% niższe niż nowych. Jedyny minus to fakt, że należy pójść na pewne kompromisy co do koloru, wyposażenia itp - ale kupując np. auto stojące w salonie jest podobnie, ale jest też plus - auto do odebrania w Polsce jest zazwyczaj po ok. 2-3 tyg - czekasz krócej niż na samochód indywidualnie konfigurowany.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano

moze to dziwne, ale nie kupilbym uzywanego auta za 70 tys zl :)

 

Ja z kolei nie wyobrazam sobie tak małego autka za ponad 100 kawałków... :mrgreen:

 

druga rzecz, to najwyczajniej nie wierze w auta, ktore maja 3 tys km przebiegu po roku:)

mozecie pisac, ze sa to sema z salonu, ale:

rok temu jezdzilem demem w BMW we wroclawiu, BMW 118d biala sztuka, ktora do dzisiaj widuje pod salonem. wtedy byla w miare nowa (wersja po lifcie) i juz miala 4 czy 5 kkm.

 

trzecia sprawa, jezeli nie demo to co ? nikt nie sprzedaje auta po roku, bo sie to najwyzczajniej nie oplaca, nowym autem jezdzi sie 4-5 lat, albo do konca leasingu :)

Zgadzam się z Tobą. Nigdy w zyciu nie kupiłbym takiego auta z rynku. Z daleka pachnie przekrętem.

Ale te sa z fabryki... Mój był zarejestrowany na... BMW AG Monachium!!!

Słyszałem, że są to auta flotowe dla menadzerów średniego szczebla.

Pewnie jeżdżą kilka miesięcy, być może po terenie zakładów, a potem out...

A że mój miał 3kkm... No cóż, pewnie brali go jak już nic na placu nie było... :mrgreen:

Jak miałbym do wyboru 118d i 116i sam wolałbym diesla brać...

Diesle ExAG miały z reguły wieksze przebiegi, bliżej 10kkm.

O minusach napisał już greg - brak indywidualnej konfiguracji i nie wszystkie kolory.

Ale ta cena!!! :clap:

Zresztą czy jest ktoś kto jest niezadowolony z ExAG?

Bo nie przypominam sobie żeby ktos psioczył...

Ja tam jestem :dance: :dance: :dance:

Pozdroofka

TT

Opublikowano
Też jestem zadowolony-przejechałem już 50 tys. km i odpukać nic-ale faktycznie-słabo mam wyposazony samochód,choc kolor (srebrny) akurat mi pasował.O takich pierdołach jak te nieszczesne trzeszczenie słupka nie wspominam-bo tak ma wiekszość modeli BMW i nie ma to związku z EX AG.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
Też jestem zadowolony-przejechałem już 50 tys. km i odpukać nic-ale faktycznie-słabo mam wyposazony samochód,choc kolor (srebrny) akurat mi pasował.O takich pierdołach jak te nieszczesne trzeszczenie słupka nie wspominam-bo tak ma wiekszość modeli BMW i nie ma to związku z EX AG.

 

u mnie nie trzeszczy a samochod mam kupiony "normalnie". czyli wynika z tego ze te exagowe mają defekt ;)

Opublikowano
Ale u wielu innych,kupionych "normalnie" trzeszczy-zarówno w serii 1,jak i 3,jak i 5.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

przymierzajac sie do zakupu ogladalem ex-ag u dwoch dealerow w wawie. Auta mialy przebieg ok. 3kkm, ale w srodku byly tak koszmarnie brudne,ze nie wiem na co liczyli sprzedawcy wystawiajac te egzemplarze. Np. podlokietnik doslownie lepil sie od brudu (smaru?potu? nie wiem) Oczywiscie obiecywano,ze przed odbiorem auto bedzie wyprane i czyste, ale jest tylko jedna szansa na zrobienie pozytywnego pierwszego wrazenia - a to takie nie bylo.

 

vazq~

~ The Gator Nation ~
Opublikowano

Co kraj to obyczaj...

W Gdyni były błyszczące, czyściutkie i pachnące nowością.

Żona jak zobaczyła naszą granatową... to nawet nie musiałem jej przekonywać,

a to w niej widziałem nawiększy problem do sforsowania...

Pozdroofka

TT

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Czy wydajac ponad 80.000pln na "uzywana" 118d za dwa lata sprzeda sie ja za 60.000?

 

w czerwcu 2008 kupilem swoja 120d za ok 74 tys pln

wczoraj sprzedalem za 68

zh

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.