Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ! Niedawno wymienilem cala skrzynie biegow silnik m44 318ti, wszystko ladnie pieknie az do dzis, otoz silnik zaczal bardzo nierowno chodzic (jak czolg :( ) czasami nie ma mocy, szukalem i szukalem przyczyny lecz sie nie doszukalem. Sprawdzilem weze od chlodnicy byly bardzo twarde. Odkrecilem korek od naczynia wyrownawczego i z niego zaczal uciekac plyn a jak odkrecilem odpowietrznik to on az wystrzelil i plyn zaczal uciekac. Zauwazylem tez dzien przed tym ze gdy stalem w korku to silnik sie zagrzal (wskazowka na czerwonym polu) Czy to moze byc uszczelka pod glowica ????
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do przegrzewania to spróbuj odpowietrzyć dobrze układ.

 

Jeśli chodzi o drugi problem to czy przed zmianą skrzyni było dobrze???

Może w tej co włożyłeś ślizga się sprzęgło lub coś innego typu docisk, łożysko,powoduje nieprawidłową pracę.

 

Jak wymiana skrzyni może mieć wpływ na ślizganie sprzęgła?

On wymienił skrzynię a nie sprzęgło.

Zresztą ego kłopoty nie są związane ze skrzynią.

Tu faktycznie jest coś z chłodzeniem.

 

Możliwe , że to uszczelka pod głowicą lub sama głowica.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
ja bym sprawdził ciśnienie w cylindrach po tej przygodzie z teperatura jeśli wcześniej chodziło a teraz już sprawdziłeś wszystko i jest ok
jedynakk
Opublikowano
Co do przegrzewania to spróbuj odpowietrzyć dobrze układ.

 

Jeśli chodzi o drugi problem to czy przed zmianą skrzyni było dobrze???

Może w tej co włożyłeś ślizga się sprzęgło lub coś innego typu docisk, łożysko,powoduje nieprawidłową pracę.

 

Też polecam to zrobić :cool2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
Proponuje nie sugerować się wymianą skrzyni. Myslę ze to zbieg okoliczności. To że jest wysokie ciśnienie w układzie jak przegrzejesz motor to normalne. Przede wszystkim zalej dokładnie i odpowietrz układ chłodzenia. Jezeli wywala płyn przy normalnej temperaturze pracy to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica.
Opublikowano
no i problem czesciowo rozwiazany :) otoz zwarcie robil wiatrak przy chlodnicy, byl zblokowany, odblokowalem go i silnik chodzi normalnie lecz wiatrak sie juz nie zalacza. Przy jakiej temp wiatrak powienien sie wlaczyc ?? tzn gdy wskazowka jak mocno jest wychylona w prawo, bo u mnie teraz nawet gdy dojdzie do czerwonego pola cisza. Wiatrak sie nie zalacza
Opublikowano
Masz u siebie wentylator elektryczny. Jeżeli był zablokowany to możliwe że się spalił, lub spalił się bezpiecznik. Jeżeli złączysz ze sobą przewody prowadzące do czujnika sterującego pracą wentylatora to powinien się uruchomić. Jeżeli tak nie będzie to szukaj przerwy w obwodzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.