Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wiadomo ze to zalezy od auta

 

bo 18stki w e39 i e38 maja inne rozmiary opon

 

w e38 sa wieksze kola

 

Ok ok ale koledze chodziło o konkretny model :!: . Chyba :?: :twisted:

Opublikowano

Rogalotti to niewykluczone, auto jest po jakimś Turku i coś skrzypi za mocno z tyłu:lol:

Marcin to są 100 proc hartge, jest gdzieś książeczka niemiecka od nich to podam Ci model.

Moje wrażenia wynikają z faktu, że jeżdżąc na co dzień spokojnym e36 z kołami 225/16 spodziewałem się ciężkiej lochy której nic nie wyprowadzi z równowagi (a takie wrażenia mam z Merc w140 na 17 cali Lorinser), natomiast akurat e38 mojego brata prowadziło się gorzej niż moje byłe e30 cabrio w którym miałem zawieszenie Spaxa 60/40 i koła 9x16. Czułem się na tyle niepewnie, że z ręką na sercu tylko raz podczas wspomnianej trasy puściłem je do 180, poza tym cały czas prawy pas i 120, auto idealnie mimo swojej szerokości wchodziło w koleiny po ciężarówkach. Stąd też nigdy nie zdecydowałbym się na koła większe niż 17 cali i szersze jak max.235 z tyłu.

Opublikowano
el presidente: miałem dokładnie identyczne odczucia po przejażdzce wyżej wspomnianym E-38. Po załączeniu S-EDC do przesady twarde a z wył. S-EDC bujało się i nie czułem auta przy wyższych prędkościach... czy koledzy od E-38 mogą tą opinię potwierdzić :?:
  • Moderatorzy
Opublikowano
psychop te zakręty na Trasie Toruńskiej jedziesz po wewnętrznej?? Masz na myśli ten zakręt bliżej Wisły ( jest dosyć wredny bo się zacieśnia :) ).
Opublikowano
psychop te zakręty na Trasie Toruńskiej jedziesz po wewnętrznej?? Masz na myśli ten zakręt bliżej Wisły ( jest dosyć wredny bo się zacieśnia :) ).

 

Tak, dokladnie ten - wole po wewnetrznej (ew. po srodku) bo w sytuacji naglej utraty bocznej przyczepnosci mam jeszcze kawalek asfaltu (dwa pasy) na jakies ruchy, a nie tylko bariere, energochlonna co prawda....;)

Alternatywnie robie klasyczne powiekszenie promienia - sekwencja

zewnetrzny-wewnetrzny-zewnetrzny.

 

Dlatego tak jak wspomnialem jezdze tam tylko jak nikogo nie ma.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
Kurcze panowie gdzie wy jeździcie, że macie takie koleiny. Wracałem na moich 18-stkach z niemiec po nocy - cały czas prędkości od 100-160km/h po polsce i nie zaliczyłem żadnej dziury. Do tego cały czas latam po warszawie i też nie ma problemu. Naprawde proponuje każdemu przejażdzkę moim samochodem bo miałem takie obawy jak wy przed założeniem tych kół ale teraz wiem że to był strzał nie w 10-ke a w 100000000000000000000000000000000000000 -ke :twisted: :twisted: .

Co do cen opon to jest spory rynek używek z polski, niemiec są też nowe opony ze starszymi rocznikami i jeżeli dla kogoś 300-500zł to jest dużo za idealną 18-stke to proponuje założyć koła od Matiza :mrgreen: :cool2:

Rogal ma rację. Ja mam 4x235/45 R 17 i nic nie targa i ciągnie. W R-19 1.8 16V przy 195/50 ciągnęło jak cholera. Tu spokój i sielanka. No chyba, że rów po szyję. Na dziury trzeba uważać niezależnie od rozmiaru, przy niskim profilu może trochę bardziej.

Opublikowano
Kurcze panowie gdzie wy jeździcie, że macie takie koleiny. Wracałem na moich 18-stkach z niemiec po nocy - cały czas prędkości od 100-160km/h po polsce i nie zaliczyłem żadnej dziury. Do tego cały czas latam po warszawie i też nie ma problemu. Naprawde proponuje każdemu przejażdzkę moim samochodem bo miałem takie obawy jak wy przed założeniem tych kół ale teraz wiem że to był strzał nie w 10-ke a w 100000000000000000000000000000000000000 -ke :twisted: :twisted: .

Co do cen opon to jest spory rynek używek z polski, niemiec są też nowe opony ze starszymi rocznikami i jeżeli dla kogoś 300-500zł to jest dużo za idealną 18-stke to proponuje założyć koła od Matiza :mrgreen: :cool2:

Rogal ma rację. Ja mam 4x235/45 R 17 i nic nie targa i ciągnie. W R-19 1.8 16V przy 195/50 ciągnęło jak cholera. Tu spokój i sielanka. No chyba, że rów po szyję. Na dziury trzeba uważać niezależnie od rozmiaru, przy niskim profilu może trochę bardziej.

 

W takim razie na mapie musi byc tez jakas inna Warszawa. ;-)

 

Przejezdzajac autem 40-60 tys rocznie z czego duuza czesc po tym

cholernym miescie po sezonie w najlepszym wypadku co najmniej

1-2 felgi mialem do prostowania. Inna sprawa ze moj styl jazdy ma

w tym zapewne pewien udzial....

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
Kurcze panowie gdzie wy jeździcie, że macie takie koleiny. Wracałem na moich 18-stkach z niemiec po nocy - cały czas prędkości od 100-160km/h po polsce i nie zaliczyłem żadnej dziury. Do tego cały czas latam po warszawie i też nie ma problemu. Naprawde proponuje każdemu przejażdzkę moim samochodem bo miałem takie obawy jak wy przed założeniem tych kół ale teraz wiem że to był strzał nie w 10-ke a w 100000000000000000000000000000000000000 -ke :twisted: :twisted: .

Co do cen opon to jest spory rynek używek z polski, niemiec są też nowe opony ze starszymi rocznikami i jeżeli dla kogoś 300-500zł to jest dużo za idealną 18-stke to proponuje założyć koła od Matiza :mrgreen: :cool2:

Rogal ma rację. Ja mam 4x235/45 R 17 i nic nie targa i ciągnie. W R-19 1.8 16V przy 195/50 ciągnęło jak cholera. Tu spokój i sielanka. No chyba, że rów po szyję. Na dziury trzeba uważać niezależnie od rozmiaru, przy niskim profilu może trochę bardziej.

 

W takim razie na mapie musi byc tez jakas inna Warszawa. ;-)

 

Przejezdzajac autem 40-60 tys rocznie z czego duuza czesc po tym

cholernym miescie po sezonie w najlepszym wypadku co najmniej

1-2 felgi mialem do prostowania. Inna sprawa ze moj styl jazdy ma

w tym zapewne pewien udzial....

Wawka ciągle ta sama dziurawa. Reszta jak wyżej :wink:

peace

Opublikowano

Chyba jako jedyny na tym forum "hardkorowiec" jezdze na 19" Hamman HM2 :twisted2: z oponami Pirelli PZero Nero 35x235 :mrgreen:

Pomimo bardzo kiepskich drog w moich okolicach, nigdy nie zamienie ich na zadne 18" :nienie: nie wspominajac o 17" :mad2:

 

http://photos.e46fanatics.com/data/3633/70521111.jpg

:modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

Opublikowano

O ile dobrze pamietam pobyt w US, to drogi jednak odrobine roznia sie

od tego, co mamy tutaj ;)

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
O ile dobrze pamietam pobyt w US, to drogi jednak odrobine roznia sie

od tego, co mamy tutaj ;)

 

Zalezy jaki stan. W polnocnym NJ gdzie ja mieszkam drogi sa tragiczne :twisted: , gorsze chyba sa tylko w NYC. Glowne autostrady sa w miare normalne i maja w miare dobra nawierzchnie ale nieraz zdarzaja sie niespodzianki w postaci dziury w ktorej mozna stracic nie tylko felge ale i zawieszenie :(

Opublikowano
O ile dobrze pamietam pobyt w US, to drogi jednak odrobine roznia sie

od tego, co mamy tutaj ;)

 

Zalezy jaki stan. W polnocnym NJ gdzie ja mieszkam drogi sa tragiczne :twisted: , gorsze chyba sa tylko w NYC. Glowne autostrady sa w miare normalne i maja w miare dobra nawierzchnie ale nieraz zdarzaja sie niespodzianki w postaci dziury w ktorej mozna stracic nie tylko felge ale i zawieszenie :(

 

Lukasz mimo wszystko "tragiczne" wciaz nijak nie odnosi sie do

stanu tego, co mamy w Polsce.

 

W Niemczech tez zdarzaja sie "strassenschaden" ale zawsze sa oznaczone

no i nie ma ich tak znowu duzo - najczesciej wschodnie landy i okolice

przemyslowe.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

kupilem wlasnie felgi 19stki od e65 sloneczka, szukam jeszcze opon na przody, okazlo sie ze maja kosmiczne ceny takie i baardzo ciezko dostac

 

jak dostane opony i zaloze to dam znac czy duzo sie zmienilo jesli chodzi o komfort :) ale jest stosunkowo duzo profila wiec mysle ze nie bedzie wielkiego problemu

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
Chyba jako jedyny na tym forum "hardkorowiec" jezdze na 19" Hamman HM2 :twisted2: z oponami Pirelli PZero Nero 35x235 :mrgreen:

Pomimo bardzo kiepskich drog w moich okolicach, nigdy nie zamienie ich na zadne 18" :nienie: nie wspominajac o 17" :mad2:

:

ty alfonsie :D

ale i tak, jak to powiedzial shaquille o'neal pokazujac swojego hummera w mtv "20 sa dla dziewczynek.. minimum 24 sie liczy" :)))

 

zgadza sie

roznica jest spora

chyba cenowy przelom zaczyna sie po 17"

raczej po 18, zarowno jesli chodzi o felgi jak i opony..

Opublikowano

rozmiar 18 jest graniczny dla wszystkich handlarzy uzywanymi

 

a nowa opona to tak ponad 1600 za sztuke :shock:

 

wczesniej 17 to kupowalem po 200 za sztuke w dobrym stanie, troszke sie zaskoczylem teraz :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
  • Członkowie klubu
Opublikowano
a nowa opona to tak ponad 1600 za sztuke :shock:

Na www.oponytanio.pl nowe opony 19" zaczynają się od ok. 1000 PLN.

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.