Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam taki problem,że po kilkudniowym postoju auto nie odpala bo siada akumulator mimo ,że jest nowy i odpowiedni do tego modelu, jesli auto stoi, dzień dwa jest ok ale dłużej już się nie da.. macie jakieś pomysły?

..błędów w kompie nie ma..

Opublikowano
Witam. Są dwie możliwości. Pierwsza, sprawdź na wyłączonym silniku czy nie masz za dużego poboru prądu. A druga sprawdź prąd ładowania podczas pracy silnika. Pozdro
Opublikowano
Dokładnie tak jak koledzy wyżej piszą, a ten akumulator jest całkiem nowy, czy nowy to znaczy że już jakiś czas na nim śmigasz? Pytam dlatego bo kupowałem kiedyś aku koledze do seata i też co trzy dni siadał i się okazało że akumulator wadliwy sprzedali i do zwrotu poszedł.
Opublikowano

..tak, całkowicie nowy i to do tego Stinger za 1700zł ma działać około 12 lat to już trzeci w aucie w ciągu 2 lat, ewidentnie coś rozładowuje i zarazem niszczy te akumulatory dodam ,że auto kupiłem również z nowym wraz z gwarancją :wink:

coś jest na rzeczy z pewnością.. ładowanie jest jak najbardziej ok bo dosłownie po 2 min po odpaleniu z kabli tudzież prostownika auto pali dosłownie od strzała..

Opublikowano
Rzeczywiście co do tej ceny to szczena opada:( To do dzieła przecież nie może tak być w BMW panowie:)I pisz co Ci wyszło. Pozdro
Opublikowano
No jak rozladujesz za mocno akumlator to juz nic dobrego z niego nie bedzie ... sprawdz dokladnie ladowanie odpal silnik i zobacz czy trzyma napiecie na ok. 14V niezaleznie od obrotow.
Opublikowano
i to do tego Stinger za 1700zł

Toś chlopie zaszalał. :jawdrop: W ASO tej klasy akumulatory, czyli AGM są tańsze.

Wracając do tematu.

Kolega w Audi miał uszkodzony przekaźnik załączający świece żarowe. Efekt był taki sam, czyli rozładowany akumulator po dłuższym postoju. Miernik i do roboty.

Powodzenia

Opublikowano
ja też miałem uszkodzony przekaźnik świec i świece potrafiły się grzać wystarczy że włączą się chwile i już po baterii usterka ciężka do wykrycia trzeba trafić na moment poboru prądu, zrobili mi to w M-Auto w Katowicach i jest wszystko ok, pozdrawiam

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano
a więc dziś pomierzyłem i jest problem bo raz jest dobrze a raz źle, na początku było 0,47A następnie 0,32A później długo, długo 0,13A następnie 0,01A a póżniej 0,30A wyjmowałem po koleji wszystkie bezpieczniki i bez zmian, czasami jakaś 0.01A się zmieniła i tyle, dlej nic konkretnego nie znalazłem..
Opublikowano
no pol ampera to zaden prad ktory moglby Ci akumlator mocno rozladowac przez noc czy nawet dwie wiec to nie to chyba ze jest on notorycznie nie doladowany.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Eeee nie gadaj 0.5 A to duuużo za dużo.

 

0.5 A wypompuje Ci 74Ah w 148 godzin do zera.

Wiadomo do zera nie da rady więc po dobie / dwóch taki aku nie odpali, szczególnie diesla.

 

100 mA (0.1 A) to rozsądna wartość.

Opublikowano
miałem podobny problem, winny był podgrzewacz wody - webasto w prawym górnym rogu pod maską, właczał się sam losowo kiedy tylko chciał, najpewniej z powodu jakiegos uszkodzonego czujnika. wyciągnąłem wtyczke zasilająca z ustrojstwa i sprawa załatwiona ale zanim go na tym złapałem też przeżyłem pare "pchanek" z rana.
Opublikowano
brak czasu a po nocy nie mam juz siły.. dlatego pytam od czego ten pierwszy 50-amperowy bezpiecznik po lewo na górze ten duży czerwony..?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
brak czasu a po nocy nie mam juz siły.. dlatego pytam od czego ten pierwszy 50-amperowy bezpiecznik po lewo na górze ten duży czerwony..?

 

50A są tylko trzy, licząc od lewej:

Nr: A: Urządzenie:

35 50 DSC z napędem na 4 koła,

36 50 drugi wentylator wentylacji,

37 50 wentylator chłodnicy,

 

Poz

Opublikowano

Tudm

jesteś wielkim i konkretnym człowiekiem!! :D :D :D :D

Bardzo dziękuje za pomoc!! :D :D :D :D

..u mnie występuje tylko jedna 50-tka nr 37 i wsio jasne :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tudm

jesteś wielkim i konkretnym człowiekiem!! :D :D :D :D

Bardzo dziękuje za pomoc!! :D :D :D :D

..u mnie występuje tylko jedna 50-tka nr 37 i wsio jasne :wink:

 

Ty też pomagasz jak wiesz, poszukalem i znalazłem.

 

Jeśli mogę coś zasugerować Ci i w ogóle odnośnie strat prądu.

Ja bym to robił tak, że pomiar przy zamkniętych drzwiach, bagażnik otworzony kluczykiem.

 

Powód: część urządzeń się uzbraja i włącza po utworzeniu drzwi: np. mogą to byc świece żarówe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Konsumpcja prądu:

- zaraz po zamknięciu obiegu: 3A (słychać pracująca zmienianie i czytnik nawigacji, wszystko się 'uzbraja'),

- po ok. 1-2 min.:0.74A (oświetlenie bagażnika dalej działało),

 

Będę chciał jeszcze sprawdzić ile bedzie jak jak wszystkie odbiorniki się wyłącza i zamkne klape bagażnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.