Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podejrzewam ze wiekszosc z posiadaczy e46,bo o takim mowa w tym poscie zalozylaby oryginalny zestaw. :mrgreen:

 

Się wie :cool2: Pomimo że wyjdzie to 10 razy drożej od jakieś szajsu z allegro albo od zestawów domowej roboty od "panów złotych rączek" to dla niektórych tylko taka opcja wchodzi w grę :cool2: Z oryginałem zawsze jest pewność a z nie oryginałami i własnymi wynalazkami to też zawsze są ale przygody :mrgreen:

http://i602.photobucket.com/albums/tt105/thunderstruck312/bmwklubforum2.gif
  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

podejrzewam ze wiekszosc z posiadaczy e46,bo o takim mowa w tym poscie zalozylaby oryginalny zestaw. :mrgreen:

 

Się wie :cool2: Pomimo że wyjdzie to 10 razy drożej od jakieś szajsu z allegro albo od zestawów domowej roboty od "panów złotych rączek" to dla niektórych tylko taka opcja wchodzi w grę :cool2: Z oryginałem zawsze jest pewność a z nie oryginałami i własnymi wynalazkami to też zawsze są ale przygody :mrgreen:

 

No zgadza się, ale w E46 są bajka reflektory i tam nawet tani xenon z allegro po odpowiednim ustawieniu nie będzie oślepiał i policja nie powinna się czepiać. To nie są takie lampy jak w starych astrach czy passatach że jak ktoś włoży xenon i nawet nie pojedzie ustawić lamp to świeci po niebie.

Jeździłem E30 z lampami soczewkowymi średniawej klasy, ale po dobrym ustawieniu nigdy nie zdarzyło mi się żeby mi ktoś mrugną, i nieraz jadąc za policją także się nie czepiali, poza tym jestem zdania że lepiej stracić dowód rejestracyjny niż kogoś "wyhaczyć" na poboczu... Żeby nie było że chwalę bo sam mam to w obecnym aucie nie mam.

Opublikowano

Zawsze jak czytam tematy powiązane z zestawem HID ksenonów zastanawiam się gdzie jest moderator.

 

6. Na forum BMW Klubu Polska nie popieramy zabaw typu palenie gumy, nielegalnych wyścigów, chamskiego zachowanie na drodze, [b]łamania przepisów ruchu drogowego[/b] itd. Wątki o treściach zawierających tego typu informacje (w tym relacje, zdjęcia, filmy) będą usuwane, a autorzy dostaną ostrzeżenia.

 

Pozdrawiam

 

PS sorki, za wypowiedz niezwiązaną zbytnio z tematem

Opublikowano

A na marginesie według prawa powienieneś mieć nowe, całkiem innej konstrukcji reflektory z samopoziomowaniem, spryskiwaczem i gładkim szkłem

Dobrych parę lat temu montowali xenon w s-klasie. Nie ani miały samopoziomowania ani szkło nie było gładkie. Była tylko soczewa za zwykłym reflektorowym szkłem. Nie miały spryskiwaczy a wycieraczki - takie same z resztą były też montowane do bogatszych wersji bez xenonu.

Możesz mi tutaj zarzucić ustawą w której jest napisane o tym poziomowaniu, spryskiwaczu i szkle? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć.

 

Proszę bardzo: Dz. U. Nr 108 Poz. 908 Art.66 ust. 4 p. 2: „Zabrania się stosowania w pojeździe przedmiotów wyposażenia i części nie odpowiadających warunkom określonym w przepisach szczegółowych” (Przepisami szczegółowymi, są w tym przypadku, regulaminy homologacyjne EKG ONZ), dodatkowo załączniki do "porozumienia z roku 1958" EKG ONZ regulamin 99.

 

A teraz udowodnij mi (jeśli możesz oczywiście) że był taki mercedes).

 

P.S. Ja też nie mam spryskiwaczy na ksenonach, ale dlatego że auto było uderzone i już zmontowane bez sprysków. Podejrzewam że tak też było u większości ksenonowców bez sprysków. Tylko nie zlinczujcie mnie - nie twierdzę że wasze samochody były tłuczone.

Opublikowano

P.S. Ja też nie mam spryskiwaczy na ksenonach, ale dlatego że auto było uderzone i już zmontowane bez sprysków. Podejrzewam że tak też było u większości ksenonowców bez sprysków. Tylko nie zlinczujcie mnie - nie twierdzę że wasze samochody były tłuczone.

ja tez nie mam,dlatego ze ksenony sobie dolozylem.przyjdzie czas na spryskiwacze,tylko czasu brak.

nie zaluje ze je zalozylem,ale zeby to bylo w 100% zgodne z przepisami,to jednak troche zachodu jest :doh:

Opublikowano

Sorki ludzie ale o co wam biega z tymi przepisami , może jeszcze donosy piszcie jak za komuny na sasiada bo włozył sobie ksenony , bo ma niehomologowane coś tam

 

w starej e36 auto 1992 r lampy były stare i po prostu jeżdżąc w nocy nic nie widziałem , myłem lampy, wkładałem mocniejsze żarówki i niewiele to pomagało , mogłem albo kupić nowe lampy albo włożyć ksenony , do ksenonów byłem mocno sceptyczny do czasu kiedy kolega przyjechał i zobaczyłem na własne oczy że po 1 - super świecą , po 2 nie oślepiają - niewiarygne dla większości tu na forum ,

 

wiec założyłem od razu bez wachania , ustawiłem światła i byłem zachwycony jak ksenon oświetla nie tylko droge ale pobocze , dla mnie to było ważniejsze by nie przejechać kogoś na poboczy niż to że glina mi zabierze dowód - jeździłem rok czasu na tych ksenonach i nigdy do tego nie doszło , za to było bezpieczne , ktoś kto jeździ dużo w nocy wie że dobre oświetlenie to podstawa , jest bezpieczniej i mniej się męczysz

 

teraz w e46 mam orginały i byłem mocno niezadowolony z orginalnych ksenonów - po prostu słabo świeciły i mocno się męczyłem jazdą nocą i wypatrywaniem przeszkód na drodze, włożyłem sobie hidy 8000k i jestem bardzo zdowolony , świecą 2x jaśniej od orginałów tak jak w starej e36 - tego własnie oczekiwałem

 

oczywiście zaraz tu zakrzyczą że oślepiam ale tak nie jest , jak zwykle ludzie tu na tym forum kierują się stereotypami bo widzieli jakiegoś kretyna co włożył ksenony i nie ustawił świateł albo ich nie może ustawić bo ksenon świeci wyżej i dalej od zwykłego oświetlenia , w e36 diagnosta bez problemów ustawił mi światła , w e46 nie musiałem , włożyłem i było dobrze ,

 

za to nagminnie mnie oślepiają ludzie z tymi zarówkami jaśniejszymi , wiec nieoogólniajcie tak bo czytać się nie chce , zwłaszcza te farmazony o przepisach , wole zapłacić mandat niż przejechać kogoś po ciemku

 

ja polecam Hidy - jak macie soczewkowe reflektory , stare lampy - to nie ma nic lepszego , montarz hidów mi zajeła 15 minut (tylko nie montujcie pod napięciem ) , jak ci zabiorą dowód zawsze możesz włozyć zwykłą żarówke i ci bez znajomości przejdzie badanie ,

 

sami oceńcie co lepsze - słaba widoczność w nocy i jazda po omacku czy jednak ksenony i ryzyko utrady dowodu

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Sorki ludzie ale o co wam biega z tymi przepisami , może jeszcze donosy piszcie jak za komuny na sasiada bo włozył sobie ksenony , bo ma niehomologowane coś tam

 

w starej e36 auto 1992 r lampy były stare i po prostu jeżdżąc w nocy nic nie widziałem , myłem lampy, wkładałem mocniejsze żarówki i niewiele to pomagało , mogłem albo kupić nowe lampy albo włożyć ksenony , do ksenonów byłem mocno sceptyczny do czasu kiedy kolega przyjechał i zobaczyłem na własne oczy że po 1 - super świecą , po 2 nie oślepiają - niewiarygne dla większości tu na forum ,

 

wiec założyłem od razu bez wachania , ustawiłem światła i byłem zachwycony jak ksenon oświetla nie tylko droge ale pobocze , dla mnie to było ważniejsze by nie przejechać kogoś na poboczy niż to że glina mi zabierze dowód - jeździłem rok czasu na tych ksenonach i nigdy do tego nie doszło , za to było bezpieczne , ktoś kto jeździ dużo w nocy wie że dobre oświetlenie to podstawa , jest bezpieczniej i mniej się męczysz

 

teraz w e46 mam orginały i byłem mocno niezadowolony z orginalnych ksenonów - po prostu słabo świeciły i mocno się męczyłem jazdą nocą i wypatrywaniem przeszkód na drodze, włożyłem sobie hidy 8000k i jestem bardzo zdowolony , świecą 2x jaśniej od orginałów tak jak w starej e36 - tego własnie oczekiwałem

Na ślepotę idzie się do lekarza okulisty a nie robi z samochodu latarnię morską.

Opublikowano (edytowane)
Sorki ludzie ale o co wam biega z tymi przepisami , może jeszcze donosy piszcie jak za komuny na sasiada bo włozył sobie ksenony , bo ma niehomologowane coś tam

 

w starej e36 auto 1992 r lampy były stare i po prostu jeżdżąc w nocy nic nie widziałem , myłem lampy, wkładałem mocniejsze żarówki i niewiele to pomagało , mogłem albo kupić nowe lampy albo włożyć ksenony , do ksenonów byłem mocno sceptyczny do czasu kiedy kolega przyjechał i zobaczyłem na własne oczy że po 1 - super świecą , po 2 nie oślepiają - niewiarygne dla większości tu na forum ,

 

wiec założyłem od razu bez wachania , ustawiłem światła i byłem zachwycony jak ksenon oświetla nie tylko droge ale pobocze , dla mnie to było ważniejsze by nie przejechać kogoś na poboczy niż to że glina mi zabierze dowód - jeździłem rok czasu na tych ksenonach i nigdy do tego nie doszło , za to było bezpieczne , ktoś kto jeździ dużo w nocy wie że dobre oświetlenie to podstawa , jest bezpieczniej i mniej się męczysz

 

teraz w e46 mam orginały i byłem mocno niezadowolony z orginalnych ksenonów - po prostu słabo świeciły i mocno się męczyłem jazdą nocą i wypatrywaniem przeszkód na drodze, włożyłem sobie hidy 8000k i jestem bardzo zdowolony , świecą 2x jaśniej od orginałów tak jak w starej e36 - tego własnie oczekiwałem

Na ślepotę idzie się do lekarza okulisty a nie robi z samochodu latarnię morską.

 

masz pojęcie o czym mówisz ???

załóż sobie dynamo i jeździj nocą , a jak przejdziesz kogoś to wtedy wykładaj swoje racje

powtórze to jeszcze raz - nikogo nie oślepiam a ci co mnie oślepiają w nocy dostają od razu długimi

Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

masz pojęcie o czym mówisz ???

załóż sobie dynamo i jeździj nocą , a jak przejdziesz kogoś to wtedy wykładaj swoje racje

 

teraz w e46 mam orginały i byłem mocno niezadowolony z orginalnych ksenonów - jeśli słabo widzisz nawet przy oryginalnym zestawie to jesteś ślepy, uświadom to sobie za wczasu i idź do specjalisty zanim któregoś dnia stwierdzisz, że idziesz po mieście w kozaczkach żony.

Opublikowano

masz pojęcie o czym mówisz ???

załóż sobie dynamo i jeździj nocą , a jak przejdziesz kogoś to wtedy wykładaj swoje racje

 

teraz w e46 mam orginały i byłem mocno niezadowolony z orginalnych ksenonów - jeśli słabo widzisz nawet przy oryginalnym zestawie to jesteś ślepy, uświadom to sobie za wczasu i idź do specjalisty zanim któregoś dnia stwierdzisz, że idziesz po mieście w kozaczkach żony.

 

miałem 4 letnie ksenony wypalone , jeden mi mrugał

 

rozumiesz o co chodzi ?

jak zwykle widze najwiecej mają tu do powiedzenia ludzie co nigdy nie mieli styczności , coś tam słyszeli i coś im się wydaje, kretynów co źle ustawili ksenony widać , tych co mają dobrze usawione nie widzisz

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

masz pojęcie o czym mówisz ???

załóż sobie dynamo i jeździj nocą , a jak przejdziesz kogoś to wtedy wykładaj swoje racje

 

teraz w e46 mam orginały i byłem mocno niezadowolony z orginalnych ksenonów - jeśli słabo widzisz nawet przy oryginalnym zestawie to jesteś ślepy

 

xenon też się może wypalić lub być ciemniejszy i mrugający...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie spokojmie.

Kolega rado ma troche racji, wcześniej jeździłem fajną e39 525d z soczewkami na h7, Jak tylko miałem jechać w deszcz i po ciemku to była załamka.

Ślepy nie jestem, wręcz przeciwnie, ale naprawde w e39 to nie światła tylko jakiś szajs. Kupiłem te hidy, wtedy to drogie było, chyba 600pln

I poprawiło się o 1000%

Teraz mam zwykłe lustra bez soczewek i h7 pięknie oświetla mi drogę, może się skuszę na xenon ale obawiam się że mogą zbyt mocno dawać, te już świecą rewelacyjnie ciekawe jak by na xenonie było takim 4500 jasność.

Pozdrawiam
Opublikowano
Panowie spokojmie.

Kolega rado ma troche racji, wcześniej jeździłem fajną e39 525d z soczewkami na h7, Jak tylko miałem jechać w deszcz i po ciemku to była załamka.

Ślepy nie jestem, wręcz przeciwnie, ale naprawde w e39 to nie światła tylko jakiś szajs. Kupiłem te hidy, wtedy to drogie było, chyba 600pln

I poprawiło się o 1000%

Teraz mam zwykłe lustra bez soczewek i h7 pięknie oświetla mi drogę, może się skuszę na xenon ale obawiam się że mogą zbyt mocno dawać, te już świecą rewelacyjnie ciekawe jak by na xenonie było takim 4500 jasność.

 

To może 6000k, mają światło bardziej pod niebieskie (ale te jeszcze nie walą na granatowo) i przez to świecą trochę słabiej.

Opublikowano
(..)coś tam słyszeli i coś im się wydaje, kretynów co źle ustawili ksenony widać , tych co mają dobrze usawione nie widzisz

Odpowiednie ustawienie nie ma nic do rzeczy, oslepia swiatlo rozproszone ktorego jest nadmiar w zenonach na zwyklych halogenowych lampach. I nikt mnie nie przekona bo tez mialem xenon kita w e36 soczewka ZKW, widzialem co sie dzieje i szybko to wyjalem. A tym co jada z naprzeciwka i wala po oczach nie mrygam juz z ze zwyklej litosci

Opublikowano
(..)coś tam słyszeli i coś im się wydaje, kretynów co źle ustawili ksenony widać , tych co mają dobrze usawione nie widzisz

Odpowiednie ustawienie nie ma nic do rzeczy, oslepia swiatlo rozproszone ktorego jest nadmiar w zenonach na zwyklych halogenowych lampach. I nikt mnie nie przekona bo tez mialem xenon kita w e36 soczewka ZKW, widzialem co sie dzieje i szybko to wyjalem. A tym co jada z naprzeciwka i wala po oczach nie mrygam juz z ze zwyklej litosci

 

czyli co chcesz powiedzieć że xenon nawet w orginalnych ustawieniach oślepia ??

a czym się rózni hid od orginalnych xenonów ?

 

a może te w serwisie za 600zł za żarówke są super extra ??

 

nikogo nie bede tu na siłe przekonywał , dobrze ustawiony ksenon nie oślepia , dokładnie tak samo się ma to do zwykłych żarówek

 

zwykła żarówka to rozumiem że nie oślepia bo ma słabsze światło - chyba nie widziałeś nigdy nowych lamp , nowych odblasków ,

w nowych lampach światło masz porównywalne do ksenonów tylko ten efekt szybko z czasem się pogarsza ,nie wspominając że wymieniasz co chwile żarówki bo się przepalają, ustaw sobie wysoko światła w nowych lampach i wyjedź , zobaczysz że szybko cię nauczą na drodze byś obniżył światła

 

a co do ksenonu to po prostu , lepiej świeci i lepiej wygląda autko z ksenonami , poszukajcie w necie , jest masa informacji o ksenonach ,

nie ma nic lepszego obecnie , diodowe lampy sa jeszcze za słabe ,

 

włożyłem ostanio hidy 8000k , na poczatku to mi się bardzo nie podobało , było niebiesko białe światło - efekt przypominający tandetne żarówki które świacą na niebiesko , teraz już się troche rozpaliły i mam biało niebieskie światła - to jest ksenon i to naprawde fajnie wyglądą i super oświetla droge, jestem zadowolony , zapłaciłem aż 120 zł za 2 szt :)

 

chcesz powiedzieć że ksenon jest gorszy od zwykłej żarówki ?

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Jak widac nic nie rozumiesz. Wg Ciebie za oslepianie odpowiada tylko natezenie swiatla czyli zarowka co jest kompletna bzdura. Nie twierdze ze xenon sam w sobie oslepia ale twierdze ze xenon oslepia w nieprzystosowanych do tego lampach! Mozesz ustawic swiatla ze beda swiecic pod zderzak ale gdy wstawisz xenona do zwyklych halegenów i tak bedziesz oslepial. Swiatla rozproszonego, czyli swiatla ponad granica swiatla i cienia nie moze byc ani za duzo ani za malo. Gdy bedzie go za malo nie bedziesz widzial w nocy znakow drogowych itp co jest tak samo niebezpieczne gdy tego swiatla jest za duzo (czyli gdy np wstawisz xenon kita do zwyklych lamp) i oslepiasz jadacych z naprzeciwka. Kazda lampa jest przystosowana do uzytku z konkretnym zrodlem swiatla o konkretnym jego natezeniu i emituje odpowiednia ilosc swiatla rozproszonego. Gdy wstawisz mocniejsze zrodlo swiatla to swiatla rozproszonego bedzie za duzo i automatycznie oslepiasz jadacych z naprzeciwka. Proste jak but. Zreszta zenony to juz obciach i synonim agrotuningu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dajcie mu spokój, jemu lepiej wygląda auto z zenonami i lepiej widzi na droge. Reszta jest nieważna.
Opublikowano
Jak widac nic nie rozumiesz. Wg Ciebie za oslepianie odpowiada tylko natezenie swiatla czyli zarowka co jest kompletna bzdura. Nie twierdze ze xenon sam w sobie oslepia ale twierdze ze xenon oslepia w nieprzystosowanych do tego lampach! Mozesz ustawic swiatla ze beda swiecic pod zderzak ale gdy wstawisz xenona do zwyklych halegenów i tak bedziesz oslepial. Swiatla rozproszonego, czyli swiatla ponad granica swiatla i cienia nie moze byc ani za duzo ani za malo. Gdy bedzie go za malo nie bedziesz widzial w nocy znakow drogowych itp co jest tak samo niebezpieczne gdy tego swiatla jest za duzo (czyli gdy np wstawisz xenon kita do zwyklych lamp) i oslepiasz jadacych z naprzeciwka. Kazda lampa jest przystosowana do uzytku z konkretnym zrodlem swiatla o konkretnym jego natezeniu i emituje odpowiednia ilosc swiatla rozproszonego. Gdy wstawisz mocniejsze zrodlo swiatla to swiatla rozproszonego bedzie za duzo i automatycznie oslepiasz jadacych z naprzeciwka. Proste jak but. Zreszta zenony to juz obciach i synonim agrotuningu

 

 

z e36 byłem na stacji diagnostyznej , ustawił mi tak światła że były w normie człowieku - wiec dalsze twoje dywagacje są bezsensu , ustawianie pod zderzak :) - wogóle nie rozumiesz tematu ,

 

wiesz co oznacza 8000k ?? chyba nie bo mylisz wszysko , 8000k to jest temperatura , od temperatury zależy barwa światła nie jego moc i natężenie, w e46 lampy mam orginalne do ksenonów z samopoziomowaniem , spryskiwaczem itd , chciałem mieć inna barwą światła i takie sobie kupiłem ,

 

ksenon to obciach buhahaa założ sobie diodki wtedy bedziesz miał wiesjki tiuning , diodki kolego są jeszcze za słabe żeby mogły służyć za drogowe światła, do pozycji się nadają ale na razie do niczego innego

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Dajcie mu spokój, jemu lepiej wygląda auto z zenonami i lepiej widzi na droge. Reszta jest nieważna.

 

powiedział co wiedział

 

choćby do tego że jak jade w nocy to wszysy zjeżdzają mi z lewego pasa

 

choćby dla tego wole ksenony ,Bax-iu

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano (edytowane)

z e36 byłem na stacji diagnostyznej , ustawił mi tak światła że były w normie człowieku - wiec dalsze twoje dywagacje są bezsensu , ustawianie pod zderzak :) - wogóle nie rozumiesz tematu ,

Doskonale rozumiem ale Ty nie rozumiesz o czym ja napisalem a co gorsza nie wiesz o czym Ty sam piszesz. Ja Ci wytlumaczylem sens ustawiania zenonów a Ty wyskakujesz z jakas stacja diagnostyczną

wiesz co oznacza 8000k ?? chyba nie bo mylisz wszysko , 8000k to jest temperatura , od temperatury zależy barwa światła nie jego moc i natężenie, w e46 lampy mam orginalne do ksenonów z samopoziomowaniem , spryskiwaczem itd , chciałem mieć inna barwą światła i takie sobie kupiłem

Ja wszystko myle? Wg Ciebie 8000k bardziej parzy niz 6000k? :duh: boziu ratuj... sprawdz sobie definicje TEMPERATURA BARWOWA

ksenon to obciach buhahaa założ sobie diodki wtedy bedziesz miał wiesjki tiuning , diodki kolego są jeszcze za słabe żeby mogły służyć za drogowe światła, do pozycji się nadają ale na razie do niczego innego

a kto tu gdzies wspomniał o diodach? Chinski zenon kit z allegro ma jeszcze daleko do oryginal xenon. Przejedz sie jakimkolwiek autem ktore ma fabrycznie xenon to sie sam przekonasz. Zreszta komu ja to tlumacze. Komus to smiga po zderzaku na lewym pasie ze swoim zenonkiem i sie grzeje tym ze mu ktos zjedzie na prawy. Jezdzisz BMW i wiesz co Ci powiem - nie warty jestes tego auta i nie potrafisz dostrzec w nim tego co najwazniejsze.

Co do kolegi BAXa. Jezeli przeczytalbys chodz czesc jego postow to wiedzialbys ze jezeli masz inne zdanie niz on jest rownoznaczne z tym ze nie masz racji

Edytowane przez czarny316
Opublikowano

wiesz co oznacza 8000k ?? chyba nie bo mylisz wszysko , 8000k to jest temperatura , od temperatury zależy barwa światła nie jego moc i natężenie,

 

Rado! przepraszam, ale .... preferowana temperatura barwy to zakres 4500K - 6000K - czyli temperatura odpowiadająca światłu dziennemu. Jest to najbardziej optymalny dobór barwy świecenia, ponieważ wraz ze wzrostem ilości kelvinów maleje ilość lumenów (jasność) i światło przechodzi w zakres fioletu, który w deszczowe dni pogarsza widoczność do tego stopnia, że widzimy gorzej niż przy tradycyjnym oświetleniu. "Łopatologicznie" tłumacząc - im bardziej na niebiesko czy fioletowo świecą reflektory gorzej widzisz...szczególnie po i w czasie deszczu...

 

Poczytaj a później dyskutuj!

Opublikowano

jeszcze do niedawna 8000k były dopuszczane , chodzi własnie o kolor światła a nie jego natęznie i że niby mocniej świeci

 

też tak na początku myślałem ale tak nie jest , chodzi tylko o barwe światła

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

Kolejny wątek rozbity przez .......

 

Na ten temat już wiele pisano , między innymi ja się wypowiadałem. HID to badziewie oślepiające a dlaczego już zostało napisane wystarczająco.'

 

Teraz mam zwykłe lustra bez soczewek i h7 pięknie oświetla mi drogę, może się skuszę na xenon ale obawiam się że mogą zbyt mocno dawać, te już świecą rewelacyjnie ciekawe jak by na xenonie było takim 4500 jasność.

 

Kolego hunter apeluje do kolegi o nierobienie ze sowjego świetnego wozu burakowazo (mam na myśli HIDy oczywiście). Masz zbyt dobrą opinię na tym forum i nie psuj jej.

 

Pozdrawiam

 

PS: Koledzy moderatorzy!!! po raz kolejny przypominam o ptk6 regulaminu.

Opublikowano
jeszcze do niedawna 8000k były dopuszczane , chodzi własnie o kolor światła a nie jego natęznie i że niby mocniej świeci

 

też tak na początku myślałem ale tak nie jest , chodzi tylko o barwe światła

 

BZDURA! Myslisz ze ksenon jest lepszy bo ma inna barwe? Promieniowanie swietlne (czyli moc swietlna) zarowki halogenowej to ok 1600 lumenów a zarowki ksenonowej juz ok 3000 lumenów. Słowem reflektor ksenonowy o dobrej geometrii swieci nieporownywalnie lepiej niz odpowednik halogenowy wlasnie ze wzgledu na duzo wyzsza moc swietlną

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.