Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka

mam do wymiany przednie amory, mam zawieszenie m-technik, z tego co się zorientowałem to jak założe zwykłe amory to auto się podniesie, czyli musiałbym załoyć np. blitsten b8 no ale nie ukrywajmy, że to dość drogi interes... pytanie moje czy jest jakis sposób alternatywny żebym zachował istniejący wygląd?

Opublikowano

Fakt. Jeśli włożysz np B6 to autko się nieznacznie podniesie ale powtarzam nieznacznie.

Jeśli byś chciał koniecznie zachować wygląd obecny musiałbyś zakombinować ze sprężynami ale policz czy to się opłaca bardziej czy dołożenie np 400 zł na te B8.

Fakt że potem mógłbyś sprzedać te sprężyny M-Technik.

Wybór należy do Ciebie :wink:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
A czy założenie amorów sportowych np. MTS i do tego obecnych sprężyn było by trafnynm wyborem?? w ogóle czy ktoś miał do czynienia z MTS??
Opublikowano
Na bmw-sport są dobre opinie o zestawach TA Technix.tanie ale solidnee i z gwarancją na 2 lata.Możesz poszukać tam i pomyślec nad zestawen na przód -40(sprężynki + amorki)
Opublikowano
ok ale rozumiem że nie ma opcji założenia sportowych amorków + sprężynki, które mam?? mam z lekka masakryczną drogę do domu i nie chciałbym obniżać auta...
Opublikowano
Kolego ja też szukam amortyzatorów, znalazłem oryginalne b8-sprint po 400zł/szt. Myślę że to juz cena na którą warto się skusić, jeśli autem masz zamiar jeszcze troche pojeździć
Opublikowano
Jeżeli założysz zwykłe amory to się auto nie podniesie do góry. W zawieszeniu M-Technic za obnizenie odpowiadają krótsze sprężyny. Amortyzator jest w prawdzie krótszy, ale to wynika z tego ze jest krótsza sprężyna.
Opublikowano
właśnie z tego co wyczytałem na forum to niestety ale jak założe zwykłe amory to auto się podniesie... więc jednak musza mieć znaczenie.
Opublikowano
właśnie z tego co wyczytałem na forum to niestety ale jak założe zwykłe amory to auto się podniesie... więc jednak musza mieć znaczenie.
Opublikowano
Auto podniesie się do góry tylko w momencie gdy wymienia się amortyzatory olejowe na gazowo-olejowe, jednak nieznacznie. W tych drugich ciśnienie gazu powoduje wypychanie tłoka co skutkuje lekkim podniesieniem auta, ale siła jest stosunkowo niewielka. Pomyśl logicznie, kiedy auto stoi to amortyzator nie pracuje. Cięzar auta dźwiga sprężyna. Amortyzator jest hamulcem hydraulicznym który ma tłumić siły wprawiające zawieszenie w ruch, a nie unosić ciezar auta. Mam u siebie sprężyny z wersji M-technik. Połaczyłem je z Bilstein B6. Po wymianie amortyzatorów auto podniosło się o 5mm. Ale po kilkuset kilometrach wróciło do poprzedniej wysokości.
Opublikowano
Na chłopski rozum też tak myślałem, ale sledząć forum wyrażnie wynikało, że jest inaczej. Więc dlatego zapytałem.. teraz mam jeszcze pytanie jakie amory wybrać które troszkę pochodzą a zarazem nie zabiją mojego budżetu, i przy okazji co jeszcze wymienić w przednim zawieszeniu bonie ukrywam, że coś już postukuje sobie... no i czy zawieszenie od M różni się czymś jeszcze??
Opublikowano
Ja osobiście polecam Bilstein B6. Może nie jest zbyt tani, ale to najlepszy kompromis między przyjemnością prowadzenia i komfortem. Poza tym trwałosć, a w przyszłości możliwość regeneracji, a nawet przestawienia na wersję B8. Miałem takie w poprzednim aucie i kiedy zmieniłem auto od razu kupiłem do niego takie samo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.