Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Na wstępie chce sie pohaalic wczoraj wkońcu kupiłem piękne e39 i mam taki problem ze po zgaszeniu z panelu klimatronika dochadza dziwne dzwieki jakby coś tam chodziło ale to nie takie jakby woda czy płyn jeszcze sie przelewam tylkoncos zupełnie innego, siedząc w środku zamknąłem pilotem auto ale to coś halasowalo dalej niby cicho ale coś chodzi a dziś rano odpalilem i kontrolna z akumulatorem nie chciaz zgasnc, zgasilem i odpalilem i dalej to samo jakby lądowania nie było ale odpalala bez problemu, po przejechaniu 10metrow ładnie zgasła... Mam nadzieję ze nie zamotalem zbytnio chodzi co to za dźwięk z panelu inczy tomialo związek ze pobiera prąd i rano nie miałem lądowania, jeszczezobaczymy po 10h stania pod praca czy tak samo sie zapali i nie będzie chciała zgadnąć ta kontrolna, cEkam na jakieś sugestie i pozdrawiam
Opublikowano
thx za ten topic jakos przez szukajke nie widziem, ale jest właśnie to takie pyrkanie, odpala be problemu tylko dziś rano znów tak z niecała minutę się paliła kontrolna akumulatora ale wcisnalem gaz i zgasła tylko jak na moje rozumowanie teraz to pyrkane to efekt tego ze mam takie coś jak dogrzewanie wnętrz na postoju mogę to włączyć bez klczykow i wyjść w sumie do skleu na większe zakupy a z silnika będzie mi ogrzewać wsrodku auta ito pewnie to, a akumulator jest roczny i w te duże mroY po minus 20 odpalala niunia bez problemów jeszcze tylko dla pewności sprawdzę jutro lądowanie na alternatorze
Opublikowano
To pyrkanie dochodzi spod panelu klimatronika od wentylatorka zasysającego powietrze z wnętrza samochodu. Jak tylko otworzysz auto wentylatorek zaczyna pracować, jak zamkniesz auto to po jakichś 15 minutach wentylatorek się wyłącza. I tak ma być, więc aku ci nie rozładuje.
ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Opublikowano
To dlatego jak wsiadam rano słyszę to pyrkanie:d w instrukcji sie niedoczytalem tego więc wszystko działa jak należy, thx i pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To pyrkanie dochodzi spod panelu klimatronika od wentylatorka zasysającego powietrze z wnętrza samochodu. Jak tylko otworzysz auto wentylatorek zaczyna pracować, jak zamkniesz auto to po jakichś 15 minutach wentylatorek się wyłącza. I tak ma być, więc aku ci nie rozładuje.

 

oczywiscie ze ma tak byc, ale u mni nie bylo i wentylatorek sie nie wylaczyl, i po week-endzie rozladowal aku

Opublikowano

Nie mam problemów z odpalaniem zadnych ale zamkne sie w aucie na te 15-20min i sprawdzę czy się wyłączy

 

No i ładnie sie wyłącza, teraz moje pytanie czemu czasem rano jak odpalam to święci mi długo kontrolka z akumulatorem i gaśnie jak dam 1,5tys obrotów czyt jak energiczniej wyjadę z garazu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.