Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam nietypowy, jak mi się zdaję, problem. Od jakiegoś czasu silnik przerywa na gazie (sekwencja) gdy jest na biegu jałowym. Dzisiaj pomierzyłem cewki, przeczyściłem świece. W jednym gnieździe świecy było dość dużo oleju, który wydostaje się spod uszczelki dekla zaworów, częściowo zalewał fajkę, więc pomyślałem, że to może być powód takiego zachowania się silnika, ale po wyczyszczeniu i złożeniu wszystkiego spowrotem, problem nie ustąpił. Jednak wieczorem spostrzegłem jedną ciekawą rzecz. Silnik nie przetrywa, gdy dmuchawa i temperatura nawiewu (lub jedna z tych rzeczy, jeszcze dokładnie nie sprawdziłęm) są ustawione na maxa. Sprawdziłem ładowanie przy włączonej i wyłączonej dmuchawie, jest takie samo - 14V. Miał ktoś takie dziwne jazdy jak ja?

 

Bo ja zgłupiałem i nie wiem za co się zabrać.

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Prawdo podobnie instalacja do regulacji z powodu zabrudzenia wtryskiwaczy lub rozregulowania skoków tłoczków.

Nie piszesz jaką dokładnie masz instalację < zwłaszcza wtryski >?

To by troszkę ułatwiło.

 

Włączony nawiew na max powoduje zwiększenie oporu na alternatorze i komputer silnika otwiera krokowca < dodaje gazu > żeby silnik nie spadł z obrotów.

Widać to dodanie gazu wystarcza by poprawić pracę instalacji.

Ale stanowczo wyreguluj gaz.

 

Napisz jakie masz tam wtryskiwacze to może coś dokładniej pod-powiem.

No i wymień uszczelkę pokrywy zaworów.

 

P.S. Fajny masz podpis :D

Chociaż ja wolę " KILL EM ALL " :cool2:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Dzięki

 

Coś w tym może być. Instalka jest na gwarancji, niestety gazownik jest dość daleko, gdybym miał go na miejscu, byłoby już po problemie, lub wyeliminowałbym np. cewki jako powód tego problemu. Dzisiaj znowu próbowałem wyczuć temat i jednak w czasie otwartego nawiewu także szarpie, chociaż trochę mniej i nie zawsze. Czasem potrafi zafalować.

A co do instalki to składa się ona z:

Stag 200.6

KME Silver

Planijety - tylko nie wiem która klasa wydajności, ale na pewno odpowiednia - ludzie, którzy mi to zakładali mają bardzo dobrą renomę w PL. Podczas pierwszego przeglądu wymienili mi je, okazało się, że mam wadliwą serię wtryskiwaczy. Planijet dał cynk warsztatom montującym ich wtryski. W sumie na tym komplecie przejechałem niedużo, coś ok 10tys km ale jakiś syf mógł się pewnie do nich dostać, wiadomo jaki w PL jest gaz.

Opublikowano
Witam ja kolego miałem tak samo tylko z BRC i jezdziłem do Tarnowa z ta instalacją ,bo w Rze nie umieli wyeliminować usterki tzn.Auto jak się zapaliło silnik na benzynie chodziło jak zegarek a jak przechodziło na gaz to zaczynało szarpać i silnik przerywał,pojechałem raz do Rze do BRC i goście powiedzieli że nie potrafią ustawić tej instalacji(chociaż jest na gwarancji) i jedyna możliwość to Tarnów więc pojechałem.W tarnowie wykonali jakąś korekte w programie do gazu w grali nową mape wtryskową,efekt działało git dopóki była nagrzana,wróciłem do domu na następny dzień po zapalenu wszystko git do momentu przełączenia się na gaz,bo silnik dalej zaczyna przerywać więc pojechałem znowu do Tarnowa i goście dumali coś koło 5godz nad moim autem aż w końcu wpadł jeden na pomysł,żeby podmienic parownik i tak też zrobili. :!: PAROWNIK ZOSTAŁ ZMIENIONY(zauważę,że był nowy ten "stary"-miał zaledwie 3mies bo instalacja miała 3mies) I Bumka chodzi do dzis dnia>Wracając do Twojego problemu to niech Ci sprawdzą parownik może coś on Ci szwankuje.pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.