Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mozna wlozyc cos mocniejszego do mojej budy mam teraz 1,8 i zaluje ze kupilem gume ciezko spalic, szalu nie ma;/mozna wlozyc cos wiekszego?

co by tzreba bylo wymienic w autku?

Opublikowano
pewnie ze mozna! wystarczy kupic kpl na swap i mozna sie bawic. Mozesz wlozyc 2,0 z E36, 2,5 z E36, 2,8 z E36, 3,2 z E36 Mpower. Przeciez Z3 jest zbudowana na podzespolach E36 wiec praktycznie kazdy silnik montowany w E36 bedzie pasowal. Sadze ze najlepiej bedzie kupic E36 Anglika i swapowac. Wtedy praktycznie wszystkie elemnty wyciagasz razem z silnikiem i przekladasz do swojego. Reszte ktora zostanie sprzedajesz na czesci. Ja jak szukalem zetki to w ogole nie zwracalem uwagi na nic innego niz 2,8 wlasnie ze wzgledu na brak mocy i momentu. Skoro ma to byc auto do zabawy to mocy musi byc pod dostatkiem. W gre wchodzil ewentualnie Z3M :mrgreen: no ale zadowolic musialem sie 2,8 z wiadomych wzgledow :P
Opublikowano
Stefanek81, chyba lepiej (mniej problemow i nerwow) jak sprzedaz swoja 1,8 i kupisz cos mocniejszego
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
to zalezy co dla kogo znaczy lepiej. Jesli uda ci sie szybko sprzedac auto i wystarczy dolozyc i kupic mocniejsze to pewnie ze lepiej tak zrobic. Ale jesli ktos lubi robic przy swoim aucie (a jest sporo takich osob) ma wolny czas i srodki oraz wiedze z zakresu mechaniki samochodowej to byc moze dla niego lepszym rozwiazaniem bedzie swap. Stworzenie fajnego sleepera a pozniej killowanie wiekszosci aut w okolicy daje niesamowita satysfakcje
Opublikowano

do palenia kapcia radze zakupic cos w desen e36 325, nie szkoda z3 do takich "szczytnych" :duh: celow ?

 

nie swapuj na 1.9 bo to Ci da radosc na krotko . Za 3000-5000 zl idzie kupic anglika 328i e36 (przekladasz silnik ze skrzynia), moze da rade pojezdzic na dyfrze z 1.8 (jest mala glowa ale moze wytrzyma troche), a jesli nie to jeszcze dyfer muszisz szukac na duzej glowie (czyli z e36 compact R6 czt Z3 R6) .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
na pewno nie bedzie po sprawie. Po pierwsz dlatego ze nie wystarczy przelozyc golego silnika. Pozostaje jeszcze sterowanie, wiazka itp a po drugie to nie rozwiaze problemu bo w 1,9 tez bedzie ci brakowac mocy
Opublikowano

Ciekawie by było z silnikiem V8 od E39 4.4 300PS.

To by było dopiero egzotycznie bo do z3 takiego nie dawali, chyba że tuning by Hartge itp :mrgreen: Kupując angola nie wyszło by chyba tak drogo :wink: sprzedając później całą budę e39 na czesci lub w całosci.

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano
turbo to tez niezle rozwiazanie tylko nie wiem jak silniki BMW znosza zabawy z turbawka. Zanim kupilem Z3 bylem uzytkownikiem Hondy i wiem ze chlopacy czesto zaturbiali Hondy a przy odpowiednim traktowaniu z silnikiem nie bylo praktycznie zadnych problemow. No ale zabawa w turbo to nie jest taka prosta sprawa... Jesli chodzi ci o palenie gumy to ja bym zrobil tak jak piotres mowi: E36 2,8i anglik i po sprawie. Ewentualnie E36 Mpower ale to juz jest wiekszy wydatek
Opublikowano
V8 to zly pomysl jezeli chodzi o trakcje, w ///M juz rozklad mas jest 51:49 a co dopiero przy V8 ale przy paleniu gum to akurat byl by plus (odciazony tyl = mniejsza przyczepnosc = duzo dymu = szybko spalone kapcie) :mrgreen:
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

Turbo to beznadziejny pomysl do tego silnika, 200KM nie przebijesz (obstawiam okolice 150-160KM) a zainwestujesz pewnie ok 10k zl.

 

 

Akurat to V8 o ktorym mowa tutaj czyli M62B44 jest niemalze tak samo ciezkie jak S50 czyli silnik 3.2 Mpower (M62 ma blok alu stad taka niska masa, bodajrze zrodla podaja ze 195 kg wazy caly silnik) .

 

Emek, myslalem rowniez o tym (poprawka ten silnik ma 286KM) , ale nie wiem czy czytales - do E30 ten silnik pasuje, ale juz w E36 trzeba sie nakombinowac z miska (koliduje z maglownica), albo ew. zamontowac silnik wyzej modelujac garb na masce - ludzie cuduja albo przerabiaja na sucha miske , albo cuduja cos z miskami od alpiny (tamta pasuje ale kosztuje 2000 eur). Nie wiem jak by bylo w Z3 z tym , ale podejrzewam ze mogloby byc tak jak w e36 .

 

Zauwazcie ze w Z3 coupe 5.0 V8 by Hartge jest inna maska - pewnie wlasnie po ta ja przerobili by miala wiekszy "garb" .

 

Takze temat V8 w Z3 jest jeszcze nie przetarty . Googlowalem kiedys za tym ale poza Hartge 5.0 coupe nic nie znalazlem ...

 

pozdr

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.