Skocz do zawartości

Czy to przeplywomierz pomocy!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mam taki problem w mojej Bmw 320i nie moge od dluzszego czasu poradzic sobie z obrotami.Mialem na gazie okolo 5 wystzralow i bardzo nierowno mi pracuje zarowno ma benzynie jak i na gazie spradzilem zawor powietrza dodatkowego przed przepustnica , uszczelnilem miedzy przepustnica a kolektorem, guma od przeplywomierza, nowa silnik krokowy wyczyszczony i tak mysle ze moze to przeplywomierz.Jest to o tyle dziwne ze czasami chodzi dobrze lecz na krotko.Dodam jeszcze ze nie wkreca mi sie w obroty muli sie.Dzis odlaczylem akumulator i po kilku metrach jazdy albo gasnie albo obroty spadaja do 400 500. Nie rowna praca to takie dychanie jak Star 200 i trzesie calym silnikiem Ja juz zalamalem rece swiece nowe przewody dobre.Bez filtra pow. chodzi tak samo.Prosze o pomoc bo na wizyte w warsztacie mnie nie stac.Ps wymienilem tez korek wlewu oleju bylo troche lepiej ale na krotko i przewod od odmy.
Opublikowano

ODłącz jeszcze raz akumulator i po 10 min podłącz i odpal samochód na benzynie. Po ok 15 min ustawi się komputer i dopiero wtedy trzeba ustawić gaz tak aby ta sama ilość powietrza była potrzebna na gazie co na benzynie - jeżeli będzie gaz źle ustawiony to zawsze będzie źle chodził i na tym i na tym. Prosty sposób ustawienia gazu to taki że:

Odpalasz na benzynie, trzymasz 3000 obrotów i przełączasz na gaz. Jeżeli sapadną obroty na gazie to musisz odkręcić na kranie. Nie martw się o spalanie wzrośnie ewentualnie minimalnie - nawet jeśli odkręcisz np 2 obroty. Powturzyć trzeba to jakieś 3 razy i powinno sięznacznie polepszyć.

...
Opublikowano
Witaj Franz.Tak zrobie czyli najpierw odl. akumulator na 10 min.;potem odpalam i czekam 15 chodzi na wolnych.Nastepnie gasze po czym uruchamiam ponownie na benzynie i trzymam na 3000obr i przelaczam na gaz.I ile ma tak chodzic ponawiac jeszcze te proby?A i ja mam te instalacje ze przelacza sie po osiagnieciu pewnej temp chyba 10 st i u mnie nie wystepuje zaden kran parownik nie ma zadnej regulacji.Dzieki za pomoc myslisz ze to pomoze?Bardzo bym chcial.Pozdrawiam jak to dzis zrobie to Ci dam znac
Opublikowano
sprawdz czy przewod pod przepustnica - taki cienki od filtra oparow benzyny ci nie wyskoczyl - na 100% masz nieszczelnosc gdzies w dolocie jesli tak chodzi - podokrecaj weze i wezyki :).

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
No to nie musisz regulowac gazu ale na pewno sam tez sie zle reguluje. W kazdym bądz razie mozesz zrestartować kompa odłączając akumulator a w między czasie sprawdz tak jak kolega mowil czy wszytstko jest dobrze podłączone. A gdy juz odpalisz to posłuchaj czy nie zaciąga gdzies lewegho powietrza - jezeli tak to bedzie syczalo
...
Opublikowano
Witam panowie.Sprawdzalem pod przepustnica przewod jest psadzony dobrze .Bylem u gazownikow i ustawienia sa prawidlowe
Opublikowano
Witam. Miałem kiedyś kompletnie walnięty przepływomierz i objawy były taki, że auto przede wszystkim było bardzo słabe, szczególnie zanim nabrało temperatury, poza tym przycinał się wkręcając na obroty. Nigdy jednak nie miał problemów z obrotami. Znajomy elektronik powiedział mi, że podstawową rzeczą świadczącą o awarii przepływki jest właśnie ta słabość. Warto jednak sprawdzić również sondę lambda.
Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.