Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To mój pierwszy post w "nowym otoczeniu" więc witam Was Panowie..

 

Niedawno podjąłem decyzję o zakupie e39 po liftingu (pow 2001 o ile się nie mylę). Głównym kryterium jest moc... Optymalne było by 540 4.4l. :twisted: , miałem okazję "tym" pojeździć kilka dni i to jest to! Niestety rozsądek podpowiada, że było by to grube przegięcie..

 

Mój budżet to maks. 37 tyś. , chciałbym skórkę, przynajmniej małe navi, ringi (podwójne) a m-pakiet to moje marzenie:) i na 90 % sedana, dieselek 530d odpada raczej (nie mam ciśnienia w kwestii zużycia paliwa)

 

Myślałem o ładnej 530i ale nie wiem dlaczego jest tego tak mało na rynku więc myślę, że trudno będzie znaleść coś w bdb stanie. Dzisiaj doczytałem trochę o modelu 525i M54 i znalazłem między innymi coś takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8059334

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7091247

co o tym myślicie, macie jakieś pomysły, porady bo marzy mi się taki wózek ale jestem grubo "skołowany". Z góry dziękuję..

 

muayfan

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Jak wogóle sie sprawuje 525 po lifcie? Zastanawiam się też na 528, jest tego więcej więc chyba łatwiej bedzie znaleść ciekawy egzemplarz.. Który silnik lepszy?

 

Edit: Dobra już sprawdziłem, 528 nie występuje w tych rocznikach. Co radzicie poszukać 525 czy 530? I tego i tego jest strasznie mało.. Dlaczego? bo nie kapuje.

Edytowane przez muayfan
Opublikowano
a ja polecam 530i,ostatnia to byla 523i,roznica ogromna,ma znaczenie ze ostatnia jezdzilem prawie 5 lat ,i miala troche nakrecone,mialem kiedys(krotko)740 i to byl smok,a w 530tce niejest najgorzej,niejezdze dlugo 530tka tak ze moge mowic o odczuciach,a jest to moja piata piatka,na razie naj pod kazdym wzgledem
Opublikowano
Daj linka albo fotki ocenimy zobaczymy, jest opcja żebym w 2001 roczniku znalazł 525 albo 530 w benzynie w takiej opcji?

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=27001&postdays=0&postorder=asc&start=0

swiatła, m-pakiet itp

 

ten z linku oprócz M-pakietu to ma jak na bmw 5 małe i wyposażenie.

 

Dasz radę nie podniecaj się byle czym (wyznaczyłeś sobie minimum (m- pakiet, ksenony) i tego sie trzymaj a ha wydaje mi sie że źle zrozumiałeś ringi po lifcie ma każda.

 

dlaczego 530i mało na rynku? wydaje mi się że samochód był wcieniu nagradzanego 530d ale tylko w tym okresie. Teraz czas zweryfikował że nowoczesny diesel po 200tys potrafi mieć mniejsze luib większe problemy. Benzyna 3.0i sprawia to że właściciele niech chcą się z nią rozstawać :mrgreen: bo jak inaczej wytłumaczyć.

tu fajna http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7359917

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

drugi link z allegro ciekawy po lifcie a na wąskiej nerce.

 

Ja też jak szukałem to założyłem że Mpakiet, czarna, skóra, navi wrociłem

Bez M pakietu, z welurami, i bez nawigacji a w dodatku srebrną :D

 

Ale zadowolony bo dostałem samochód z małym przebiegiem w którym do dziś nic się nie psuje.

 

A i ciekawe że większość samochodów na allegro kosztuje 30 tysiaków w 2001 R podczas gdy w niemczech za coś godnego uwagi dalej trzeba położyć 8-9 tysiaków żeby moc myśleć o bezawaryjności. kurs euro nie zmalał a wrecz przeciwnie to co jest.

 

Argument z ogłoszenia faktura do wgladu za 5600 PLN O fajnie tyle musiał w padache wpakować ja wpakowałem tysiak w ciągu 40 tysięcy km !70 na szafie ciekawe ile naprawde wyhulał.

 

Sorki za troszkę cyniczne podejście ale niestety chyba większość już wie że za darmo to nikt nic nie daje... a większośc tego co jest na otomoto to straszne nieporozumienie.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Fajna? Fabrycznie nie miała mpakietu, poza tym przyjrzyj się jak wygląda cały próg od strony kierowcy.

 

Zadbane e39 530i powinno kosztować ponad 40,000. Niestety taka cena to w Polsce abstrakcja. Dlatego stwierdziłem że nie będę nawet próbował sprzedawać swojej.

Opublikowano

Niestety polacy wszystko chcą mieć zazwyczaj po promocji Albo za friko.

 

40 tysiaków tak jak powyżej to minimum i wcale nie musi to być ogromny wypas po prostu samochód z którego bedziesz sie cieszył a nie wkurzał że wahacz wahacz tuleja, łącznik tarcze, klocki czujnik wałka wału, wtrysk, nie pali na jeden cylinder nie pali jak ciepły wał podpora wału luzy w skrzyni w dyfrze.

 

Oj ma się co popsuć w beemce :/ szczególnie w takiej która dogorywa

 

A oto co mamy za 6 tysiaków euro

http://www.tinyurl.pl?2xDeEMf3

 

Dziwne że większość wtym przedziale cenowym to diesle i mają po 300 i więcej tysięcy a w Polsce rzadko kiedy ponad 200 ??

 

A i okazja

http://www.tinyurl.pl?d3N5BFk7

 

I wcale sobie tu żartów nie stroje bo kiedyś sam widziałem jak coś taiego było pryśnięte na cosmoshwarz wstawiona skóra od angola czary mary 198 tysiaków na liczniku

:mad2:

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
To mój pierwszy post w "nowym otoczeniu" więc witam Was Panowie..

 

Niedawno podjąłem decyzję o zakupie e39 po liftingu (pow 2001 o ile się nie mylę). Głównym kryterium jest moc... Optymalne było by 540 4.4l. :twisted: , miałem okazję "tym" pojeździć kilka dni i to jest to! Niestety rozsądek podpowiada, że było by to grube przegięcie..

 

Mój budżet to maks. 37 tyś. , chciałbym skórkę, przynajmniej małe navi, ringi (podwójne) a m-pakiet to moje marzenie:) i na 90 % sedana, dieselek 530d odpada raczej (nie mam ciśnienia w kwestii zużycia paliwa)

 

Myślałem o ładnej 530i ale nie wiem dlaczego jest tego tak mało na rynku więc myślę, że trudno będzie znaleść coś w bdb stanie. Dzisiaj doczytałem trochę o modelu 525i M54 i znalazłem między innymi coś takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8059334

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7091247

co o tym myślicie, macie jakieś pomysły, porady bo marzy mi się taki wózek ale jestem grubo "skołowany". Z góry dziękuję..

 

muayfan

 

 

muayfan - jeśli jechałeś 540i to koniecznie przed zakupem przejedź sie 530i i oceń czy ten silnik Ci w ogóle odpowiada, na 525i nawet nie patrz, bo z czasem będziesz żałował, że za dokładnie takie same koszta utrzymania mogłeś mieć więcej, sam byłem w takiej sytuacji. Ja mam osobiście 528i i choć to bdb silnik, pali stosunkowo niewiele jak na taką pojemność, to ma przecietny dół i w porównaniu do diesela lub V8 4.4 może to irytować. Sam chciałem na dniach zamienić na 540i, jednak auto mam w na tyle dobrym stanie, że szkoda mi go było sprzedawać i być może pakować się w jakąś minę. Reasumując jeśli szukasz R6-tki to koniecznie z największym możliwym momentem i jak najniżej dostępnym, gdyż te rzeczy są najważniejsze w codziennym użytkowaniu, czyli 530i będzie najrozsądniejszym rozwiązaniem, bo ma już te 300NM przy 3500 obr./min. co na pewno nie jest wynikiem złym. Poza tym radzę Ci poszukać czegoś w jak najlepszym wyposażeniu, lepiej odczekać nieco dłużej i wyrwać coś z nawigacją, skórą, z m-pakietem aniżeli napalić się i kupić golasa w dobrym stanie, a później go tunningować i pakować kupę kasy albo jeździć tak jak się kupiło i ciągle myśleć, że przydałoby się to i tamto. Ja osobiście mam autko z 96 roku, więc nic poza skórą, grzanymi fotelami, PDC i tego typu rzeczami mieć nie mogłem i teraz musiałem wydawać ciężkie pieniądze na poliftowe lampy (koszt w sumie 2,5 tys. zł) , m-pakiet (4 tys. zł) , zawieszenie (3 tys. zł) , felgi z oponami (3,5 tys. zł) itd., ale jakbym kupował autko za blisko 40 tys. zł to choćby skóra, m-pakiet czy duża navi to konieczność jak dla mnie.

 

 

Fajna? Fabrycznie nie miała mpakietu, poza tym przyjrzyj się jak wygląda cały próg od strony kierowcy.

 

No i co z tego, że nie miała m-pakietu? To chyba dobrze świadczy o jej właścicielu, że wpakował w nią kasę. Ja osobiście też m.inn. zakładam do swojej w najbliższym czasie m-pakiet za blisko 4 tys. zł do auta wartego niecałe 20 tys. choć wiem, że jest to zupełnie nieopłacalne, ale jest to próba sprawienia, żeby auto było jeszcze doskonalsze technicznie i wizualnie.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7359917

ta bejca już co najmniej pól roku stoi na allegro, także wątpię żeby to była igła.

Nie pisz głupot. Jakby ten gość dał cene 30-35tyś, to pewnie zeszłaby w tydzien.

 

Dokładnie ar_w, u nas w Polsce szuka się okazji przede wszystkim, sytuacja standardowa, choć cena za to autko jest nieco zbyt wysoka wobec konkurencji na rynku.

Opublikowano

Niezła dyskusja się wywiązała za co oczywiście bardzo dziękuję.

Autko planuję kupić na przełomie maja i czerwca więc myślę, że jakiś "kąsek" się trafi w tzw. międzyczasie.

Jeszcze raz dziękuję i namawiam do dalszej dyskusji :twisted:

 

 

Jeszcze jedno..

Mamy tu dwie ładne piąteczki z m-pakietem, jednak ich środki diametralnie się róźnią:

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=27001&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7359917

O co chodzi? Czy jest coś takiego jak m-pakiet środka?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja na swoją wystawiłem cenę 31900 (chociaż z Niemiec takiej się nie przywiezie nawet za 40 tys zł no ale to już wina zawyżonego kursu), a są już od 25 tys w ogłoszeniach i nie boję się, że będę musiał obniżyć cenę, bo się w końcu trafi mądry człowiek, który doceni oryginalny przebieg, bardzo dobry stan auta i pełne wyposażenie. Tak samo było jak sprzedawałem TDSa. Sprzedałem za 20 tys zł a w ogłoszeniach były dziesiątki aut już od 16-17 tys zł. Jak się ma dobry samochód i brak jakiegoś wielkiego ciśnienia na sprzedaż to nie ma co schodzić do poziomu złomów z cofanymi licznikami. Jak ktoś ma mózg i pobada sytuację rynkową to nigdy nie kupi tych szrotów co są u nas, bo tak jak ktoś już napisał wcześniej, jakim cudem samochód warty 8-9 tys E w Polsce pojawia się za 25-30 tys zł i to świeżo sprowadzony a nie kupiony za 3 zł za Euro.
Opublikowano

Podczas zakupu auta z salonu można było sobie wybrać komponenty z wersji "M".

M-pakiet, jak sama nazwa wskazuje, to wszystkie mozliwe komponenty sa z wersji M.

Warto mieć to na uwadze, żeby nie wpaść w schizę, że ktoś coś przerabiał, bo walnął, stuknał, uszkodził, etc.

 

Więc można mieć srodek M-pakietowy, a zderzaki zwykłe na przykład - co nie oznacza, że były wymieniane na skutek dzwonka. :P

Opublikowano

Myślę że dla właściciela dobrą opcją jest zrobić zdjęcia ze zmiany zwykłych na M pakiet ja np. bedę zmieniał fotele na skórę elektryczną i zamierzam dla przyszłego właściciela dokumentację zrobić chociaż przypuszczam że auto i tak zostanie w rodzinie:D

 

Jak widać czarno na białym że samochód miał sprawne zderzaki zostały zdjęte i założone m pakiety to kumam ale zazwyczaj Mpakiet zakładają do samochodów po przygodach i to niejednokrotnie zderzak z niemieckiego szrotu pospawany jak puzle. Ale większośc tak jest podpalona kolorem i m pakietem że zanim zastanowi się co kupuje to już jest troszkę po frytkach.

 

Kiedyś była nawet nie bita M pakiet na allegro, która miała m pakiet tylko z przodu.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To wszystko to filozofie dziwne nie wiem po co. A może zmienił ktoś na zderzak M pakietowy bo wjechał na krawężnik i połamał zwykły itd itp. Wątpliwości co do poprzednich napraw rozwiewa się u fachowca który obejrzy auto od spodu i zna się na tym, a nie takie filozofowanie na podstawie zdjęć itd. Typowe podejście Polaka-fachowca we wszystkim. A potem jedzie kupić auto w ślepo, żałując 100-200 zł na diagnozę w serwisie porządnym i kupuje szrota. Potem powoli, kosztownie, po cichu, żeby znajomi się nie dowiedzieli jaki z niego "znawca", naprawia ten swój wynalazek i kosztuje go to 2 x tyle niż dopłata do lepszego egzemplarza. Jak by takich polskich, samozwańczych "znawców" nie było to nie byłoby też handlarzy-oszustów i ogłoszenia na dany model BMW na allegro zaczynałyby się nie od np 25 tys zł tylko od 30, bo byłyby same "uczciwe" auta a sprzedający już przez telefon opowiadaliby całą historię samochodu.
Opublikowano

mmw: żeby koszty przeglądów przez mechaników skończyły się na tych 100-200zł...

To naprawdę fart jak zapłacisz za ocenę i egzemplarz sie okaże dobry.

W moim przypadku nie było tak kolorowo i zapłaciłem krocie za ocenę, bo w kazdym wyszukanym w ogłoszeniu egzemplarzu COŚ było...

A sprzedający nawet nie myślał o negocjacji na rzecz tego COŚ, bo w koncu wydałem na przeglad i bedzie mi szkoda puścić kasę w błoto i auto wezmę, nie? - myślenie sprzedających.

 

Poza tym, jak już 10-ty raz sprawdzasz auto, to już wiesz jak ono powinno jeździć, co nie daje wciąż gwarancji (nawet po ocenie mechanika :!: ), że po 2tyś km rozsypie sie któryś wahacz, drążek kierowniczy, amortyzator, czy bóg wie co jeszcze - z autopsji.

Opublikowano
Wydaje mi się, że kupując Beemkę za nawet te 20 tys. zł o większych sumach nie wspominając to w miarę możliwości logistycznych ASO, dobry miernik lakieru, mechanik lub ktoś obcykany w Beemkach, oglądanie po umyciu auta na myjni to na dzień dobry się planuje wobec takiej możliwosci wpadki jaką jest zakup sużywanego, często starego samochodu z niepewną przeszłością.
Opublikowano

Jaki jest orientacyjny koczt przeróbki przedliftowego modelu na poliftowy?

Doszedłem do wniosku że poszukam też jakiegoś ładnego egzemplarza 528i i jeśli koszty mnie nie przerażą, zrobie pełen lift, niestety nie wiem jekie elementy trzeba by wymienić poza lampami:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zderzak,a jak będzie miał navigację to i to.

 

Idąc tą logiką to silnik też powinien zmienić skoro nawigację też. :wink: Wydaje mi się, że koledze chodziło o optyczne różnice zewnętrzne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.