Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Co może powodować wypadanie zapłonów na LPG i na PB, a dodatkowo dławienie na gorącym silniku przy wciśnięciu gazu na PB???

 

Wymieniłem czujnik położenia wału, cewkę, świece, przewody WN sprawdziłem nocą psikając na nie woda i żadnych przebić, kopułka raczej w porządku nie jest pęknięta w jej okolicach też nie widać żadnych przebić.

Przepływomierz sprawdziłem poprzez sprawdzenie płynności wzrostu wartości napięcia i jest ok.

Sonda również płynnie zmienia sygnał napięciowy tylko oporność jej grzałki wynosi 3ohm.

Ale czy sonda może powodować wypadanie zapłonów także na LPG,jeżeli jest to zwykła instalacja na śrubę????

Badania na kompie nic nie wykazały. Pomocy

Opublikowano

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img214.imageshack.us/img214/7848/sonda.jpg

 

Jak chcesz przetłumacz sobie może tam jeszcze coś znajdziesz.

 

Pierwszy obrazek jest z manuala BMW. Drugi z Manuala Bentley

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
POMOCY!!!!! Wymieniłem cały układ zapłonowy i dalej nic. Co więc może powodować pyrkanie z tłumika na PB i LPG, dławienie przy wcisnięciu gwałtownym pedału gazu na PB i strzały na LPG. Przepłyka sprawdzona.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W e36 miałem lekko nieszczelny zawór który powodował identyczne objawy.

Pomiary ciśnienia go nie wskazały :?

Ale , że jestem zawzięty to wymontowałem głowicę i się znalazł.

Po wymianie chodzi idealnie.

 

W e39 miałem wypadanie zapłonów.

Powód - przepływomierz < pomimo , że nie pokazywał błędów na kompie >

Znowu zawziętość wygrała.

Kupiłem w ciemno nowy oryginał i po problemie.

 

A czy nie łapie lewego powietrza?

Jeśli miałeś silne strzały na lpg to może coś puściło?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
zawory ustawiales? to zazwyczaj przyczyna, moze nieszczelne?
Opublikowano
Zawory ustawione. A przepływka to raczej by chyba nie miała znaczenia przy pracy na LPG Igen. Lewe powietrze nie łapie. Wczoraj zauważyłem że jak puściłem lewe powietrze poprzez lekkie uchylenie gumy od antywybuchu to podczas gwałtownego wciśnięcia pedału gazu już się nie dławił na na PB, ale na jałowych chodził gorzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.