Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!

Noszę się z zamiarem zmiany tlumika w mojej 540 e39 99r

Co polecacie? jakie firmy?, ktos ma jakies doswiadczenia z tym?

remus, supersprint czy jeszcze jakies inne ciekawe firmy? eisenmann odpada bo za drogi

Chce jeszcze uwydatnic dzwiek v8

Prosze o porady!

Pozdrawiam Was!

Opublikowano
tez sie nad tym zastanawiam, czy wyciac je mozna, i czy to polepszy sprawe czy pogorszy, nie mam niestety wiedzy na ten temat
Opublikowano
Koledzy mam nadzieje ze mi pomozecie bo Pan PawelH ewidetnie jest nieuprzejmy i nie wiem po co zabiera glos skoro nie chce pomoc tylko chyba mysli ze kazdy tu na forum jest mechanikiem, po to to forum jest by sobie pomagac i wyjasniac watpliwosci
Opublikowano (edytowane)

na "jutubie" masz sporo filmików, ale to pewnie wie każdy. Można porównywać od remusa do eisenmanna, w opisach często właściciele pisza czy z katem czy bez itd.

Tutaj np masz Magnaflow, który można kupić za połowę ceny Eisenmanna:

 

http://www.youtube.com/watch?v=r9X_GKha73s&feature=related

 

a tutaj remus:

 

 

Kolega Paweł H jest debeściak więc go nie zaczepiaj ...

 

PS

Słyszałem też o usuwaniu samego Rezonatora z układu wydechowego co daje dużą różnicę w dźwięku:

 

Edytowane przez piotrass1
Opublikowano

co powiecie na temat usuwania (resonators) tzw. Y , w stanach tak robia i wspawaja prosta rure zamiast tego, czy to bezpieczne dla auta?

prosze o porady

Opublikowano
Z tego co piszą w powyższym wątku po usunięciu rozprężnika ( rezonatora, Y ) nieznacznie tracisz na momencie obrotowym, ale za to masz Twoje V8 na wierzchu.
Opublikowano

Ja mam troche doświadczenia w modyffikacji ukladu wydechowego w M60 V8 w mojej e34 540iM.

 

Obawiam się, że poprzez zmiane końcowego tlumika nie uwydatnisz wcale soundu V8.

Też trzeba sobie zdawać sprawe, że europejskie V8 nie zabrzmią jak amerykańskie bo ich budowa to uniemożliwia.

Końcowy tlumik na pewano coś tam zrobi, będzie ryczeć i w ogóle, ale żadne tam specjalne bulgoty się nie pojawią :)

Opublikowano

Abstrah-ujac (automatyczny cenzor mnie rozwalil :duh:) juz nawet od marki tlumika zadaj sobie jedno zajebiscie wazne pytanie: czy wytrzymasz z nim na codzien? Ok, dzwiek V8 BMW z wydechem eisenmanna czy magnaflow faktycznie sprawia, ze skora cierpnie na plecach, ale uwierz mi, glosny wydech jest fajny tylko na poczatku - pozniej juz jest tylko upierdliwy. Jesli jest to auto, ktorym jezdzisz na codzien przemysl to jeszcze raz - tuning i wygoda w wiekszosci przypadkow nie ida ze soba w parze.

 

Pzdr

Mex

I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
Opublikowano
Przyłącze się do wątku (by nie zaczynać kolejnego)... Moja E39 tuż po kupnie miała założony tłumik końcowy od diabli wiedzą czego, ale na szczęście sprzedający (który go zmienił) dorzucił mi w gratach stary, oryginalny. Niestety, okazało się że po pierwsze trochę dziurawy a po drugie jedna z 'końcówek' była urwana. Tak czy inaczej tłumik mi trochę podspawali i wspawali końcówkę ... wygląda to mało atrakcyjnie ale i tak lepiej niż wcześniej. I teraz pytanie... sam wydech do końcowych tłumików jest w dobrym stanie, ale chciałbym wymienić ten końcowy. Z tego co mi powiedzanio zamienników praktycznie nie robią. Czy to prawda? Jeśli tak to może ktoś się orientuje ile kosztuje oryginał (mam nadzieję że da się kupić same końcowe tłumiki bez wymiany całego wydechu).
...... V8 ...... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.