Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.W roli głównej pedał gazu :lol: .Po zakupie mojej buni(08.2008r.) Zauważyłem,że przy wciskaniu gazu pedał stawiał opór(przewaznie objaw był taki,że jak go zlamałem to bunia ruszała z kopyta)-nie miałem kontroli nad płynna regulacja gazu.Zaznaczam najgorzej było go wcisnac jak juz byl wcisniety i nie puszczany do końca to regulacja była płynna.Po miesiacu zmagań,poddał się i chodził leciutko.Teraz znów pojawił sie ten sam problem :? .Czy ktos miał taki problem :?: .Jakie knify,gdzie posmarować.Smarowałem pedał,linka chodzi luzno.Jakieś porady?
Opublikowano

Czyścić najlepiej naftą, (czyści i jest tłusta- taki wash & go 2w1 :lol: ) bo inne specyfiki typu: preparaty do gaźników i inne odkamieniacze :) jak napisali w opisie ,wchodzą w reakcję z gumowymi elementami, więc lepiej nie ryzykować jeśli nie jesteś pewien że dostanie się tylko na metal.

 

Dziś skończyłem czyścić drugą przepustnicę, (pierwsza po wyczyszczeniu już założona), którą wyjołem z mojego auta i powiem że choć praca trochę czasochłonna ( chodzi o czyszczenie naftą) to przynosi efekty.

Opublikowano
NNalezy sciagnac dolot i przeplywomierz .przepustnica przykrecona jest do kolektora na 4 srubach. wyciagasz przepustnice i czescisz np naftą.

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Opublikowano

Zaraz, zaraz Panowie - przecież pedał gazu w E46 ( przynajmniej po lifcie) to jest potencjometr i nie ma tam żadnych linek i połączeń z przepustnicami.

Przecież macie konrtolkę EML - czyli sterowanie elektronicznymi przepustnicami.

Tak więc co ma opór pedału gazu do przepustnicy????

 

Chyba, że ja mam tylko elektronikę (6cyl) a wy macie na linki???? (4cyl).

 

Pzdr,

Opublikowano

w E46 z silnikami M54 jest pedał elektroniczny. Najłatwiej sprawdzić jego działanie popinając się pod kompa i użyć np. PASOft 1.4 demo, pokazuje kąt wciśnięcia pedału gazu i napięcia z potencjometrów w niego wbudowanych.

 

Pozdr

Opublikowano
w E46 z silnikami M54 jest pedał elektroniczny.

a w 4 cylindrówkach benzynowych jest gaz na linkę????

.W moim 316i 1,9m43 jest linka na 100%(przed liftem mam rocznik 99)
Opublikowano

No proszę was panowie... :modlitwa:

W m52b25/tu są dwa potencjometry na przepustnicy ( położenia pedału i dsc, umieszczone po przeciwnych stronach na osi klapy i ściśle współpracujących ze sobą )... a potencjometr pedału ciągnie linka od gazu pomimo tego że jest kontrolka EML.

Kontrolka EML nie oznacza obecność linki lub jej braku :D

Opublikowano

Kolego "boogy e36". Piszesz samą prawdę, ale po lifcie nie było silników M52TU (sterowanie siemens MS42) , w E46 występowały do 2000r o ile się nie mylę do września.

Dlatego autor postu na pewno nie ma tego silnika .

Opublikowano

No niby tak tylko kolega zakładający temat, na początku, w dwojaki sposób określił o jaki model chodzi :?

Z opisu pod avatarem wnioskować można że ma m43 przed liftem i tym się zasugerowałem bo linka w tym modelu jest na 325% :D

A i objaw taki jak miałem jak kupiłem auto że linkę jakby zamurowało i dopiero jak zaczołem jeździć to ją trochę rozruszałem ale pełna satysfakcja nastąpiła dopiero po wyjęciu i czyszczeniu przepustnicy. :hand:

 

Poza tym post wyżej nad moim potwierdził że ma motor m43 z 1999r :roll2:

Opublikowano
Tak panowie,zakładajac post chodziło mi jedynie o problem z pedalem gazu w moim e46 M43 1,9 Z 1999roku.Nie pytałem o zaden inny silnik.Wiec o co te kozaczenia :?: .A wy tutaj sie pouczacie. :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego "boogy e36". Piszesz samą prawdę, ale po lifcie nie było silników M52TU (sterowanie siemens MS42) , w E46 występowały do 2000r o ile się nie mylę do września.

Dlatego autor postu na pewno nie ma tego silnika .

 

Rok 1999 jest chyba przed 2000 czyż nie ???

Polecam przeczytać opis autora postu w profilu.

M52TU są na lince, prawdopodobnie też wszystkie R4 w e46 do 2000-2001r maja ten sam patent.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak panowie,zakładajac post chodziło mi jedynie o problem z pedalem gazu w moim e46 M43 1,9 Z 1999roku.Nie pytałem o zaden inny silnik.Wiec o co te kozaczenia :?: .A wy tutaj sie pouczacie. :roll:

Wolałbyś kolego żeby Cię wszyscy olali i nic nie pisali ??

Dyskusja moim zdaniem może komuś rozjaśnić sytuację w temacie.

Miło by było jak byś tez zatytułował post jak się należy, to może ktoś inny łatwiej by znalazł info studiując forum.

Opublikowano
Napisalem ze nalezy sciagnac linke gazu z przepustnicy bo wiem ze w silniku kolegi ktory temat zalozyl takowa jest. nie mowilem nic o silniku m54 tylko o m43 bo takowy autor posiada i na 100% jest przepustnica sterowana linka.

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.