Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Może miał też ktoś tak.

Przy hamowaniu z małej prędkości, lub też częsciej przy wcisniętym hamulcu np. stojąc w korku(skrzynia na D) słychać cykliczne stuki gdzieś z komory silnika lub spod deski rozdzielczej.

O co może chodzić?

Opublikowano

może chodzić o rozklekotanie zawieszenie

 

750 często cierpi na tą przypadłość i zwykle może to się tak objawiać

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Wiesz co, to raczej nie sprawa zawieszenia bo stoisz przed swiatłami, noga na hamulcu a tu takie cykliczne bicie-stuki- co 10 - 20 sekund.

Już się zastanawiałem czy to może sprawa hydroakumulatora?

Zielonego pojęcia nie mam :mad2:

Opublikowano

ja w E34 mam to samo, tzn stojąc na światłach słyszę co kilkanaście sekund takie ciche puknięcie dochodzące z deski rozdzielczej, nie mam pojęcia co to może być i chętnie się dowiem jak ktoś dojdzie co to...

 

PS. u mnie skrzynia manual

Opublikowano
Czy macie podczas tego pukania rownoczesnie chwilowe zaniki wspomagania kierownicy? Mam podobny objaw, tylko podczas wolnej jazdy to slysze (do 20km/h) i jest to tylko przy nacisnietym hamulcu.
Opublikowano

Co do e34 to raczej są to objawy działających zaworów ogrzewania, klap itp. Z tego co się orientuje to jest zupełnie normalne, może się myle ale w TDS mam podobnie i jest ok. W e34 wspomaganie hamulcy jest podcisnieniowe.

A problem w 750 to raczej połączenie automatu i wspomagania hydraulicznego hamulcy. Połączenie to złe słowo ale chodzi mniej wiecej o to.

Opublikowano
Co do e34 to raczej są to objawy działających zaworów ogrzewania, klap itp.

 

ale działa to samoczynnie jakoś?? bo nawet jak mam wszystko powyłączane to słyszę pukanie, warunkiem jest tylko to że auto pracuje, jak zgaszony to nie ma tego.

 

 

Z tego co się orientuje to jest zupełnie normalne, może się myle ale w TDS mam podobnie i jest ok.

 

u mnie też jest wszystko ok, zastanawiałem się tylko czy tak powinno być...

Opublikowano

Co do e34 to naprawde wydje mi się że, wszystko jest ok. Jesli chcesz miec pewność to gdy znowu to usłyszysz, otwórz maske i posłuchaj czy to dociera z zaworu ogrzewania(lewe podszybie nad servem).Innego pomysłu nie mam.Może ktoś inny pomoże:)

 

Ale wracając do tematu, sorki MArcin 850i dopiero teraz zobaczyłem wiadomośc, ale chyba mamy to samo. U mnie też "czuć" to na kierownicy. Stoje, hamulec wcisnięty, słychać stuk i lekkie szarpnięcie na kierownicy.

To co, jak myslisz, pompa czy hydroakumulator bo innego pomysłu nie mam.

Opublikowano
Ale wracając do tematu, sorki MArcin 850i dopiero teraz zobaczyłem wiadomośc, ale chyba mamy to samo. U mnie też "czuć" to na kierownicy. Stoje, hamulec wcisnięty, słychać stuk i lekkie szarpnięcie na kierownicy.

To co, jak myslisz, pompa czy hydroakumulator bo innego pomysłu nie mam.

 

Ja niestety nic nie mysle, nie mam zielonego pojecia co to :worried: Ten odglos u mnie to taki "klong". Inaczej nie potrafie tego opisac :oops: Na poczatku jak kupilem 850 te szarpniecia na kierownicy byly duzo mocniejsze, wrecz przeszkadzajace. Pozniej sie to jakos uspokoilo i teraz znowu mnie to irytuje, na szczescie nie w takim stopniu jak na poczatku. Bede pamietal o tym temacie, mam nadzieje, ze za kilka dni wroce z rozwiazaniem problemu :wink:

Opublikowano

No to napewno mamy ten sam objaw.

Ja niestety będe mógł coś porobić dopiero w okolicy wielkanocy.

Daj znać jak dojdziesz z tym do ładu.

Jednak moje dywagacje może na coś się przydadzą lub ktoś doda coś od siebie.

Moim zdaniem to kończący się hydroakumulator, sfera, grucha jak zwał tak zwał. W tym ustrojstwu jest aluminowa membrana. Z dołu ma sprężony azot, z góry ciśnie na nią dextron z pompy wspomagania. Jak za małe ciśnienie azotu to może ta membrana wali o obudowe. Sprawdze na realoem czy w moim e23 jest taki sam hydroakumulator i podmienie na próbe.

Jesli to nic nie da to może pompa. Chyba jest podobna jak w e23, tzn mimośrodowa-płytkowa.Te płytki też mogą walić o obudowe jesli pompa już lekko puszcza.

No ale tak jak już mówiłem , to takie moje dywagacje.

Opublikowano

Spróbuje odnowić temat :D

Koledzy miał tak ktoś i sobie z tym poradził???

Opublikowano

Witam,

 

Koledzy u mnie też pojawiło się to stukanie :cry2: - dochodzi ono spod zegarów. Myślę że to będzie pompa lub ten akumulator. Jak ktoś z was rozwiąże ten problem to proszę o pomoc.

 

W zawieszeniu też mam jakieś stuki i muszę to sprawdzić. :|

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Przy tym temacie mi się przypomniało, że miałem takie coś wcześniej, jak dobrze rozumiem chodzi o puknięcie w pedał hamulca(delikatniej niż ABS, ale wyczuwalnie), po wymianie gruchy już tego nie ma(bo zapomniałem o tym). U mnie jeszcze był jeden objaw, mianowicie jak ostro nacisnąłem na hamulec to twardniał i nici z hamowania. Jak wciskałem normalnie, hamulce działały bez zarzutu. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

U mnie też występuje ten objaw nagłego i silnego naciśnięcia na pedał hamulca - jest twardy i z hamowaniem jest problem :cry2: .

 

Jak spokojnie naciskam jest ok.

 

:|

Opublikowano
moze to jakas epidemia :P

 

Powiedzmy, że każda grucha kiedyś siada :mrgreen: . Ale w wypadku samochodów starszych niż 10 lat, trzeba się liczyć z tym, że elementy gumowe przestają pełnić swoją funkcję, tyczy się to też przewodów paliwowych i innych takich.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Dzięki KinceK za podpowiedź z tą gruszką.

Co do twardego hamulca to na 100% to wina hydroakumulatora. Przerabiałem to w rekinie, ale nie sądziłem że w V12 dodatkowo zapewnia nam efekty dzwiękowe:)

Zmienie to ustrojstwo tylko że to znowu ok 500-600 pln :roll: no cóż nie jeden tysiączek się już wydało na tą bestie,hehe ale waaaaaaarto

Opublikowano

Panowie,

 

Czy można oddać gruszkę i hydroakumulator gdzieś do regeneracji ??? np na terenie Krakowa.

 

Tak pytam z ciekawości, bo jak nie to zakup nowych części.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

zdecydowanie nie chodzi tu o gruszki od nivo!

 

hydroakumulator kupuje sie nowy nic jak dotad nie slyszalem o jego regeneracji

 

temat przerabial chyba kiedys Kanap albo ktos z klubowiczow nie pamietam dokladnie

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Dla pytających o to ustrojstwo:

 

Hydroakumulator=gruszka=(czasem okreslane mianem) sfera :D

 

Lokalizacja w e32 750: lewa strona komory silnika, przed nadkolem(w rejonie lewego filtra powietrza )

 

Wygląd:Bardzo podobna do tych od NIVO

 

Regeneracja- raczej niemożliwa. Zatem kupno nowej.Kiedyś w e23 kupiłem używke ale jak to zwykle bywa była do niczego

 

:D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mam rozwiazanie problemu. Przyczyna jest pompa wspomagania, mozna ja regenerowac. Moja wkrotce idzie do regeneracji, ile kosztuje nowa, nawet nie chce wiedziec :) Info od Kanapa, dzieki :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.