Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

czy ktos z kolegow mial taki problem ze auto nie palilo na jeden cylinder??

 

dokladnie chodzi o 4 "gar"

 

swiece sa okey, przewody wymienione lacznie z cewka

 

sprawdzilem rezystancje przewodow cewka zaplonowa-komputer, wszystko jest okey.... zastanawiam sie nad jedna sprawa.... sprawdzajac przewod brazowy cewka-komputer w zlaczu przy komputerze mam rezystancje na 2 pinach z jednego brazowego przewodu .... czy tak ma byc?? czy to bardziej cos z komputerem

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Przyczyną może być niesprawny wtryski lub brak ciśnienia.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

Jak kolega wyżej radzi :)

Lub.... hmmmm .....sprawdziłeś czy aby napewno jest iskra,czy rozdzielacz puszcza??

"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
Kolego iskra powinna być niezależnie czy wtrysk działa czy nie.A sprawdzałeś rozdzielacz, czy jak masz?? Osobne cewki na każdy cylinder?? Bo nie wiem jaki masz silnik:(
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
tak ale kolego dalej nie wiadomo jaki silnik może być m40 albo m43,sądząc po roczniku to m43. Wiem że może głupie pytanie zadam ale nie powiedziałeś czy sprawdzałeś świece czy je podmieniałeś czy nie. Może po prostu padnięta świeca.A jak nie no to stawiam na aparat zapłonowy .Nie wiem czy nie jest padnięty czujnik położenia wałka rozrządu,lub moduł odpowiedzialny za rozdzielanie zapłonu
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

swiece rowniez byly wymieniane

 

jak padniety jest czujnik polozenia walka to jest mozliwe ze iskry nie ma tylko na jednym cylindrze??

 

silnik to oczywiscie m43

 

wymienilem komputer st. silnikiem oraz EWS lacznie z czipem przy kluczyku - w tym przypadku wogolnie auto nie chcialo odpalic (rozrusznik nie dzialal- nie krecil)

Opublikowano
Moja becia jakieś 7 miesięcy temu nie paliła na 2 cylindry i wkońcu stanęła na dobre :( Przyczyną było urwanie kawałka przepustnicy, która wpadła do komory cylindrów. Wykonano po tym całkowity remont głowicy i jak na chwilę obecną wszystko "chula" jak należy :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moja becia jakieś 7 miesięcy temu nie paliła na 2 cylindry i wkońcu stanęła na dobre :( Przyczyną było urwanie kawałka przepustnicy, która wpadła do komory cylindrów. Wykonano po tym całkowity remont głowicy i jak na chwilę obecną wszystko "chula" jak należy :)

 

Zapewne po wystrzale gazu ta awaria?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
sprawdź sobie czy jest ciśnienie, ja miałem to samo i musiałem wymienić jeden zawór bo był wypalony.
Opublikowano

witam

Dzis wymienilem sterownik i dalej to samo wiec nie jest to wina ani sterownika ani cewki

 

 

czy kolega mial iskre jak byl wypalony jeden zawor???

 

 

znalazlem jeden przewod ktory jest nie podlaczony...jest to czujnik polozenia walka rozrzadu ( od strony przednij auta jest podlaczony natomiast luzny od strony wtryskow w poblizu 3-4 cylindra sam by nie wypad wiec mysle ze byl odlaczony z jakis powodow.....

 

przed usterka auto wieczorem dojechalo bez problemu a rano wystapil juz ten problem, ktory ciagnie sie do dzis :-(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.