Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok wiemy już na jakim poziomie mamy serwisy ASO w Polsce i w Warszawie

jako nowy użytkownik BMW chciałbym się dowiedzieć jaka jest Wasza ocena tych "mniej" autoryzowanych stacji ale ukierunkowanych typowo na BMW jak na przykład

właśnie opisywane serwis na ul. Narbutta,

serwis na Ojcowskiej

Auto Pawłowski

Auto Rawski

 

Jak sie ma wiedza praktyczna i merytoryczna tych Warsztatów??Jakie macie doświadczenia z WW serwisami

 

PZDR

GOLD CZEJJJN
  • Odpowiedzi 156
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Chyba sobie żartujesz, że korzystasz z "darmowej", państwowej służby zdrowia?

 

To jest zupełnie nieporozumienie, tylko można gorszą chorobe złapać w poczekalni :twisted2:

 

Co nie zmienia faktu ze nie korzystam a płacić musze zus :duh: :mad2: :mad2: :mad2:

 

Co do ASO, to kolega ma alfe - wymieniał klocki, odebrał i zadowolony wraca do domu i coś mu stuka coraz głośniej... zatrzymał sie i dokrecił śruby bo prawie koło odpadło

 

Ale za darmo to można iść i do prywatnej przychodni jak macie skierowanie od lekarza rodzinnego ,a ów przychodnia ma podpisaną umowę z NFZ . Ja czasami tak robię i nie siedzę w kolejkach w państwowych szpitalach i przychodniach .

Opublikowano

Narbutta to tylko sklep z częściami.

Rawski - polecam, są OK, znaja się na robocie przy BMW, widziałem tam naprawdę dużo i wszystko było OK, nawet rozgrzebana M6 z wyjętym V10 i SMG. Zdecydowanie polecam oddać auto w ręce Pana Sylwestra Rawskiego (kierownik serwisu który pracuje fizycznie przy autach, robił moje M5) minęło prawie rok i ani jednej skuchy a było ciężko więc moja opinia jest bardzo dobra.

Bardzo Mocne Wrażenia;-)
Opublikowano
Zodiac spoko ja dzisiaj poszedłem do lekarza po miesięcznym oczekiwaniu na wizytę.Punktualnie sie stawiłem w recepcji a Pani oj dzisiaj nie ma Pani doktor coś sie pomieszało i prosze przyjść 20 kwietnia ja na to ze to za miesiąc a Pani no i co z tego-Do widzenia.

hej

 

Można było nalegać i dopisać się do kolejki do innego lekarza. Z pewnymi sprawami nie można zwlekać. Sam jestem lekarzem, co prawda początkującym ale codziennie widać u wielu osób skutki (negatywne) odkładania wizyty w czasie , bo się bali, bo nie mieli czasu. Potem nasze autka są w lepszym stanie, niż my sami :?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

[quote name=Katarzyna Zychowicz [email protected]]Twoja wiadomość

 

Do: [email protected]

Temat: Częśći do E65

Wysłano: 2009-03-19 16:14

 

usunięto w dniu 2009-03-25 12:10.

 

Czyli odpowiedzi na maila sie raczej nie doczekam :wink:

 

Ale przynajmniej dzięki potwierdzeniu przeczytania/usunięcia wiem że wiadomość dostali.

Opublikowano
Kolejna sprawa to samochód zastępczy. Z opowiadań wiem. że nektóre serwisy (kia, chyba toyota - niech mnie ktoś poprawi jesli sie mylę) oferuja samochód zastępczy. Gdy rok temu wgrywałem soft w inchipe i trochę się to przedłużyło (nie z mojej winy) otrzymałem propozycje nie do odrzucenia otrzymania auta nastepnego dnia(długie wgranie softu ). Pan z rozbrajającą dobrocią zaoferował mi 3 zastępczą za 180pln/doba. Podwójny zysk :mad2: . Uważam, że zostawiając w ASO grubą kasę, przynajmniej powinni dać w cenie auto zastępcze. Ciekawe jak jest DE. pozdrawiam

 

Moja bunie mam dopiero od 8 miesiecy i odpukac jeszcze nic sie nie popsulo, wiec z serwisu w DE jeszcze nie korzystalem. Natomiast poprzednio mialem Lagune i z nia brykalem non stop do serwisu z jakimis duperelami ( ona ma chyba jeszcze wiecej elektroniki niz BMW, tylko zabojady zapomnieli jej popodlaczac ! ). A wiec w serwisie zostawialem auto na dzien, i zawsze od reki je zabierali i dostawalem samochod zastepczy najczesciej Megane albo Modusa. Pierwszy raz bezplatnie, dalej po 5 euro za dzien. Musialem tylko zostawic w baku przy oddaniu mniej wiecej tyle ile bylo nalane. Pamietam tez ,ze kiedys zabrali mi auto z pod pracy i o umowionej godzinie odstawili naprawione. Zaplacic musialem w ciagu kilku dni na miejscu w serwisie. Tak wiec nawet w takim Renault, gdzie laguna i megane psuja sie praktycznie co kilka dni, w miasteczku 35tys. serwis daje rade. A ceny? - wiekszosc ceny to byla cena wymienionej czesci, sama robocizna to bylo zwykle kilkadziesiat euro.

 

 

Zodiac spoko ja dzisiaj poszedłem do lekarza po miesięcznym oczekiwaniu na wizytę.Punktualnie sie stawiłem w recepcji a Pani oj dzisiaj nie ma Pani doktor coś sie pomieszało i prosze przyjść 20 kwietnia ja na to ze to za miesiąc a Pani no i co z tego-Do widzenia.

hej

 

Tora, moze moglbym Ci pomoc !? chociaz cos doradzic na Twoje dolegliwosci. Szkoda byloby zebys sie przez to czekanie jeszcze bardziej rozchorowal albo nie daj Boze.... :cry2: :cry2: Straty takiego sympatycznego forumowicza chyba bym ..nie przezyl.

Opublikowano

Reasumując, samochód po gwarancji lub na pseudo euro-plus gwarancji nie warto pchać do ASO na przegląd (inspekcja I lub II), tylko dlatego żeby mieć pieczątkę i kontynuację historii w książeczce?

 

Czy mając wpis z nieautoryzowanego serwisu, z automatu tracę przywileje euro-plus gwarancji, oczywiście mówię o naprawach w ASO w DE, bo w PL nie respektują europejskich gwarancji? :mad2:

Opublikowano
Czy mając wpis z nieautoryzowanego serwisu, z automatu tracę przywileje euro-plus gwarancji, oczywiście mówię o naprawach w ASO w DE, bo w PL nie respektują europejskich gwarancji? :mad2:

 

Teoretycznie euro plus obowiązuje w Polsce, problemem ponoć jest czasem odzyskanie przez serwis kasy z niemiec, dlatego mówią, że nie obowiązuje.

 

P.S. Zawsze można sobie dokupić bsi :D

Opublikowano

 

P.S. Zawsze można sobie dokupić bsi :D

 

 

Niestety w przypadku samochodu z 2002 roku, mimo małego przebiegu 81000km nie jest możliwe dokupienie takiego pakietu. Zresztą wydanie na rok też nie jest możliwe... :liar:

 

Czy ktoś miał do czynienia z serwisem BMW Misiak w Krakowie i jakie ma opinie? M -Cars odpada z obiektywnych przyczyn :twisted:

Opublikowano
[quote name=Katarzyna Zychowicz [email protected]]Twoja wiadomość

 

Do: [email protected]

Temat: Częśći do E65

Wysłano: 2009-03-19 16:14

 

usunięto w dniu 2009-03-25 12:10.

 

 

Jestem pod wrażeniem takiej olewki ze strony Przedstawiciela BawariaMotors :twisted2:...

 

Ta Pani chyba powinna dostać kwitek o rozwiązaniu umowy o pracę z odpowiednim w stosunku do stażu pracy okresem wypowiedzenia i być zwolniona już do końca z obowiązku świadczenia pracy...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
[quote name=Katarzyna Zychowicz [email protected]]Twoja wiadomość

 

Do: [email protected]

Temat: Częśći do E65

Wysłano: 2009-03-19 16:14

 

usunięto w dniu 2009-03-25 12:10.

 

 

Jestem pod wrażeniem takiej olewki ze strony Przedstawiciela BawariaMotors :twisted2:...

 

Ta Pani chyba powinna dostać kwitek o rozwiązaniu umowy o pracę z odpowiednim w stosunku do stażu pracy okresem wypowiedzenia i być zwolniona już do końca z obowiązku świadczenia pracy...

 

faktycznie skandal - a co na to szefostwo ASO? ciekawe co powiedzą...

Opublikowano
[quote name=Katarzyna Zychowicz [email protected]]Twoja wiadomość

 

Do: [email protected]

Temat: Częśći do E65

Wysłano: 2009-03-19 16:14

 

usunięto w dniu 2009-03-25 12:10.

 

 

Jestem pod wrażeniem takiej olewki ze strony Przedstawiciela BawariaMotors :twisted2:...

 

Ta Pani chyba powinna dostać kwitek o rozwiązaniu umowy o pracę z odpowiednim w stosunku do stażu pracy okresem wypowiedzenia i być zwolniona już do końca z obowiązku świadczenia pracy...

 

hahaha

najpierw szefostwo musialoby dostac kwitek......

 

a zreszta, skoro BMW Polska nie widzi w tym nic zlego to firma "kreci lody" tanim kosztem.

Opublikowano
ciekaw jestem czy ktoś z serwisów BMW to czyta, oj przydałoby Im się :clap: moze by sie wreszcie poprawili i zeszli z chmur na Ziemię
Opublikowano

Chciałem zakupić nerki poliftowe oraz listwę ozdobną na klapę do swojej E39 i w tym celu wczoraj kontaktowałem się z dwoma serwisami :

 

- Bońkowscy BMW ze Szczecina

 

- Smorawiński BMW z Poznania

 

Co do pierwszego to mimo organoleptycznego wyjaśnienia o co mi chodzi stwierdzili, że tej listwy nie mają w ogóle "na rysunkach" :lol: a co do drugich to plus za sprawność działania (dostarczenie przedmiotu już 17h od chwili złożenia zamówienia), minus za dziwne zachowanie telefonistów, którzy mają styl rozmowy typowo blokerski i nieco chamski, a jednak jakiś poziom powinien ich obowiązywać w tej branży. Cytat:

 

-Ja: Czyli atrapa chłodnicy poliftowa do E39 kosztuje nie 134 zł, jak Pan napisał w e-mailu, ale każda z nerek 134 zł co daje razem 268 zł?

-telefonista Grzegorz Birenbaum: "nuoooooooo" (dosłownie) :duh:

 

Kupić kupiłem oczywiście, bo od fachowości sprzedajaych bardziej zależy mi na towarze, ale to moje pierwsze doświadczenia z ASO i od razu dziwne. :)

Opublikowano

Czytam ten temat, czytam i zastanawiam się jaki jest jego sens?

Poprawa jakości obsługi? a może dotarcie do kierownictwa BMW?

Upust w narzekaniu? Przestroga?

A może polecamy sobie warsztaty ? - ale to już było!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czytam ten temat, czytam i zastanawiam się jaki jest jego sens?

Poprawa jakości obsługi? a może dotarcie do kierownictwa BMW?

Upust w narzekaniu? Przestroga?

A może polecamy sobie warsztaty ? - ale to już było!

 

Jak dla mnie sens ma - to dobra wymiana doświadczeń z ASO. Można sobie również odpowiedziec na pytanie czy "tylko ja tak mam, ale moze tak jest wszedzie".

Opublikowano
Taaak.

samotność wielu doskwiera, ale tobie Tora? Tobie???

 

Pa, pa :?: :?: :?:

abisan prosze o wyjaśnienie nie łapię,może że piątek.

hej

Opublikowano

Ja też mam dobre doświadczenia, jednak z dawnej przeszłości, i to dopiero po tym jak zdrowo objechałem kierownika ASO. Reakcja była pozytywna.

 

Wracając do samego tematu, to mam mieszane uczucia co do jego uzyteczności, zwłaszcza że opinie są praktycznie jednostronne.

Opublikowano
Ja też mam dobre doświadczenia, jednak z dawnej przeszłości, i to dopiero po tym jak zdrowo objechałem kierownika ASO. Reakcja była pozytywna.

 

Wracając do samego tematu, to mam mieszane uczucia co do jego uzyteczności, zwłaszcza że opinie są praktycznie jednostronne.

 

To członkowie BMW-KLUB'u czy ASO są jacyś......???????

Jakby w ASO było OK, to zapewne roiłoby się od chwalebnych postów...

Bardzo Mocne Wrażenia;-)
Opublikowano
Mi ten temat pomógł ,gdyż teraz wiem ,że nie tylko mnie traktowali jak zło konieczne np. właściele o wiele droższych i kupionych w salonie w którym mieli kłopoty z serwisem pogwarancyjnym . Myślałem ,że olewają takich klientów jak ja ,którzy nie kupili u nich i jeżdżą sprowadzonym BMW . Po tym temacie wiem ,że nie warto wogóle jeździć do ASO ,ani po części ,ani nawet na prosty serwis .Chyba ,że zna się całą ekipę ASO lub jest się sławną osobą ( przy mnie obsługiwali polskiego muzyka to mało co w ..... nie weszli) . Ale wine za to wszystko ponosi góra BMW ,a nie pracownicy . Jeszcze mnóstwo firm w Polsce nie wie ,że szczególnie dobre traktowanie klienta jest ważniejsze od towaru ,ceny i miejsca w jakim go się sprzedaje !!! I piszę to z własnego doświadczenia !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.