Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nigdy nie uwierzę w gadanie, że zapchany filtr odmy ma coś do kompresji silnika. Nie mylmy pojęć.

Jak otwierasz korek i słyszych puf-puf, czyli jak ucieka kompresja bokami, bo pierścienie już nie trzymają to winny jest filtr? :duh:

 

Ta. Widziałem tak zapchany filtr odmy w e60, że po odkręceniu korka przy pracującym silniku wywaliło górą połowę oleju z silnika.

Opublikowano
witam, moje zdanie: jak cie bedzie stac na 150km z 2002roku to lepiej bierz 330D z 2001 roku :) a lepiej nie bierz 136km, to ledwo jedzie :) a dla mnie to nawet 150km ledwo jedzie :) to sa jednak ciezkie samochody i potrzebuja mocy :)

 

pozdrawiam

Dla niektórych wolno a dla innych wystarczająco - pisze o modelu po lifcie bo 136konnej wersji wogóle nie biorę pod uwagę , chętnie bym stanął moim z np 330dTa w serii , ciekaw jestem jak by wyszła konfrontacja :mrgreen:

Filon rozwaliłeś furę ? mnie się wydaje że trudno to zrobić mając takie systemy bezpieczenstwa

Opublikowano
ja stawałem z 330d w manualu 204 KM dostałem bęcki :) ale z 330 d 184 KM w automacie 3 podejścia za kazdym razem wygrane przeze mnie :)
320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano

Czyli z tego co pisze jakub odma wyłapuje cały olej z silnika - 5 litrów- tak?? ten malutki filterek??:naughty:

Przecież ona wyłapuje tylko niewielkie ilości, można powiedzieć mgiełkę olejową.

 

I ma wpływ na kompresje silnika?? Chyba sie nie rozumiemy. Jak odkręcisz korek to sprawa jest jasna że będzie chlapało, ale nie litrami - bez przesady. Choćby nie wiem jaki był filtr zatkany. Tak jak mówie tam nie leci olej litrami. A po odkręceniu czuć czy kompresja ucieka czy nie. Widziałem takie egzemplarze, z których po odkręceniu korka i wyjęciu bagneta do sprawdzania poziomu oleju leciały kłęby dymu - i nie wydaje mi się, że to też jest normalny objaw:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

odma ma za zadanie upuścić zbyt wysokie sciśnienie panujące w skrzyni korbowej,

Na logikę jeśli jet zapchana gdzieś to ciśnienie musi ulatywać i albo idzie na turbinę albo innymi drogami które sobie znajdzie.

Jeśli odkręcisz korek to wylatuje powietrze a przy okazji zabiera ze sobą olej

Pozdrawiam
Opublikowano
Zgadza sie - ale chyba nie powinien chodzić jak traktor 50-letni a tak było w przypadku kilku egzemplarzy z ksiązką serwisową i przebiegiem 120tys z roku 1998 - 1999 :twisted2:
Opublikowano
A jak wyglada sprawa zawieszenia? Na zdjeciach widze ze jest podobne do E36, ale czytam ze z przodu sa wahacze sa aluminiowe, i wymienia sie wahaczami (w e36 wciskam swoznie i jest ok). Czy to prawda? Jak kupowalem swoznie meyle to napisane bylo e36,e46 ??? wiec jak to jest. Czy to zawieszenie zeczywiscie jest bardziej narazone na zuzycie niz w e36?? W e36 wcale nie nazekam na tak szybkie zurzycie. Wiem oczywiscie jakie mamy drogi :-(
Opublikowano
juz wyczytalem ze w orginalach tylko jeden sworzen sie wymienia a ja kupie wahacz meyle to mozna wymieniac dowolo 2 swoznie.
Opublikowano (edytowane)
[DO CHRUPER] witam forumowiczów w nawiązaniu do tematu i pytania o symbol silnika M47N to silnik z pompą 136KM a M47CR to COMONRAILI 150 KM Ja jestem posiadaczem 136KM silniczek elastyczny ale jak trzeba to swoje może pokazać nie jest to F1 ale do diesla się trzeba przyzwyczaić i ta oszczędność (7,2-7,8 miasto 6,2-6,8 trasa w weekend wawa-kielce) i czego tu wymagać jak chcesz objechać każdego to 2,3 lub 2,8 benzynka+ chip. BMW to wymagające auto sam wiesz jak jeździsz e36 trzeba dbać o terminowe wymiany oleju i filtrów zawieszonko też ma ciężko na naszych drogach wady E46: pękanie tylnych sprężyn,listwa podświetlenia tablicy rejest. załamania inst.elektrycznej na klapie tylnej i dalej czytaj w postach. Znam dobrego sprzedawcę Żyrardowa/k SKIERNIEWIC ale to daleko od Ciebie sprzedaje dużo bemek i jest uczciwy. podzr. dobrego zakupu. Edytowane przez Rafał Tuszyński
Opublikowano
f33m- chyle czoła ale napisałem ogólnikowo co do najczęściej spotykanych na polskim rynku i bez zbytecznego zagłębiania się w książke i wszelakie symbole i dane no ale teraz kolega chruper ma pełną jasność dzięki forumowiczowi f33m. podrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.