Skocz do zawartości

zawieszenie


dawido

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka

mam do wymiany przednie amory, mam zawieszenie m-technik, z tego co się zorientowałem to jak założe zwykłe amory to auto się podniesie, czyli musiałbym załoyć np. blitsten b8 no ale nie ukrywajmy, że to dość drogi interes... pytanie moje czy jest jakis sposób alternatywny żebym zachował istniejący wygląd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt. Jeśli włożysz np B6 to autko się nieznacznie podniesie ale powtarzam nieznacznie.

Jeśli byś chciał koniecznie zachować wygląd obecny musiałbyś zakombinować ze sprężynami ale policz czy to się opłaca bardziej czy dołożenie np 400 zł na te B8.

Fakt że potem mógłbyś sprzedać te sprężyny M-Technik.

Wybór należy do Ciebie :wink:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto podniesie się do góry tylko w momencie gdy wymienia się amortyzatory olejowe na gazowo-olejowe, jednak nieznacznie. W tych drugich ciśnienie gazu powoduje wypychanie tłoka co skutkuje lekkim podniesieniem auta, ale siła jest stosunkowo niewielka. Pomyśl logicznie, kiedy auto stoi to amortyzator nie pracuje. Cięzar auta dźwiga sprężyna. Amortyzator jest hamulcem hydraulicznym który ma tłumić siły wprawiające zawieszenie w ruch, a nie unosić ciezar auta. Mam u siebie sprężyny z wersji M-technik. Połaczyłem je z Bilstein B6. Po wymianie amortyzatorów auto podniosło się o 5mm. Ale po kilkuset kilometrach wróciło do poprzedniej wysokości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chłopski rozum też tak myślałem, ale sledząć forum wyrażnie wynikało, że jest inaczej. Więc dlatego zapytałem.. teraz mam jeszcze pytanie jakie amory wybrać które troszkę pochodzą a zarazem nie zabiją mojego budżetu, i przy okazji co jeszcze wymienić w przednim zawieszeniu bonie ukrywam, że coś już postukuje sobie... no i czy zawieszenie od M różni się czymś jeszcze??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście polecam Bilstein B6. Może nie jest zbyt tani, ale to najlepszy kompromis między przyjemnością prowadzenia i komfortem. Poza tym trwałosć, a w przyszłości możliwość regeneracji, a nawet przestawienia na wersję B8. Miałem takie w poprzednim aucie i kiedy zmieniłem auto od razu kupiłem do niego takie samo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.