Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wypasiona stronka!!!czyli jesli dobrze patrze to musze zdjac cale obicie zeby wyjac glosniczki,nie da sie tylko tej gornej czesci????i wogole tam sa miejsca na dwa gwizdki??
Opublikowano

Zdejmij caly boczek to proste jak drut ;) .

 

Tak z tego co pamietam sa 2 miejsca.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 1 rok później...
Opublikowano

witam!!!

Wie ktoś jak założyć boczek do drzwi, przeszkadza mi uszczelka od szyby. Próbowałem na wszystkie sposoby i nic. Boczek wcale nie ma zamiaru się wcisnąć.

Pozdrawiam

Opublikowano
witam!!!

Wie ktoś jak założyć boczek do drzwi, przeszkadza mi uszczelka od szyby. Próbowałem na wszystkie sposoby i nic. Boczek wcale nie ma zamiaru się wcisnąć.

Pozdrawiam

 

Fakt trzeba troche pokombinowac ale mi sie zawsze udawalo ;) . Generalnie "wsuwaj" boczek w uszczelke od gory...i dociskaj reka w strone drzwi jego gorna czesc.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Tips na przyszlosc : boczek wchodzi znacznie latwiej jak posmarujemy pasta silikonowa (ew. innym smarem ale nie na bazie ropy naftowej) lub sprayem silikonowym ta gorna "uszczelke" od wewnatrz oraz krawedz boczka gorna. Wtedy wchodzi "jak po masle" .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

dobra panowie nie bede zakladac nowego teamtu:

 

jak zdjac boczek przy zamknietych drzwiach?

 

oraz jak otworzyc drzwi albo je wykrecic gdy nie chca sie otworzyc?

 

szfankowal mi zamek w drzwiach pasazera i wczoraj odmowil do konca posluszenstwa, kominek opadl na dol, jak probuje go podniesc (nawet klamka od wewnatrz) to dalej opada i nie moge otworzyc drzwi :mad2: w tym wypadku motor stal sie bardziej pojemnym srodkiem komunikacji niz moja eMka :evil: :evil:

 

 

 

Piotr, podaj mi nr czesci tej foli ochronnej do drzwi co ostatnio u siebie zakladales

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
dobra panowie nie bede zakladac nowego teamtu:

 

jak zdjac boczek przy zamknietych drzwiach?

 

oraz jak otworzyc drzwi albo je wykrecic gdy nie chca sie otworzyc?

 

szfankowal mi zamek w drzwiach pasazera i wczoraj odmowil do konca posluszenstwa, kominek opadl na dol, jak probuje go podniesc (nawet klamka od wewnatrz) to dalej opada i nie moge otworzyc drzwi :mad2: w tym wypadku motor stal sie bardziej pojemnym srodkiem komunikacji niz moja eMka :evil: :evil:

 

 

 

Piotr, podaj mi nr czesci tej foli ochronnej do drzwi co ostatnio u siebie zakladales

 

 

Uuuu chyba musisz wyjac fotel pasaza i kombinowac. Nie wiem czy sie uda wyjac ten boczek bez zniszczenia go.... no ale za 100zl kupisz jakis boczek napewno w razie czego, a skore mozna przelozyc.

 

jak gadam glupoty to poprawcie mnie.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Mam nadzieje ze jakos pusci ten zamek jak nie to bede probowac zdjac boczek bez wyjmowania fotela jezeli nie da rady to sprobuje wyjac fotel kierowcy, pozniej konsole srodkowa i fotel pasazera, jezeli to nic nie da wtedy bede musial jakos uszkodzic boczek :(
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

14 Izolacja dźwiękowa drzwi przedn. lewych 1 04/1998 51488410037

14 Izolacja dźwiękowa drzwi przed. prawych 1 04/1998 51488410038

 

Od 4/98r. szla pianka wygluszajaco/izolujaca o wlasnie takich numerach. U mnie takze taka byla w orginalne w prawych drzwiach (i wciaz jest) . ale kosztuje 95 zl/szt ... :evil:

 

a ze wtedy sie i tak juz rozbrykalem z wydatkami to postanowilem kapke przyoszczedzic i kupilem folie, ktora byla standartem do 4/98r. - ot taki downgrade lekki poczynilem z lewej strony :

 

51488397163 - uniwersalna, taka sama na obie strony : 32.77 zl/szt

 

Do tego przydalaby Ci sie tasma butylowa, zeby to zrobic jak fabryka - polecam ta : http://www.allegro.pl/item1081252448_butyl_klej_tasma_butylowa_od_importera_hit.html

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.