Skocz do zawartości

[ Z3 ] rozmieszczenie przekaznikow i bezpieczników


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Żeby już nie zakładać nowego tematu spytam tutaj.

Mam problem z bezpiecznikiem numer 7 (odpowiedzialny za centralny zamek). Jest to bezpiecznik 5A.

Przestał mi działać centralny zamek, okazało się, że numer 7 jest przepalony. Wymieniłem go, centralny zamek trochę podziałał i sytuacja się powtórzyła (bezpiecznik przepalony).

A mówią, że "7" jest szczęśliwa:).

Ktoś ma jakiś pomysł?

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
prawdopodobnie masz gdzies przetarty kabel i dotyka do masy przy otwarciu lub zamknieciu, zaczal bym szukanie od drzwi i kabli wychodzacych od nich (czesto tam dochodzi do przetarci i nie tylko w Zetkach)
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
Witam,jeśli chodzi o centralny to i ja się dołącze.Więc najczęściej mogę otworzyć pilotem zamek,a zamknąć muszę kluczykiem.Od czasu do czasu "naprawia" się i działa normalnie.

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano

@swistar : bateria w pilocie ? :mrgreen:

 

Tak wogole to macie piloty do centralnego w kluczykach orginalnych czy kluczki macie "gole" ?

 

pozdr

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
ja mam kluczyki takie z pilotem 3guzikowym (on,off i narysowana lampkt?) uzywam pilota osobnego ale chetnie bym to jakos polaczyl
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

pietras...dzięki bardzo.Nawet nie pomyślałem,aż wstyd.Biorąc pod uwagę,iż to moje 14 BMW :oops:

Pozdrawiam.

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano

Wiesz ja napisalem to jako zart :lol: , nie pomyslalem ze tak najbanalniejszej rzeczy nie sprawdziles .....

 

Serio naprawilo sie ?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
prawdopodobnie masz gdzies przetarty kabel i dotyka do masy przy otwarciu lub zamknieciu, zaczal bym szukanie od drzwi i kabli wychodzacych od nich (czesto tam dochodzi do przetarci i nie tylko w Zetkach)

 

Dzięki za odpowiedź, podejrzewam że to może być jakiś kabelek z tyłu, niedługo się tym zajmę.

Pozdrawiam.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
teraz ja mam problem z centralem a dokladnie obojetnie czy pilotem czy kluczem nie otwieraja sie ani nie zamykaja (jak sa otwarte) drzwi pasarzera (kominek nie opada, nie unosi sie) ale jak go wcisne lub otworze z wewnatrz klamka to normalnie caly central sie otwiera lub zamyka (drzwi kierowcy i bagaznika reaguja na uzywanie kominka od drzwi pasazera). ktos ma pomysl?
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.