Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Mam nastepujący problem. Od jakiegos czasu pojawil sie u mnie tajemniczy wyciek paliwa ktorego nie moge zlokalizowac sam, ani moj mechanik. Paliwo nigdzie nie kapie ale dystans do stacjii spada w dosc duzym tempie no i co najgorsze kazde wlaczenie wentylatora owocuje masakrycznym smrodem ropy we wnetrzu kabiny. Co jakis czas tez pojawia sie mala smuga dymu widoczna szczgolnie w jezdzie nocą a wiec na bank cos tam sie sonczy, kapnie na kolektori stad ten dym. Z moich obserwacjii jest to gdzies po prawej stronie (patrzac na auto z przodu) gdyz tam najbardzie smierdzi i dym tez zawsze z tej strony sie pojawia. Zauwazylem tez ze paradoksalnie auto wiecej pali na trasie niz w miescie, pewnie ma to zwiazek z cisnieniem paliwa. Mial ktos kiedys podobny problem? Furka zaczyna konkretnie smierdziec i czasem nie da sie nawet jechac. Na koniec dodam, ze to rocznik 2002 ,150 koni. Prosze o pomoc. Pozdrawiam
Opublikowano

To przewody nadmiarowe - lubią sparcieć. Koszt naprawy to 10 zł. + robocizna za 0,5 godziny. W trasie pompa pracuje tak samo jak w mieście a samochód mniej spala, więc więcej się wylewa. Nie zabieraj dziewczyny na przejażdżkę, no chyba że jest strażakiem. Na słuzbie.

Pozdrawiam, Hary.

Pozdrawiam, Hary.
Opublikowano

Albo któryś przewód sie zsunął. To zwykłe czarne rurki w oplocie wkładane na wcisk. Mogą spaść. Sprawdź koniecznie.

Hary.

Pozdrawiam, Hary.
Opublikowano
Mialemm podobny problem po zdjeciu gornejj obudowy silnika znalazlem ze palowo stoi w korytku pokrywy zaworow powodem tego byla uszkodzona listwa ta przy wtryskach paliwo kapalo na korektor smrod i para z pod maski szla
Opublikowano
No sprawdza mi sie czarniejszy scenariusz niestety. Bylem u innego mechanika dzis. Okazuje sie ze prawdopodobnie pompa wtryskowa. Trzeba bedzie uszykowac tysiączka :(
Opublikowano
No sprawdza mi sie czarniejszy scenariusz niestety. Bylem u innego mechanika dzis. Okazuje sie ze prawdopodobnie pompa wtryskowa. Trzeba bedzie uszykowac tysiączka :(

 

To pewnie tylko uszczelki, komplet uszczelek jest tani tylko robocizna droższa. To jest pompa wysokiego ciśnienia, na wtryskowej może by było drożej. Ja miałem wymieniane uszczelki przy okazji sprawdzania pompy i wtrysków (na stole) i kosztowało to jakieś 100 zł (tzn. same uszczelki).

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam Panowie. Nie odzywalem sie dluzszy czas w temacie bo probowalem dojsc do ładu z tym wyciekiem. Sprawa wygląda tak. Wymienione zostaly wszystkie przewody paliwowe jakie znajduja sie pod maska, wlacznie z powrotem z listwy, ale bez przewodow wysokiego cisnienia bo tam nie moze leciec. Kosztowalo mnie to razem z robota ponad 300e bo tutaj tylko oryginalne czesci mozna kupic no i robota tania nie jest. Niestety paliwo nadal leci, smrod niesamowity do srodka wali na kazdym postoju, co gorsza stare przewody wygladaja na sprawne. Od góry wszystko suchutkie , natomiast dol silnika zalany wlacznie z przewodami. Mechanior oczywiscie nadal bedzie szukac bo autko na reklamacje idzie oczywiscie gdyz jego diagnozą byly przewody. Jednakze i tak prosze o wasza pomoc i sugestie. Pozdrwaiam
Opublikowano

Trzeba zmienic mechanika :P

Najpierw to trzeba by bylo pozadnie silnik umyc, i zobatrzec gdzie paliwo sie zbiera (gdzie pojawia sie najszybciej). Wymieniac na pale elementy ukladu paliwowego troche szkoda.

Ps W Cork jest dobry mechanik od bmw :P

Witam wszystkich.
Opublikowano

Witam.

Mam ten sam problem w e39, tylko ja zlokalizowałem wyciek. I jest on z wężyka idącego od filtra paliwa do silnika nr 18 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DF71&mospid=47543&btnr=13_0429&hg=13&fg=15 Wężyk się przetarł od rury, która doprowadza zimne powietrze do chłodzenia alternatora nr 6 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DF71&mospid=47543&btnr=12_0636&hg=12&fg=22 narazie zakleiłem taśmą izolacyjną żeby nie ciekło bo autem muszę jeździć a wężyk zakupiłem i dałem 92zl niewiem czy bede potrafił sam to wymienić, czy do mechaniora trza pojechać.

Opublikowano
U mnie opcja z tymi węzykami odpada raczej, bo filtr paliwa zlokalizowany jest z tylu przy zbiorniku. Silnik byl myty kilka razy, i za kazdym razem pojawia sie ropa w dolnej czesci przewodow. Kazdy mechanik rozklada rece. Chyba bedzie trzeba oddac do BMW :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.