Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zamierzam kupić X5 E53 do 100 000pln. Chciałbym już 2003 po liftingu.

Proszę o info czy lepszy diesel 3.0L czy 4,4w benzynie? Mam pytanie do tych do kupili X5 na firmę: można z tego samochodu odpisać vat z tankowania, czy nie? A jak wygląda odpis vatu z zakupionych części?

 

Znacie jakieś salony w Polsce, które specjalizują się sprzedażą X5 (mają kilka na stanie).

Dzięki za wszelkie info.

pzdr.Marcin

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Faktycznie ciekawa jest ta oferta :)

A powracając do wielkości silnika; (nie patrząc już na koszta i odpisy) pod awaryjności, proporcji mocy do masy - lepszy 3,0L czy 4,4?L

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano

mechanicy w ASO ktorzy trzepali moje auto mowili ze 3.0d to najlepszy wybor z X5 jesli chodzi o jakosc/cena i bez awaryjnosc. Podobno te auta sie nie psuja i sa nie do zakatowania.

Za 100000 zl powinienes kupic zadbany egzemplarz. Ja mialem male trudnosci bo chcialem czarny, no i sport pakiet czyli aluminiowy gril i progi, ale wkoncu udalo sie znalezc :)

 

VAT odliczysz 6000zl jesli kupisz na pelna fakture VAT.

Opublikowano

Dzięki za info - chociaż byłem napalony na 4,4 to coraz bardziej zmieniam się na 3.0L dieselku. Tym bardziej, że teraz mam e39 w 3,0L i spisuje się niesamowicie.

Są jakieś place w PL gdzie można poprzebierać i wybrać coś - czy musimy przeszukiwać pojedyncze komisy?

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano

Przebieg to oczywiście stantartowy problem. Podłączenie do kompa wystarczy by sprawdzi oryginał? ASO też może pomóc?

pzdr.

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano

Tez na poczatku chcialem 4.4 ale pozniej stwierdzilem ze jesli bede chcial kiedys szybko pojezdzic to kupie M5 . Siedzac w X5 ma sie wrazenie jakby jechalo sie czolgiem, silnik mruczy, siedzisz wyzej i sie rozkoszujesz jazda, mysle ze 3.0d starczy na poczatek, a jak bedzie za malo to chip tuning zrobisz.

 

Nie wiem czy znajdziesz gdzies plac do przebierania w autach, X5 za duzo w polsce nie ma ( nie tak duzo jak np.5er).

 

W ASO sprawdza zgodnosc przebiegu z auto>kluczyk>historia auta w ASO

U mnie historii w ASO nie bylo, bo Niemcy ich nie udostepnily ale przebieg zgadzal sie z tym ktory jest w aucie i kluczyku. Serwisant powiedzial ze jesli przebieg byl krecony i ktos sobie zadal trud aby ten w kluczyku byl taki sam jak w aucie, to raczej tez zadal sobie trud aby wszystko bylo na cacy wiec nie ma co ladowac wiecej kasy w bardziej wnikliwe trzaepanie auta bo jesli ktos dobrze krecil licznik to nic nie znajdziesz.

U mnie przebieg byl 86k km tak wiec wystarczylo dokladnie obejzec wnetrze auta i bylo wiadomo ze auto raczej nie ma 200kkm.

 

BTW. masz jakies zyczenia co do wyposazenia auta?

Opublikowano
.

 

BTW. masz jakies zyczenia co do wyposazenia auta?

 

Stale czytam po aukcja co te samochody mają i jest tego tak dużo, że aż dostaję oczopląsu, ale ważne by była po lifcie, miała Navi, blokadę mostu, ASC, jasne wnętrze najlepiej w bananku i by miała to coś, że jak już ją zobaczę to biorę! :)

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano

jeśli chodzi o przebieg, to po mojemu na zdrowy rozsądek trzeba brać, wiadomo że jeśli auto ma 5 lat i przebieg poniżej 100k to raczej wątpliwe choć nie wykluczone.

 

sam przymierzam się do zakupu w tym roku i jest cięzko wogóle wybrać, mało jest tych samochodów w komisach.

 

sciąganie z zachodu wiąże się z tą przeklętą akcyzą która zdaję się być dość wysoka za motor 3.0 :jawdrop:

Opublikowano

Jeszcze najbardziej by mnie urządzało jakby miał homologacje na ciężarowy.

Przepisy w naszym pięknym kraju są beznadziejne. Z samochodu który kosztuje np 100 000 można odliczyć 6 000pln VATu- KPINA, a normalnie powinno być ~20 000pln. Tracisz 14000plnm Ale nasze państwo umie pomagać swoim mieszkańcom?

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano

warto zwrócić uwagę na skrzynię.

To jest stała bolączka tego modelu.

Zadzwoń np do samko to powiedzą Ci przy jakich przebiegach padają i jakie są syndromy.

Opublikowano
Jeszcze najbardziej by mnie urządzało jakby miał homologacje na ciężarowy.

Przepisy w naszym pięknym kraju są beznadziejne. Z samochodu który kosztuje np 100 000 można odliczyć 6 000pln VATu- KPINA, a normalnie powinno być ~20 000pln. Tracisz 14000plnm Ale nasze państwo umie pomagać swoim mieszkańcom?

 

Przy opisywanym przypadku nie tracisz 14 0000 zł. bo wrzucasz to w koszty "podatkowe". - czyli zyskujesz co najmniej 19 %.

 

Odnośnie pełnego odliczenia VATU to może coś wprowadzą np. ostatnio w Czechach zmienili przepisy i jest możliwość odliczenia VAT od osobówki.

 

 

Odnośnie X5 to wydaje mi się że najbardziej optymalnym motorem będzie "dizel" zwłaszcza w automacie.

Ostatnio jeździłem X5 3.0sd i troszkę byłem rozczarowany osiągami (w końcu waga około 2100 kg) spodziewałem się czegoś więcej - ten "kolos" do wolnych nie należy. . Silnik na gaz reaguje bardzo szybko i czuć że mamy moc pod nogą zwłaszcza dźwięk.

Tym samochodem to nie chce się szybko jeździć.

Jadąc około 110 km/h w tym samochodzie czuć jak by się jechało innym samochodem 50.

W środku miejsca bardzo dużo zwłaszcza z tylu.

 

Ogólnie fajny samochód do wszystkiego.

Opublikowano
a po czym poznać że samochód ma x-drive? i pneumatyczne zawieszenie?
Opublikowano
X-drive maja auta po lifcie. Jeżeli chodzi o pneumatykę (na pierwszy rzut oka) to zobaczysz przycisk regulacji wysokości zawieszenia obok włącznika świateł.
Opublikowano
xDrive mają już X5 po lifcie czyli ~listopad 2003, a jeśli chodzi o zawieszenie pneumatyczne to chyba z lewej strony kierownicy jest sterowanie, ale tu mogę się mylić.
Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano

Są jeszcze wersje X5 z pneumatycznym zawieszeniem tylko z tyłu. Wtedy nie ma przełącznika do regulacji wysokości.

Z przodu widać sprężyne a z tyłu tylko gumy i nie widac spręzyny .

  • Moderatorzy
Opublikowano
Są jeszcze wersje X5 z pneumatycznym zawieszeniem tylko z tyłu. Wtedy nie ma przełącznika do regulacji wysokości.

Z przodu widać sprężyne a z tyłu tylko gumy i nie widac spręzyny .

 

Dokładnie moja jest taka.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Temat zamknięty - KUPIŁEM moje X5 :)

pzdr/.

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano

Czarna perła 2003 rok w Dieselku, skóra w bananku, fele 19".

 

Oglądaliśmy wczoraj 4 sztuki tych samochodów do dwóch nie podeszliśmy nawet z bliska bo wyglądały makabrycznie. Jedna miała chyba z 500000km a oczywiście na liczniku 160 000km. Szpachli na grubość 1000nm. Na pewno nie wiedziałem, że będzie taki problem z kupnem. Jak już znaleźliśmy nie biją bez szpachli, (gdzie nie gdzie dwa razy lakierowana), to już nie patrzałem, że nie ma elekt.foteli, czy parktronika. Nie wiedziałem że tak trudno kupić ogólnie drogi samochód. Inne tak usyfione, zaśmiecone, z padniętymi akumulatorami - nie rozumiem jak można sprzedawać samochód za 80ooopln w takim stanie. Co do fotek postaram się dzisiaj je wrzucić. :)

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano
nie rozumiem jak można sprzedawać samochód za 80ooopln w takim stanie.

 

Auta w bdb lub idealnym stanie chodza po 100tys zl tak wiec stad ta roznica. Ja w swoim moglem sie tylko przyczepic do zepsutego skladania lusterka, reszta ideal i bardzo zadbana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.