Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam zastanawiam sie nad kupnem e32 . co mozecie mi doradzic na ten temat , jaki silnki wybra?? mysle nad 3,5 l automat oczywiscie . na co zwrocic uwage przy zakupie , jakie sa najczestrze awarie tego modelu no i wogle wasze opinie na ten temat
  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
witam zastanawiam sie nad kupnem e32 . co mozecie mi doradzic na ten temat , jaki silnki wybra?? mysle nad 3,5 l automat oczywiscie . na co zwrocic uwage przy zakupie , jakie sa najczestrze awarie tego modelu no i wogle wasze opinie na ten temat

 

A jakie masz fundusze? Automat polecam ale odradzam 740 ze względu na podobno awaryjny automat.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

735 lub 750 oczywiscie bez gazu

 

radził bym sprawdzic "wszystko" o czym bedzies zpamietał zeby sprawdzic np:stan tech,czy nie była skoszona chociaz czasmi nie da sie zobaczyc, elektryka (jest jej troche w tym aucie) ,warto zajrzec do zbiorniczka wyr. płynu chłodz. czy niema w nim oleju oznacza to walnieta uszczelke pod głowica lub głowice itd,jezeli wersja posiada zawieszenie NIVO czy zeczywiscie jest czy zamieniono na zwykłe amory,podczas jazdy czy automat nie szarpie,nie przeciaga itd.na koniec rzuc sie pod auto i zobacz czy ma katy...

Opublikowano
witam zastanawiam sie nad kupnem e32. na co zwrocic uwage przy zakupie

Na stan techniczny i jeszcze dodatkowo na... stan techniczny. Nic innego nie ma znaczenia, bo jeżeli kupisz zadbaną E32, to z każdej będziesz zadowolony...Do oceny technicznej weź dobrego mechanika, który zna słabe strony tego modelu...

Opublikowano
moje fundusze to tak do 8-9 tysiecy, chcialbym z gazem albo gaz sam zamontuje bo niestety na benze z kasa nie wyrobie , powiedzcie jakie jest jeszcze przykladowe spalanie takie 3,5 l i czy rozni sie duzo od 4 litrowki.a jak to jest z autoamatki bi mialem e34 w automacie i przjechane 300 tys i padla skrzynia , jak sprawdzic czy skrzynia jest w dobrym stanie , czy na stacji diagnostycznje mozna to jakos zobaczyc a i czy przebieg jest orginalny terz da sie sprawdzic ?? slyszalem ze te skrzynie maja slaba zywotnosc . co mozeci mi o tym poiwedzaiec
Opublikowano

hej

Wszystkie auta mam w automacie ale w tak starym aucie jak E32 z tym wynalazkiem bym nie eksperymentował.Auto może mieć bardzo duży przebieg itd więc ten automat może się nie długo rozlecieć.Mam E39 i już szarie skrzynia a co mówić jak będzie miała 20lat,jestem pewny że nawet tego czasu nie dotrwa.

Co do silnika to zależy od Twoich potrzeb.Jeśli M30 to B35,jeśli M60 to B40.Ja dodam tylko od siebie że M30 jest najtrwalszym silnikiem i jeśli ktoś dba o niego to jest praktycznie nie do zdarcia :wink: .Spalanie na poziomie 10-18L,zależy od nogi i od warunków(miasto,trasa).

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
z tymi automatami to fakt ale ciezko 7 w manualu znalezc , a pozatym do 7 to tylko automat ,Jest jakas mozliwosc sprawdzenia skrzyni na kompie czy jakos tak , a i czy w serwisie mozna zrobic cos takiego jak caly przeglad dokladny , tz skrzynia silnik zaiweszenie czy przebieg orginalny
Opublikowano

łukasz, jeśli chcesz auto z gazem to tak na prawdę Twój wybór ogranicza siedo kilku sztuk na allegro, bo w tym aucie jedyna instalacja jaką można używać to sekwencja, nawet nie próbuj kupować auta ze zwykłym gazem bo wpakujesz sięw kłopoty i na 100% czeka Ciezamiana na sekwwencję. Pojawianie się strzałów w kolektorze to tylko kwestia czasu, a często bardzo trudno się ich pozbyc, ze już nie mówię o kupowaniu przepływomierzy za 400zł używanych.

 

Auta z przed 90 roku maja problemyz zegarami.

 

musisz sie liczyć że na dzieńdobry bedą z przodu całe zawiasy do wymiany, koszt jakieś 1200zł

 

O automat się nie bój, tylko go sprawdź dobrze. W manualu w tym roczniku bedzie więcej kosztów jak w automacie, bo sprzęgło bezie już pewnie do wmiany a jak dojdzie do tego dwómasówka to sie załamiesz.

Opublikowano

Możesz jechać na serwis, ale o skrzyni to ci tam niewiele powiedzą, po za tym w serwisie nie pozwolą Ci wjechać autem z gazem, ot taka przypadłośc ASO BMW.

 

Skrzynie jak chcesz sprawdzić to musisz zobaczyć czy nie szarpie, zarówno pod obciążeniem jak i przy delikatnej jeździe, i czy przy dużych prędkościach nie ma problemu z wrzuceniem ostatniego biegu (auto ciągnie na niskim biegu), jedyne czego się nie da sprawdzić to stan wstecznego biegu, bo dopóki kosz od rewersu sięnei rozleci to wsteczny działa.

Opublikowano
musisz sie liczyć że na dzieńdobry bedą z przodu całe zawiasy do wymiany, koszt jakieś 1200zł

 

a to dlaczego??Każda e32 ma zawieszenie do wymiany? :worried: ja na swoje nie narzekam...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Zawsze jest coś do zrobienia, ja do prac przy zwqieszeniu podchodzę kompleksowo, wymieniam wszystnie ruchome elementy bo sprawdzaniu poszczególnych podzespołów nie można ufać, później coś wiecznie puka.
Opublikowano
dodam jeszcze że nawet jak skrzynia szarpie to jeszcze nic nie znaczy, naogół jeśli szarpie przy delikatnej jeździe to oznacza to niedomagania "mocowe" silnika.
Opublikowano
dodam jeszcze że nawet jak skrzynia szarpie to jeszcze nic nie znaczy, naogół jeśli szarpie przy delikatnej jeździe to oznacza to niedomagania "mocowe" silnika.

 

może i tak ale przecież te 170KM(w moim przypadku to nie tak mało)i wydaje mi się że jak auto kupiłem to tego szarpania nie było.No ale to już było dośc dawno.Mam jeszcze dwa inne auta z automatem i tam dużo łagodniej się biegi zmieniają przy każdym zakresie obrotów...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
dodam jeszcze że nawet jak skrzynia szarpie to jeszcze nic nie znaczy, naogół jeśli szarpie przy delikatnej jeździe to oznacza to niedomagania "mocowe" silnika.

 

może i tak ale przecież te 170KM(w moim przypadku to nie tak mało)i wydaje mi się że jak auto kupiłem to tego szarpania nie było.No ale to już było dośc dawno.Mam jeszcze dwa inne auta z automatem i tam dużo łagodniej się biegi zmieniają przy każdym zakresie obrotów...

 

A oleju nie zmieniałeś od momentu zakupu? :)

 

Mój też trochę szarpał przed wymianą ale po wymianie może czasem delikatnie 3 szarpie... ale mam na pewno lewe powietrze w silniku - odrobina ale jednak. Ale sądzę że jak to naprawie to szarpanie ustanie.

 

Jeśli są jakiekolwiek niedomagania silnika skrzynia nie ma prawa przerzucać płynnie biegów, tak samo jeśli ktoś ma źle ustawioną sekwencję to też będzie szarpać.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
To prada i zgodze sie z kolega ze m30 to bardzo dobre silniczki.Duzo wytrzuja.Jednak dzis o e32 w dobrym stanie jest bardzo trudno.Kupuja te auta pseldo bogacze,na wszystkim oszczedzaja bo ledwo do nich tankuja,do du.... lpg wkladaja.Tasma lub drut miedziany to rzeczy ktorymi je naprawiaja i potem tak jest.Mialem 4 e32 i moge powiedziec ze 2 z nich byly ladne.Jak ladny stan to trzeba troche wybulic ale bardziej to sie oplaca jak wkladanie dwa razy tyle potem.Kupisz dobrze to bedziesz mial usmiech od ucha do ucha za kazdym razem gdy bedziesz do niej wsiadal.Kupisz zlom to zrazisz sie do tej marki bardzo szybko.Automat musisz tak jak koledzy pisza dobrze sprawdzic tylko gdy jest automat to musi byc tez troche mocniejszy silnik.Takie naj naj naj to 3.5 bo 3.0 m30 w automacie to na drodze niezla walka z zywiolem.Mozna tak pisac i pisac.Jak nie znasz ikogo kto zna sie na tym aucie to nie porywaj sie z motyka ns slonce.Moze jakis kolega z forum mieszka blisko to popros,0,7 postaw i szukajcie.Zycze udanego zakupu
Opublikowano
Zdecydowanie polecam V8 manual-wiadomo jaka pojemność :-) samochód mamy od roku silnik bardzo dobrze sądzi sobie ze skrzynia manualna :) i tekstom typu 7 tylko z automatem mówię stanowczo NIE i BZDURA. Proszę poczytać posty na tym forum i na forum www.7er.pl ile koledzy mający skrzynie automatyczna mają problemów. Owszem możesz zaszalec i kupić automat ale to w jakimś stopniu ryzyko a koszt remontu skrzyni bagatela 3 tys. Wybór należy do Ciebie. Proponuje poczytać trochę postow o 7 i sam znajdziesz odp.

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano
Ja posiadam silniczek 3,0 R6 w automacie i nie narzekam.Co prawda nie jest to ''demon'' przyspieszeń,ale sobie radzi.Co do automatu to około 50 tyś km zrobiłem i odpukać wszystko oki.Samochód z '87 roku,zdjęcia w galerii.Kończąc to warto szukać beemki sugerując się stanem tech.,a nie rocznikiem.Pozdrawiam.
Opublikowano
Witam.Mysle,ze najlepiej zrobisz jak kupisz 735 w automacie...super silnik i super jazda a jak jeszcze trafisz long to lala.Jeszcze lepiej by bylo zebys znalazl ladna 740 ale za te pieniadze raczej ciezko znalezc cos w ladnym stanie no i ryzyko,ze kupisz juz automat na ostatnim oddechu bo 5HP30 sa delikatniejsze.Ja mialem sprzedawac swoja bo nie wolno mi tutaj jezdzic juz na polskich tablicach ale zdecydowalem,ze zostawie ją sobie i bede o nia dbal.W zeszlym roku wladowalem w Beti kupe kasy i wszystko z ASO i chyba by mi serce pekło przy sprzedazy i szczerze ponizej 15 tys zł nie bylo by nawet rozmowy.Wydaje mi sie,ze 740 nawet mniej spali od 735 bo silnik juz nowoczesniejszy i skrzynia 5 biegowa,jednak na zagazowanie nie nadaje sie absolutnie...jak zreszta kazdy silnik.Moja rada,nie kupuj 730 R6 bo za slaba troszke i nie kupuj manuala...strata komfortu.Mialem 730 w manualu i nie polecam.Mam nadzieje,ze chociaz troszke pomoglem.Zycze owocnych poszukiwan i Pozdrawiam.
Opublikowano
Ja posiadam 735IL w manualu i nigdy bym nie zamienił na automata,w mieście potrafię zejść do 14,5 litra(sekwencja) w automacie jest to niemożliwe.Zmiana biegów to sama przyjemność,wchodzą bardzo precyzyjnie.Spalanie 3.5 jest porównywalne z 3.0v8,natomiast 4.0 spali zdecydowanie więcej przynajmniej w porównaniu z 3.5 manual.Jeżdżąc manualem jestem bardziej niezależny, to ja decyduje kiedy chce zmienić bieg,wachlowanie lewarkiem zupełnie mi nie przeszkadza i tak nie trzeba zbyt często redukować gdyż moment obrotowy w m30 jest potężny.Zaletą automata jest napewno wygodniejsze użytkowanie auta i na tym koniec,reszta same wady:gorsze osiągi,większe spalanie,częste awarje skrzyń(manual jest niezniszczalny),drogie naprawy.
Nur bmw e32
Opublikowano
Tez polecam M30 w 3.0 albo 3.5 W BENZYNIE! :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

jesli chcesz to moja jest 3.5 z nową sekwencją i zapraszam ciekawskich na sprawdzenie zawieszenia silnika i automatu mozemy podjechać na komputer jak coś wykarze jakiś błąd to ja zapłace za to badanie. nie chciałem sprzedawać jej zza mniej niż 10 tys ale widocznie nikt nie docenia dobrych zadbanych e32... dlatego jak jesteś zainteresowany pożądnym e32 gdzie wszystko jest dopieszczone jak należy no i wersja long zapraszam do oględzin z ceną sie dogadamy. ostatnio wymieniłem wachacze tuleje amory w zawieszenie włożone 1200zł.... moge fakturę ukazać robione w styczniu.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7890898

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.