Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie rozumiem jak można sprzedawać samochód za 80ooopln w takim stanie.

 

Auta w bdb lub idealnym stanie chodza po 100tys zl tak wiec stad ta roznica. Ja w swoim moglem sie tylko przyczepic do zepsutego skladania lusterka, reszta ideal i bardzo zadbana.

 

Ja sprzedawałem dwa samochody po 25000pln każdy i dałem je do wyprania za 120pln/sztukę - całkiem inny obraz samochodu, a koszt znikomy!

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jutro wrzucę kilka fotek.

pozdr.

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano

Sorry za opóźnienia z tymi fotami, ale mam problem z FTP.

Wrażenia z jazdy - jeździłem BMW różnymi o wielu lat, ale jazda X5 to kolejna przepaść. Siedzisz nad wszystkimi kierowcami, na dachy innych samochodów patrzysz z góry i najważniejsze - czujesz się BARDZO bezpiecznie. Czujesz dosłownie jak każde 19" calowe koło toczy się po drodze. Mruczenie silnika powoduje, że przestajesz się śpieszyć - wsłuchujesz się w każdy ton silnika. Nie wiedziałem nawet że tak praktyczne okaże się TV - żona na zakupach a ja czekając w samochodzie z dzieckiem patrzymy na Polsat :).

Znalazłem w końcu samochód dla siebie. Aż się chce inwestować w te auto by działało idealnie. Naprawdę życzę każdemu by mógł mieć swoje X5 - na mnie zrobiło niesamowite wrażenie.

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano
Też myślałem o X5 po lifcie, ale nie wiedziałem jak się będę czuł w TAKIM samochodzie. Nigdy nie miałem jeepa, zawsze jeździłem osobówkami bmw. Ale jak na razie jazda to HIT
Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kurcze kolego kupiłeś autko na które sie czailem, ale w poblizu mnie było tyle zniszczonych ze mialem strach po to jechac bo daleko bylo. Po wypowiedziach widac ze bylo godne uwagi?? Ale kupilem X3 i zobaczymy jak sie bedzie sprawowac. Powiedz mi tylko czy te autko jest sztywne bo x3 to dramat albo jest malo zjezdzona albo wszystkie sa takie sztywne.
Opublikowano
podobno x3 sa bardziej sztywne od x5. Znajomy ktory mial x3 i x5 mowil o x3 jako formulce ktora szybko jezdzi, wszedzie sie zmiesci ale tez podskakuje jak pileczka :roll:
Opublikowano
Kurcze kolego kupiłeś autko na które sie czailem, ale w poblizu mnie było tyle zniszczonych ze mialem strach po to jechac bo daleko bylo. Po wypowiedziach widac ze bylo godne uwagi?? Ale kupilem X3 i zobaczymy jak sie bedzie sprawowac. Powiedz mi tylko czy te autko jest sztywne bo x3 to dramat albo jest malo zjezdzona albo wszystkie sa takie sztywne.

Faktycznie - jechaliśmy docelowo do tego samochodu a po drodze oglądaliśmy 3 sztuki X5 - wszystkie totalny syf. Dlatego jak okazało się, że nie bita, że nie kradziona, przegląd przeszedł wyśmienicie - to już nie patrzałem, że X5 nie ma elektryki na fotelach i czujników cofania. AA poza tym - wyjątkowy sprzedawca :)

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano
podobno x3 sa bardziej sztywne od x5. Znajomy ktory mial x3 i x5 mowil o x3 jako formulce ktora szybko jezdzi, wszedzie sie zmiesci ale tez podskakuje jak pileczka :roll:

No to fakt co do osiagow to jestem pod duzym wrazeniem!!!! Ale co do komfotu to minusik, trzeba miec dobry kregosłup.

Opublikowano
Kurcze kolego kupiłeś autko na które sie czailem, ale w poblizu mnie było tyle zniszczonych ze mialem strach po to jechac bo daleko bylo. Po wypowiedziach widac ze bylo godne uwagi?? Ale kupilem X3 i zobaczymy jak sie bedzie sprawowac. Powiedz mi tylko czy te autko jest sztywne bo x3 to dramat albo jest malo zjezdzona albo wszystkie sa takie sztywne.

Faktycznie - jechaliśmy docelowo do tego samochodu a po drodze oglądaliśmy 3 sztuki X5 - wszystkie totalny syf. Dlatego jak okazało się, że nie bita, że nie kradziona, przegląd przeszedł wyśmienicie - to już nie patrzałem, że X5 nie ma elektryki na fotelach i czujników cofania. AA poza tym - wyjątkowy sprzedawca :)

To fajnie ze autko zadbane mnie tylko przerazala cena tych aut. Wiesz ja sprzedalem e39 z 2002 r i dostalem za nią 45tyś. i kurcze jak mialem dołożyc drugie tyle do x5 która byla tylko rok mlodsza to troche mi bylo szkoda i skusilem sie na x3. Gdyby nie to ze jest sztywna to bylbym w niebo wziety ale nastepna bedzie x5. A jak ze spalaniem w tym autku? Sprawdzales juz nią?

Opublikowano
A jak ze spalaniem w tym autku? Sprawdzales juz nią?

 

O spalaniu czytalem wczesniej 9-10l na autoocen , nie wiem skad takie liczby brali. Moze manual, inne opony i inny styl jazdy.

 

Spalanie mojej x5 to :

miasto do 14 (wiecej nie udalo mi sie miec)

trasa 12 ( nie sprawdzalem eko jazdy wiec jeszcze nie wiem do ilu da sie zejsc ale mysle ze do 10 spokojnie )

 

 

U mnie jest automat wiec pewnie 1,5-2l wiecej pali od manuala.

Opublikowano

Jazda X5 to nie ta sama jazda co E39. Jak przesiadam się z E39 do X-a czas zwalnia i nie muszę się śpieszyć - przyjemna jazda bez szaleństw. W E39 od razu chce się przycisnąć.

Spalanie w E39 (ogólnie stale miasto) = 7.7L-8.0 max (3.0l diesel)

a w X5

trasa 8,0L/100km

Miasto 11L/100km max co odnotowałem

ciekawostka: zrobiłem trasę ok 140km z tego 30km na autostradzie i na całej drodze nie przekroczyłem 100km/h - reset komputera na starcie - spalanie u celu : 6,5L/100km (delektowałem się jazdą, ale też jechałem do teściowej dlatego nie śpieszyło się :) )

Na tempomacie samochodzić jedzie oszczędniej!

Kolega ma nissana navara - spalanie w mieście 20L

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
  • Moderatorzy
Opublikowano
Moja trasa 9-9,5L miasto 12-13L i ni cholery mniej....
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Chciałem kupić po lifcie - byłem mocno napalony na x-Drive, i ta po lifcie ładniej się prezentuje. Jednak X5 jest pierwszym samochodem tego typu bałem się że coś mi nie spasuje, ale wszystko jest ok, a jazda jest przednia!!!
Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mam kilka pytań odnośnie X5 E53:

 

- czy motor 3.0i nie jest za słaby do tego samochodu :?:

- czy zawieszenie pneumatyczne jest awaryjne i problematyczne :?:

- czy jest duża różnica w kosztach utrzymania w porównaniu do E39 :?: (dajmy na to 540i i X5 4,4)

- jak wygląda sprawa samochodów z USA :?: Czy nie ma problemu z serwisem i częściami do tych aut :?:

- czy tylko wersje po lifcie miały xdrive :?: czym różni się ten napęd od wersji przed liftem :?:

pozdrawiam

qba_m

Opublikowano
Mam kilka pytań odnośnie X5 E53:

 

- czy motor 3.0i nie jest za słaby do tego samochodu :?:

- czy zawieszenie pneumatyczne jest awaryjne i problematyczne :?:

- czy jest duża różnica w kosztach utrzymania w porównaniu do E39 :?: (dajmy na to 540i i X5 4,4)

- jak wygląda sprawa samochodów z USA :?: Czy nie ma problemu z serwisem i częściami do tych aut :?:

- czy tylko wersje po lifcie miały xdrive :?: czym różni się ten napęd od wersji przed liftem :?:

 

-3.0i będzie słabiutki, jak chcesz 3 litry to bierz diesel, choć widzę że chyba tylko benzyny szukasz.

-pneumatyka bardzo wygodna i nie koniecznie musi być awaryjna.

-Miałem E39 2.5tds manual i paliła mniej o 4l/100km niż obecny 3.0d automat.

-nie ma problemu z częściami zamiennymi do aut z USA. Pozatym wszystkie X5 produkowane są w USA.

-tylko wersje po lifcie miały xdrive.

Opublikowano
Mam kilka pytań odnośnie X5 E53:

 

- czy motor 3.0i nie jest za słaby do tego samochodu :?:

- czy zawieszenie pneumatyczne jest awaryjne i problematyczne :?:

- czy jest duża różnica w kosztach utrzymania w porównaniu do E39 :?: (dajmy na to 540i i X5 4,4)

- jak wygląda sprawa samochodów z USA :?: Czy nie ma problemu z serwisem i częściami do tych aut :?:

- czy tylko wersje po lifcie miały xdrive :?: czym różni się ten napęd od wersji przed liftem :?:

 

Teraz raczej kupiłbym 4,4L w benzynie. 3.0L jest zdecydowanie za słaby. Chyba, że zrobi się chiptuning. Nie kupuj pneumatyka, chyba że chcesz jeździć po lesie. Koszta utrzymania w porównaniu z E39? Hm... moja E39 pali ok 8L, a X5 ok 13L, nieco droższe części oczywiście do X5. Ubezpieczenie OC w normie. xDrive tylko po lifcie. Różnica w napędzie:

http://www.motonews.pl/bmw/news-548-debiut-bmw-x5-we-frankfurcie.html

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano
Maczelo mowisz o 3,0 L benzynie? ja mam 3,0d w manualu oczywiscie po liftingu (bo diesla przed liftem bym nie polecał) i moc w zupełności wystarcza 218km i 500NM radzi sobie całkiem nieźle. Moim zdaniem diesel po lifcie 218 KM jedzie lepiej niz ta benzyna 3,0 co ma 231 KM , i spalanie mniejsze.
Opublikowano
Miałem na myśli 3,0 D przed liftem. Taką mam i zdecydowanie brakuje siły. Zmieniam ją, ale zastanawiam się na 4,4L w benzynie+gazie. Jedynie nie wiem jak się to sprawuje. A mówisz, że 3,0D po lifcie z 218KM daje sobie radę? Moja mi spala w mieście ok 13L/100km, a jak tam wygląda po lifcie?
Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano
Miałem na myśli 3,0 D przed liftem. Taką mam i zdecydowanie brakuje siły. Zmieniam ją, ale zastanawiam się na 4,4L w benzynie+gazie. Jedynie nie wiem jak się to sprawuje. A mówisz, że 3,0D po lifcie z 218KM daje sobie radę? Moja mi spala w mieście ok 13L/100km, a jak tam wygląda po lifcie?

 

Mi po lifcie 218KM pali do 14l w mieście, skrzynia automat i nie oszczędzam a lubię przycisnąć. Mocy raczej starcza, na trasie fajnie się zbiera, a w mieście spod świateł też większość aut objedziesz. Najlepiej byłoby gdybyś przejechał się na próbę jakąś X5 po lifcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.