Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sorki za off, ale Rado_!, albo się ogarniesz i przestaniesz prowokować, zaczniesz przyjmować argumenty i prowadzić rzeczową dyskusje, albo zrobimy referendum i won !!

 

A koledzy niech poczytaja:

 

%5B412%3A480%5Dhttp%3A//www.solsticeforum.com/forum/attachments/f45/4567d1141821933-etiquette-regarding-trolls-flame-wars-troll2.jpg

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolejny wątek rozbity przez .......

 

Na ten temat już wiele pisano , między innymi ja się wypowiadałem. HID to badziewie oślepiające a dlaczego już zostało napisane wystarczająco.'

 

Teraz mam zwykłe lustra bez soczewek i h7 pięknie oświetla mi drogę, może się skuszę na xenon ale obawiam się że mogą zbyt mocno dawać, te już świecą rewelacyjnie ciekawe jak by na xenonie było takim 4500 jasność.

 

Kolego hunter apeluje do kolegi o nierobienie ze sowjego świetnego wozu burakowazo (mam na myśli HIDy oczywiście). Masz zbyt dobrą opinię na tym forum i nie psuj jej.

 

Pozdrawiam

 

PS: Koledzy moderatorzy!!! po raz kolejny przypominam o ptk6 regulaminu.

Hidy włożyłem do e39 ale uwierzcie mi miałem tak słabe światła że nie dało się jeździć.

W tym autku nie mam takiego problemu i nawet znajomi zwrócili uwagę że pięknie światła świecą.

Obiecuję że nie włożę HID-ów :modlitwa:

Troche się zawstydziłem :oops:

Pozdro dla wszystkich!

Pozdrawiam
Opublikowano

ok w takim razie wywale orginalne ksenony i włoże zwykłe lampy bo one nie oślepiają - większej bzdury nie widziałem

 

puknijcie się w głowe bo naprawde już sami nie wiecie co wypisujecie

 

troche się gubicie w wątkach

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Rado spokojnie, bo znowu zamkną wątek.

A tak na marginesie : my wszyscy a Ty jeden sam, nie widzisz że coś nie tak?

Edytowane przez hunter
Pozdrawiam
Opublikowano
ok w takim razie wywale orginalne ksenony i włoże zwykłe lampy bo one nie oślepiają - większej bzdury nie widziałem

 

puknijcie się w głowe bo naprawde już sami nie wiecie co wypisujecie

 

troche się gubicie w wątkach

 

Ty zmieniłeś u siebie tylko żarniki na 8k, czy może zamocowałeś cały zestaw HID do oryginalnych ksenonów ? :shock: I tak podejrzewam, że miałeś już kończące się żarniki i wystarczyło je po prostu zmienić na nowe. Ktoś obeznany w temacie pisał już zresztą, że większa ilość Kelvinów wcale nie oznacza lepszego światła...

Opublikowano
ok w takim razie wywale orginalne ksenony i włoże zwykłe lampy bo one nie oślepiają - większej bzdury nie widziałem

 

puknijcie się w głowe bo naprawde już sami nie wiecie co wypisujecie

 

troche się gubicie w wątkach

 

Ty zmieniłeś u siebie tylko żarniki na 8k, czy może zamocowałeś cały zestaw HID do oryginalnych ksenonów ? :shock: I tak podejrzewam, że miałeś już kończące się żarniki i wystarczyło je po prostu zmienić na nowe. Ktoś obeznany w temacie pisał już zresztą, że większa ilość Kelvinów wcale nie oznacza lepszego światła...

 

po prostu założyłem sobie takie jakie miałem e36 żarówki 8000k do roginalnych lamp przystosowanych do ksenonów

 

wiekszość ludzi nie wie o co chodzi i wyciaga jakieś kosmiczne wnioski , nikogo nie oślepiam , wiec dajcie sobie na luz

 

a co do orginałów to widze marketing swoje robi , ja wam nie bronie kupujcie w ASO orginały za 600zł za sztuke i gadajcie jakie one są super extra , ja wiem że one niczym się nie różnią na allegro kupicie Philipsa i Osram za 160zł za 2 szt , jak u mnie pokazało 4letnie ksenony były już do niczego - jeden mi mrugał , oba swieciły bardzo słabo , wiec spokojnie sobie bede wymieniał co roku choć wiem że dłużej mi poświecą , wybrałem 8000k tylko dlatego że taką chciałem mieć barwe wiec peace

 

powiedziałem że wezne sobie takie , jak mi się nie spodobają kupie orginały , te mi się podbają i tyle , nie mam zamiaru orginałów kupowac

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

witam

ja tez sobie zalozylem hidy 6000k i jest super, nie gadajcie glupot ze przy soczewkach dobrze ustawionych sie oslepia, idioci co zakladaja xenony do H4 oslepiaja !!!!!!!

Jestem bardzo zadowolony z tych ksenonow choc wolalbym swiatlo 5000k ale i tak jest OK, jeden tylko szkopul to ma - zaklócanie radia :(((

pozdrawiam przeciwnikow tanich ksenonów :)

Opublikowano

Temat bardzo drażliwy

 

A ja sie zgodze z Rado_!

 

Każdy niech sobie zaklada co chce tylko wszystko z umiarem

 

Sam mam D2S na przetwornicach Helli z Mesia, juz 3 przeglady byly i nawet jeden diagnosta sie nie zająknąl przy wbijaniu pieczatki, poprostu wszystko musi byc dobrze ustawione i tyle. Nigdy mi nikt nie mignał swiatlami. :twisted:

co za roznica czy to ksenon czy zwykla zarowka jak jest zle ustawiona to i tak bedzie oslepiac, dobrze jest sprawdzic u siebie w ciemnym garazu jak sie zachowuja wasze swiatelka i załamanie swiatla.

 

Pozdrawiam wszystkich ksenonowcow - tych rozsadnych oczywiscie

miało być bezawaryjne;]


http://i50.tinypic.com/2005nv5.jpg

Opublikowano
Temat bardzo drażliwy

 

A ja sie zgodze z Rado_!

 

Każdy niech sobie zaklada co chce tylko wszystko z umiarem

 

No właśnie nie jest tak jak piszesz. Zakładać sobie możesz co chcesz do jazdy po swojej działce, a jeśli wyjeżdżasz na drogę publiczną musisz stosować się do obowiązujących przepisów.

 

Zastanawia mnie po co montujecie te hid-y. Miałem e36 bez soczewki i światła całkiem nieźle dawały sobie radę. Naprawdę myślicie, że e36 z hidem wygląda nowocześniej?? Może na hidach to już prawie e90?? :)

 

Niestety użytkownicy dzielą się na tych którzy stosują bezpieczne i najczęściej oryginalne rozwiązania i takich którzy uprawiają zwykłe druciarstwo. Nie wiem, ale domyślam się, że na wiosce pod remizą taki xsenon-hid wzbudza szacun ;)

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano

No właśnie nie jest tak jak piszesz. Zakładać sobie możesz co chcesz do jazdy po swojej działce, a jeśli wyjeżdżasz na drogę publiczną musisz stosować się do obowiązujących przepisów.

Przepisy nie sa po to żeby je łamac ale żeby nikt nikogo nie oslepial i oto w tym chodzi a nie czy ktos ma 110W na super blue ksenon czy philips +30% albo ksenona

 

Może na hidach to już prawie e90?? :) Nie wiem, ale domyślam się, że na wiosce pod remizą taki xsenon-hid wzbudza szacun ;)

jak dokladam pletwe i naklejke to mam nawet 300KM wiecej wiec sie opłaca, a remiz na naszej wiosce mamy kilka wiec trzeba sie starac aby byc na czasie :lol:

Nie pisze postow by kogos obrażać, ale dla mnie nie ma różnicy czy ktos ma ksenona i mnie oslepia czy zwykla zarowke i tez mnie oslepia, liczy sie sie fakt stwarzania zagrozenia.

 

Zasada jest taka: lepiej sie nie wypowiadac na forum na temat ksenonów

Wiem... jestem be bo mam ksenony

miało być bezawaryjne;]


http://i50.tinypic.com/2005nv5.jpg

Opublikowano
Temat bardzo drażliwy

 

A ja sie zgodze z Rado_!

 

Każdy niech sobie zaklada co chce tylko wszystko z umiarem

 

No właśnie nie jest tak jak piszesz. Zakładać sobie możesz co chcesz do jazdy po swojej działce, a jeśli wyjeżdżasz na drogę publiczną musisz stosować się do obowiązujących przepisów.

 

Zastanawia mnie po co montujecie te hid-y. Miałem e36 bez soczewki i światła całkiem nieźle dawały sobie radę. Naprawdę myślicie, że e36 z hidem wygląda nowocześniej?? Może na hidach to już prawie e90?? :)

 

Niestety użytkownicy dzielą się na tych którzy stosują bezpieczne i najczęściej oryginalne rozwiązania i takich którzy uprawiają zwykłe druciarstwo. Nie wiem, ale domyślam się, że na wiosce pod remizą taki xsenon-hid wzbudza szacun ;)

 

Bartek bez obrazy ale może miałeś samochód po dzwonie

w mojej starej e36 z 1992r czyszczenie polerowanie , mocniejsze żarówki nic nie dawały , oświetlenie miałem beznadziejne ,

 

naprawde dziwi mnie to co mówisz , lampy ponad 10l słabą świecą w każdym samochodzie - ty widze masz wyjątek ,

 

dla mnie się liczy to że w nocy mam dobrą widoczność , przed ksenonami miałem bardzo ale to bardzo nieprzyjemne zdarzenie kiedy jechałem sobie nieoświetloną drogą w nocy i jakiś pijak jechał nieoświetlonym rowerem , zobaczyłem go w ostaniej chwili całe szczęscie że nie jechałem szybko , ledwo go wyminełem

to naprawde nic fajnego i od tamtej pory kombinowałem by polepszyć sobie światła ,

 

jak masz stare lampy to masz do wyboru albo je wymienić na nowe albo założyć hidy , lub jeździć po ciemku i liczyć na szczęście

 

a też żarówki +30 jak włożysz do nowych lamp to oślepiasz innych

+30 są własnie do starych lamp które mają matowe już odbłyśniki , ale i drogie takie zarówki , i małą mają żywotnośc i słabo w sumie świecą w starych lampach

 

po za tym myśle że kolege zazdrość zżera bo nie może sobie ksenonów włożyć bo ma plastiki , więc dorabia teorie ,

 

najlepsze to ta że ksenon to festyn :)

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie "fachowcy" jak lampy są wypalone, czy co im tam dolega to trzeba wymienić ich uszkodzony element jeśli można lub całą lampę jesli taka jest potrzeba.

Jeśli macie chęć to polecam zapoznać się z ofertą np: firmy Hella, która do BMW e36, e46, e39 ma w ofercie lampy halogenowe jak i ksenonowe.

Poczytajcie na stronach Hella, Philips o zarówkach i wszędzie znajdziecie info o tym, że żarówki halogenowe są do lamp halogenowych, a ksenony do lamp ksenonowych.

Nie usprawiedliwiajcie DRUCIARSTWA słabym światłem z lamp.

A jak czytam wypowiedzi typu "Mam ksenony i sa OK, tylko trochę zakłócają radio" to mi ręce opadają.

Zakłócenia to miał mój ojciec w Polonezie z radiem za 50zł z bazaru.

 

Ja mam już 11 letnie e46 i zwykłe lampy z żarówkami OSRAM. Jestem z ich światła zadowolony w 100%.

Dodam jeszcze, ze mnie akurat często zdarza się mijać nocą auta różnych marek świecących jak latarnie morskie w błękitnych i białych odcieniach.

Opublikowano

 

Bartek bez obrazy ale może miałeś samochód po dzwonie

w mojej starej e36 z 1992r czyszczenie polerowanie , mocniejsze żarówki nic nie dawały , oświetlenie miałem beznadziejne ,

 

naprawde dziwi mnie to co mówisz , lampy ponad 10l słabą świecą w każdym samochodzie - ty widze masz wyjątek ,

 

Moje e36 było z 96r. i miało lampy ZKW, bez soczewki. Z tego co słyszałem dużo lepsze od tych z soczewką. Co skuteczności nie miałem zastrzeżeń. Odbłyśniki były w dobrym stanie. Rodzice mają Passata '99 i też ze światłami nie ma problemów. Może dlatego, że lampy nigdy mi nie parowały, jak w wielu e36.

 

dla mnie się liczy to że w nocy mam dobrą widoczność , przed ksenonami

 

Taaaa... sztandarowe stwierdzenie hid-owców... Dla mnie liczy się widocznośćo... a jadących z przeciwka mam w d...

Tak wiem, twoje akurat nie oślepiają, to tylko "inni" którzy wsadzili hidy świecą po oczach.

 

jak masz stare lampy to masz do wyboru albo je wymienić na nowe albo założyć hidy , lub jeździć po ciemku i liczyć na szczęście

 

To nie wszystkie możliwości. Ty przedstawiłeś opcje do wyboru dla druciarzy właśnie. Dla innych jest to wymiana świateł na nowe lub samych kloszy jeśli są zmatowione, lub wstawienie oryginalnych xenonów z systemem czyszczenia i poziomowaniem. Widoczność na pewno się poprawi.

 

po za tym myśle że kolege zazdrość zżera bo nie może sobie ksenonów włożyć bo ma plastiki , więc dorabia teorie

 

A dlaczego miała by mnie zżerać zazdrość?? Xsenony mogę sobie zainstalować kiedy tylko będę miał ochotę, do mojego autka myślę, że ok. 2000 pln wystarczy na zestaw oryginalnych lamp z systemem czyszczenia i poziomowaniem. Nie jest to chyba jakaś zaporowa kwota. Na razie jednak 80% czasu jeżdżę w dzień, a i skuteczność oryginalnych lamp H7 jest w e46 na bardzo przyzwoitym poziomie.

 

najlepsze to ta że ksenon to festyn :)

 

Chyba nie doczytałeś Kolego. HID to festyn, załadowany jeszcze do starego trupa to już wogóle "wieś śpiewa i tańczy..." :)

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano

Dla mnie liczy się widocznośćo... a jadących z przeciwka mam w d...

Tak wiem, twoje akurat nie oślepiają, to tylko "inni" którzy wsadzili hidy świecą po oczach.

 

To nie wszystkie możliwości. Ty przedstawiłeś opcje do wyboru dla druciarzy właśnie. Dla innych jest to wymiana świateł na nowe lub samych kloszy jeśli są zmatowione, lub wstawienie oryginalnych xenonów z systemem czyszczenia i poziomowaniem. Widoczność na pewno się poprawi.

Powiedzmy sobie szczerze... najczęstszą przyczyną oślepiania są źle ustawione lampy oraz xenony zamontowane w lampach bez soczewki.

Prawdę mówiąc jedyne auto z xenonem w soczewkach jakie mnie kiedykolwiek naprawdę oślepiło było to X5 nowy model.. xenon był w nim oryginalny, poprostu lampa nie została poprawnie ustawiona po jakiejś stłuczce.

Wszystkie inne przypadki oślepienia to xenony w lampach z odbłyśnikiem.

Najczęściej oślepiają mnie ludzie ze źle ustawionymi lampami halogenowymi , takich jest u nas zatrzęsienie!

Mijałem w nocy wiele E36 i E34 z xenonem w soczewce i naprawdę nie przypominam sobie żeby któreś mnie tak oślepiało jak co dziesiąty źle ustawiony halogen!

Gdybym nie obawiał się zabrania dowodu to sam bym sobie założył HID.

 

Kolego Dura. Te badania zostały przeprowadzone dla lamp odbłyśnikowych i całkowicie bezzasadne jest wrzucanie tego w jeden worek z soczewkami. To nie ta bajka.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano

sorki ale jak ktoś ładuje hidy do lamp odbłyśnikowych to naprawde tylko pogratulować rozumu , po 2-3 miesiacach bedzie miał do wymiany całe lampy jak mu się nie stopią do tego czasu

 

tylko soczewkowe nadają się do hidów

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
sorki ale jak ktoś ładuje hidy do lamp odbłyśnikowych to naprawde tylko pogratulować rozumu , po 2-3 miesiacach bedzie miał do wymiany całe lampy jak mu się nie stopią do tego czasu

 

tylko soczewkowe nadają się do hidów

 

Kolego, po raz kolejny tylko udowadniasz, że nie wiesz o czym piszesz...

Wytłumacz mi czemu miałyby się stopić, skoro żarniki ksenonowe mają niższą temperaturę cieplną niż żarówki halogenowe?? Ksenon ma tylko 35w, podczas gdy żarówka H7 ma 55w.

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano

Jak zawsze do HIDowców robiących ze swoich samochodów burakowozy nic nie trafia. Nie mają, żadnych argumentów, poza przeszedł przegląd (ja mogę mieć przegląd bez wizyty samochodem na stacji diagnostycznej, a jak się spytasz diagnosty o HID to odpowie, jak ja mu nie dam to zmieni na halogeny i pojedzie gdzie indziej – strata klienta) lub ja nie oślepiam bo testowałem. A nie trafia do nich argumenty, że lampa ksenonowa wymaga dużą większej dokładności w wykonaniu, że inny kształt źródła światła wymaga innego klosza (halogen w lampie kloszu od lampy z ksenonem też będzie źle świecił) już nie wspomnę o licznych wypowiedziach specjalistów. Widać HIDdowcy pozjadali wszystkie rozumy.

 

Jeszcze jestem w stanie zrozumieć, że ktoś to badziewie zakładał jak weszły do sprzedaży i nie było nagłośnione czym to skutkuje, ale w tej chwili to zwykłe buractwo i nic więcej.

 

Jak już ktoś napisał, jak lampa się wypali to się ją wymienia na nową lub jej elementy odpowiedzialne za rozsył strumienia świetlnego.

 

sorki ale jak ktoś ładuje hidy do lamp odbłyśnikowych to naprawde tylko pogratulować rozumu , po 2-3 miesiacach bedzie miał do wymiany całe lampy jak mu się nie stopią do tego czasu

 

tylko soczewkowe nadają się do hidów

 

A ta wypowiedz to już w ogóle mnie rozwaliła. Proszę Rado nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz zielonego pojęcia. HID daje mniej ciepła od halogenów. A lampy każde załatwisz, jeśli włożysz źródło o większej mocy i nie ma znaczenia czy to soczewkowa czy zwykła.

 

Pozdrawiam

 

PS: nie nazywajcie ksenonów żarnikami ani żarówkami – to jest źródło światła wyładowcze!!!

Opublikowano
Zgadza się, niema prawa się nic lampie stać jeśli się wrzuci do niej xenon czy to z soczewką czy bez-że jaśniej świeci to nie znaczy że jest większa temperatura przecież.
Opublikowano
Ksenon z racji zwiekszonej mocy swietlnej emituje wiecej promieniowania ultrafioletowego i co za tym idzie wszystkie elementy plastikowe reflektora matowieja kilkukrotnie szybciej. Lustra wiekszosci lamp halogenowych pokrywane sa dwuchlorkiem srebra (tak jak zwykle domowe lustra) a lustra fabrycznych lamp wyladowczych sa metalizowane próżniowo
Opublikowano
Postawie kratę każdemu którego oślepię moim "latarniami" :8)

to ja się przykleję do swojego zderzaka, a jak oślepisz to pijemy na pół :mrgreen:

Opublikowano

nieprzejmuj się , ja przecież z orginalanymi lampami ksenonowymi , z samopoziomowaniem , ze spryskiwaczami oślapiam podobono innych niczym szperacz :)

 

dodam że te spryskiwacze to lipa , lepsze były wycieraczki , przy dłuższym urzywaniu tworzy ci się taki niebiesko biały nalot na lampach i tylko wytarcie i wypolerowanie lamp daje porządany efekt czystej lampy , ten nalot dość ciężko schodzi z lampy i same ciśnienie ze spryskiwaczy go nie usuwa

 

dla mnie te spryskiwacze wysokociśnieniowe to bardzo słabe rozwiązanie na chlape się sprawdzą ale na nic wiecej , nie czyszczą lampy tak jak trzeba zużywają ogrome ilości płynu , może to zależy od tego co wlejesz do spryskiwaczy , wiec w sumie tak samo często czyszcze lampy jak w e36 bez spryskiwaczy

 

jakie macie swoje obserwacje ?

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.