Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

 

mam takie male pytanie , a nawet 2 .

mianowiscie

 

1. gdy odpalam to obroty silnika wskakuja na 2-2.5tys po czym jak nie dodam gazu to dlawi sie i gasnie , dopiero gdzies za 3 razem lapie dobrze , nie wiem czy to wina zimy czy co , czy ktos wie co to moze byc ?

dodam ze swiece zostaly zmienione przed zima .

 

2. denerwujace swiszczenie w silniku - rolka napinacza zmieniona , + rolka klimy zmieniona , pasek klimy tez , wiec co moze swiszczec ?

uciazliwy jest to swist gdyz z dodaniem gazu zwieksza sie gwizdanie :mad2:

 

jezeli ktos zna odpowiedz na moje pytania byl bym wdzieczny za porady .

 

dziekuje i pozdrawiam wszystkich zacownych forumowiczow. :cool2:

Opublikowano
Witam

Co do gwizdania,to takie objawy daje za mocno naciagniety pasek

rozrzad.

pozdrawiam

 

hmm wle kolega wyzej nie ma paska rozrządu.....

 

wiec moze to byc wisco?.....

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

Opublikowano

Witam

Faktycznie nie zauwazylem jaki silnik :oops:

Generalnie trudno jest ocenic przyczyne ,nie slyszac tego gwizdu.

Moze to alternator/lozyska/,moze gdziec ciagnie jakies powietrze.

pozdrawiam

Opublikowano

dokladnie mam silnik m43b18 i tu naszczescie jest lancuch :)

 

a co do gwizdania , to obadam alternator , a wisco mam elektryczne , wiec tez raczej odpada .

Opublikowano

Kolego Paweł318i czy silnik pomimo wolnych obrotów ma jeszcze jakieś objawy tzn. nierówna praca, dławi się itd.

Ze swoim m52 walczyłem któryś miesiąc nie licząc 3 mechaników.

zacząłem od gumy przy przepływce, czy jest szczelna ( sprawdź dokładnie bo na pierwszy rzut oka moja też się wydawała) a jednak, dalej po kolei odma i węże podciśnienia. po kolei na dolocie bo często okazuje się że to wina lewego powietrza. Ewentualnie przepływomierz się wysłużył lub wymaga wyczyszczenia.

Dużo tematów odnośnie wolnych obrotów wałkuje się na forach, ale każdy przypadek jest z zasady inny. Ewentualnie zostaje podejście mechanika chcącego za diagnozę 200PLN. mówiącego cyt." BMW...tak ma"

Jak masz kogoś zaufanego z kompem w okolicy to na pewno uprości sprawę, polecam. Najlepiej INPA DIS z braku laku CARSOFT.

Opublikowano

co do gwizdania to nadal nie wiem , alternator zregenerowany ( szczorki + lozyska wymienione ) i nadala cos gwizdze , nie wiem co ale mniej jak przed regeneracja .

co to moze gwizdac ?

 

 

a co do obrotow to guma przeplywomierza jest dziurawa , wiec to jej wina , zamowilem ja w ASO za 151zl , i po wymianie bedzie lepiej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.