Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów,

Tak jak w temacie, w poniedziałek rano wróciłem z pacy, wówczas na parkingu odpalił bez problemów,postał tak do wtorku, we wtorek wieczorem, kręci, prawie załapał, odpuściłem a później już nie chciał załapać. Kręci i nic więcej, myślę sobie że świece zalałem gdy odpuściłem za wcześnie, wracam w środę rano z pracy i nic, dalej kręci ale nie pali. Wykręciłem świece w jednej komorze świeca była zalana olejem. Teraz przez moje kręcenie trzeba akumulator podładować, ale sprawdzę jak kolega przyjedzie z pracy, ponieważ nie posiadam kabli na własność :)

 

To moje pierwsze BMW i chciałbym aby wszystko chodziło jak należy. Teraz ten przykry incydent. Co może być tego przyczyną, czytałem na forum że czujnik położenia wału może być brudny czy zepsuty. Lecz nie wiem gdzie go szukać. Samochód dalej stoi na parkingu, raczej nie mam możliwości w tym momencie oddania go do mechanika. Czy wejścia pod niego.

Zostaje mi sprawdzić czy przez kable zapali, a jak nie to czy jest iskra na kablach. Zauważyłem że guma przy końcach wtyków wysokiego napięcia jest u szczerbiona, wszystkie mają ten sam defekt, resztki gumy zostały w gniazdach. Jest to rzecz o która muszę się martwić??

 

BMW 520i 98r.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

hej!

2 dni temu miałem podobny objaw do opisanego z tym, ze w e60, ale motor ten sam.Dokładnie to samo. Też sądziłem, że pompa paliwa, czujnik wału, wałka itp. Po podłaczeniu do kompa wywaliło komunikat,że coś z Vanosem. Mechanik stwierdził, że zalałem świece. Zamontował nowe i ponoć pomogło. Piszę ponoć, bo to info przez tel. Jutro odbieram auto i będę znał więcej szczegółów. Miałem to samo....pierwsze przekręcenie kluczem z rana i prawie odpalił. Potem kolejne...rozrusznik cienko kręcił...podładowałem aku i dalej nic. Pozostał hol i mechanik :mad2:

Opublikowano

Już sobie poradziłem, kolega wziął mnie na hol i przegoniliśmy bestię troszkę po drodze. Chodzi ładnie, równo, pali na wszystkie gary. W najbliższym czasie czeka mnie wymiana świec bo stare są już strasznie zużyte.

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

z tym, ze w e60, ale motor ten sam.

 

To nie jest ten sam motor. Ty masz M54, a kolega 300FraYda ma M52.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.