Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chciałem się poradzić Was w kwestii obniżonego samochodu, chodzi mi o to ze posiadam obniżone BMW, lecz wiecie jak to się ma do naszych dróg. Więc chciałbym moją Becine trochę podwyższyć i pytam się czy samo wymienienie sprężyn coś da? Czy musze całe kolumny wymieniać? Jeżeli kolumny to może pomyśleć o gwintowanym zawieszeniu? Co Wy ma to?
Opublikowano

na obnizonym zawieszeniu ladnie sie prezentuje, ale fakt na nasze drogi nie jest to zbyt dobre rozwiazanie. jesli chcesz ja podniesc to sprzyny jak najbardziej, a co do amorkow to zalezy czy masz sportowe czy zwykle.

 

ps. widze ze z konina jestes wiec mozemy sie spiknac na piwo :twisted2:

gdy pedzisz 270km/h to co widzisz przed soba to juz historia

Moja Kochanka - BMW 316

Opublikowano
W nast. tygodniu będę miał sprężyny z zestawu ///M Suspension do E36, jak jestes zainteresowany to napisz pw to dam Ci zdjecia jak to wygląda na aucie.
Opublikowano
no mowisz ze chcesz podwyzszyc... to po co ci gwint ?? Gwint kupuje wiekszosc by wlasnie na glebie jezdzic :P a nie na "kozie" ja mam obnizona i jezdze caly czas, zalezy jakie drogi tez sa tam gdzie mieszkasz...
B M W
Opublikowano

Tak kupują gwint palacze gumy z Torunia lub wygoleni kierowcy Golfów II z pomorza z pirackimi flagami na antenkach.

 

Normalnie myślący i przede wszystkim wiedzący do czego służy zawias gwintowany kupują gwint po to, by móc dopasować sobie indywidualnie do auta/warunków wysokość, a w porządnych zestawach również sztywność zawieszenia. Dlatego kupno gwintu ma sens, gdyż na lato można sobie auto obniżyć, na wyjazd na mazury ciut podnieść, na zimę doprowadzić do stanu serii, na wyjazd w daleką trasę zawieszenie ustawić bardziej miękko, na tor zrobić niski beteon, na zlot położyć auto na ziemię.

A nie jeździć cały czas na jednym ustawieniu, jak taki baranek.

Opublikowano
Raceboy, tylko, że zwykłe gwinty mają tylko regulację wysokości bez twardości a kolega ma za twardo, więc PODEJZzREWAM, że nie chce wydawać 5000zł na amortyzatory i springi jak to by była połowa wartości jego auta. To chyba nie ta grupa docelowa klientów :D
Opublikowano

chciałbym zostawić moją beme tak jak jest bo naprawdę fajnie wygląda(niespełna 6cm od asfaltu) ale widmo co półrocznego konserwowania spodu trochę denerwuje.

co do gwintu to słyszałem to wszystko o czym pisaliście

Opublikowano

Mam obnizone e36. Musialem nawet przerobic podjazdy do bramy, zeby w ogole dostac sie na podworko. Gleba ma wady, ale za to uniemozliwia wpelzanie pod samochod i parkowanie byle gdzie oraz umozliwia odsniezanie jezdni bez oczekiwania na odpowiednie sluzby.

 

Ale tak powaznie, to wyglada o niebo lepiej. Nie zamienilbym sie i nie podwyzszal, pomimo oczywistych wad. Pzdr

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Niestety wyjdę na nowicjusza ale muszę zapytać o te "gwinty". Czy mogę je zamontować tylko do tyłu? Chcę mieć możliwość zmiany wysokości lato/zima, czy to możliwe i czy możecie mi podpowiedzieć gdzie szukać linków do takiej adaptacji?

Pozdrawiam

 

Mazby

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.