Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

ze wzgledu na juz pojawiajacy sie luz na prawej stronie postanowilem zmienic obie strony, mala fotorelacja z wymiany,

 

http://images47.fotosik.pl/75/a1e2f52603e80c34med.jpg

odkrecamy kolo

 

 

 

http://images40.fotosik.pl/71/003a57facbeec329med.jpg

po lewej stronie kola mamy śrube i nakretke ktore trzeba odkrecic

 

 

 

po prawej śrube od regulacji kąta pochylenia kola ktorą powinnismy przytrzymac przy odkrecaniu nakretki po lewej stronie, oczywiscie szczotka druciana i troszke WD40

 

http://images47.fotosik.pl/75/5e6ee17e5f2549damed.jpg

jeszcze idzie ;)

 

http://images48.fotosik.pl/75/c73e4e6c351fd314med.jpg

troszke siły

 

http://images45.fotosik.pl/75/4758a4f6636853bcmed.jpg

 

no i "wahacz" wyjety

 

http://images39.fotosik.pl/71/8bb34aca54afdeaamed.jpg

widzimy juz tulejke

 

http://images45.fotosik.pl/75/7d1b0c19423c8505med.jpg

 

zlabo widac to na zdjeciu ale od strony prawej czyli od tylu auta tuleja jest zabiezpieczona takim pierscieniem, musimy go usunąc, dosc lekko to idzie malym przecinakiem i mlotkiem

 

http://images37.fotosik.pl/71/08636f93c3e339e2med.jpg

teraz najwazniejsze urzadzenie :D tuleja od jakiegos tam ciagnika (kupilem za 3zl) moze tez byc kawalek rury, podkladka i mocna sruba (ja jeszcza nalozylem kawalek mlotka bo sruba byla zadluba ha ha)

 

http://images47.fotosik.pl/75/6772ed2b6b13db11med.jpg

 

zakladamy rure od strony lewej tulei, rura ma byc na tyle duza aby tulejka weszla w srodek a rura oparla sie na wachaczu, wkladamy srube do srodka, skrecamy z obu stron i wyciagamy tuleje, tuleja wchodzi w tą rure

 

http://images37.fotosik.pl/71/edf5cf569c052e97med.jpg

tak wyglada to od tylu, skrecajac srube, tuleja wchodzi przez wachacz w to moją rure

 

http://images48.fotosik.pl/75/02deb5ee7b9cda8emed.jpg

powoli ale wychodzi

 

http://images47.fotosik.pl/75/b27fdb16dc98de9amed.jpg

 

identycznie robimy z nową tulejką ale od drugiej strony, aby ją poprostu na nowo "wciągnąć" w wachacz, to tyle, wbijamy ten maly wachacz w tuleje, skrecamy do kupy, ustawiamy kąty :P i rura magneto

 

czas operacyjny 1:40h 2 strony + tysiak 0.66

Edytowane przez krzywy191
www.auto-optima.pl
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy porada dotyczy którejś serii konkretnie?

pozdrawiam

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.