Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Postaram się opisać to najlepiej jak potrafię... Coś stuka w zawieszeniu, jak na moje ucho to z przodu... Nie ma różnicy czy jadę wolno czy szybciej... Nie są to jakieś regularne stuki ale jednak są... Byłem na trzepakach więc amortyzatory ok. Wymieniałem też łącznik stabilizatora więc to także nie to... Najważniejsze, że nie czuję tych stuknięć na kierownicy tylko je słychać i czuć na nogach (na pedałach)... Nie mam zupełnie pojęcia co to może być wiec piszę z nadzieją, że ktoś będzie miał jakiś pomysł... Pozdrawiam.
Opublikowano
Ale stuka Ci to na delikatnych dziurach? Czy jak wjedziesz w duza dziure ?Bo do konca nie rozumiem, przyczyn moze byc wiele, najlepiej jak pojedziesz do jakiegos mechanika. Za 10 zl Ci sprawdzi. Ja mialem kiedys tak, ze po delikatnych dziurkach mi cos stukalo, to byly gumy na wachaczach. Sprawdz czy masz luzy na kierownicy, na koncowkach drazkow, przez to tez czasem stuka.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Wymieniłes łączniki stabilizatora a sprawdziłes gumy stabizlizatora ???? poduszki inaczej mówiąc, przyvczym może byc tysiąc ale ja dodatkowo sprawdziłbym poduszki silnika i łozyska McPhersonów oraz poduszki skrzyni.Warto przyjżec sie dokładniej przekładni kierowniczej.....
Opublikowano
ciezko stwierdzic tak na opis ale mi tez stuka cos i to cos to niestety przekladania...sprawdz czy stuka przy skrecaniu kierownica...
Marcin-coupe...BMW theBestMachineontheWorld
Opublikowano
Dzięki za sugestie... A co się okazało?Znowu łącznik stabilizatora,ten sam który był wymieniany kilka dni temu...Poluzowała się jedna śruba...I w związku z tym mam pytanie.Czy możliwe jest, że po prostu trochę się wyrobił i dlatego się ta śruba obluzowała?Bo jestem pewien, że była dobrze dokręcona...No nic, jeszcze raz dzięki za zainteresowanie...Pozdrawiam
Opublikowano

Łącznik kosztuje w granicach 60 - 100 PLN zależy jakiego producenta i jaką ma marże sklep w którym go kupujesz.

Oczywiście mowa o zamienniku :wink: polecam FEBI albo LEMFORDER :wink:

Opublikowano

Kupiłem w końcu ten łącznik firmy ALMAR, niestety Febi i innych nie mieli. Spieszylo mi się wiec nie szukalem dlugo. Zaplacilem 37 zł i samodzielnie wymieniłem. Nastała cisza podczas jazdy.

 

Pozdrawiam

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.
Opublikowano

a ja mam mały problem tez mi stuka coś jak sobie jade po nierównosciach ale tylko z przodu prawa strona i szapie delikatnie kierownicą dla tego.podejżewam ze to sfożnie.

 

a założyłem dzisiaj oponki 205/55R15 na tył na oryginalne felgi BBS i coś z tyłu obcziera sie czy tłucze tylko przy skrecie w lewo na łuku (prawa strona tył) lewa jest OK

Opublikowano
Mam to samo stuka na niewielkich nierównosciach sworznie wymienione i nadal stuka delikatnie

 

Sugeruje wymianę elementów nr. 5 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=31_0242&hg=31&fg=05

koszt ok. 80 PLN, u mnie pomogło, miałem całe zawieszenie wymienione i ciągle coś mi się tłukło, po wymianie tych silentbloków czy jak one się tam nazywają :wink: nastała cisza i poprawa stabilności prowadzenia autka :wink:

Ten element gumowy zazwyczaj wyglada na sprawny i o ile nie jest zerwany nikt albo prawie nikt nie zwraca na niego uwagi a okazuje się że guma z czasem traci swoje właściwości amortyzowania drgań i wachacz dobija o obudowę tego elementu, stąd słychać stuki :wink:

 

Piszę o tym dlatego że sam bujałem się z tym stukaniem po mechaniorach i nikt nawet nie zasugerował wymiany tych elementów :mad2:

 

założyłem dzisiaj oponki 205/55R15 na tył na oryginalne felgi BBS i coś z tyłu obcziera sie czy tłucze tylko przy skrecie w lewo na łuku (prawa strona tył) lewa jest OK

 

Sprawdź czy nie jest zerwany silentblok tylnego wachacza, mocujący go do podwozia. jeżeli jest zerwany to podczas skręcania w jedną stronę wachacz będzie sie przesuwał a tym samym opona może ocierać o nadwozie ew. może dobijać do metalowej części, wtedy będą stuki.

 

Chyba że masz nieprawidłowe ET felgi i dlatego obciera o nadkole :wink:

 

Pozatym prawidłowym zamiennikiem standardowej opony 185/65/15 dla e36 jest 205/60/15 a nie 205/55/15.......prędkościomierz będzie Ci pokazywał więcej niż jedziesz w rzeczywistości

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.