Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy urwal mi sie regulator poziomu w jednej lampie a ze weekend nadszedl to wymontowalem lampe i walczylem z nia juz 3 godziny i itak stoje w kropce, ni cholewa nie chce zejsc klosz... macie na to jakąś rade / sposób ? będe wdzięczny
  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam. Można to zrobic pod wapunkiem, że masz lampy rozbieralne tzn. te, których klosz przyklejony jest klejem termoutwardzalnym. Jeśli tak, grzejesz opalarką obudowę i delikatnie odciągasz klosz. Schodzi bez problemu.
Opublikowano
Witam. Można to zrobic pod wapunkiem, że masz lampy rozbieralne tzn. te, których klosz przyklejony jest klejem termoutwardzalnym. Jeśli tak, grzejesz opalarką obudowę i delikatnie odciągasz klosz. Schodzi bez problemu.

 

z tego co mowisz istnieje prawdopodobiensto ze moje lampy poliftingowe mogą mieć coś innego niz klej termoutwardzalny i nie ma opcji rozklejenia ??

Opublikowano
Tak. Ja przerabiałem ten temat u siebie. Wymieniałem pęknięty klosz i wtedy okazało się, że wklejony jest na coś podobnego do gumy. Ponieważ i tak był uszkodzony, wyłamywałem go po kawałku a na koniec wycinałem ten klej. Okazało się wtedy, że nie topi się on pod wpływem temperatury a nawet ciężko go zapalic. Maiłem drugą lampę, z której przekładałem klosz. Całe szczęście, że była rozbieralna. Klosz był wklejony na klej, który bez problemu topił się po podgrzaniu opalarką i rozłożenie lampy było kwestią minut. Jeśli będę jeszcze pomocny - pisz. Mam też fotki otwartej lampy jeśli potrzebujesz.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Każdą lampę po lifcie w E39 rozklejasz na ciepło ,żaden klej nie ma się topić tylko zmięknąć.Najprościej włożyć lampę do piekarnika nagrzanego do 60-80st.C i przy użyciu rękawic oddzielić klosz od lampy.

Wypróbowane!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Każdą lampę po lifcie w E39 rozklejasz na ciepło

 

Nie każdą. Lamp z końcówki produkcji modelu e39 i kupionych w ASO po zakończeniu produkcji modelu nie da się rozkleić na ciepło. Powiedział mi to facet który zajmuję się naprawą i przeróbkami reflektorów (wymieniał mi regulatory w reflektorze). Potrafił to poznać patrząc na lampę. Jedną mam z 2008 roku (wymiana w ASO na nową po stłuczce) i powiedział, że tej nie da się rozebrać gdyby coś stało się z regulatorami.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Każdą lampę po lifcie w E39 rozklejasz na ciepło

 

Nie każdą. Lamp z końcówki produkcji modelu e39 i kupionych w ASO po zakończeniu produkcji modelu nie da się rozkleić na ciepło. Powiedział mi to facet który zajmuję się naprawą i przeróbkami reflektorów (wymieniał mi regulatory w reflektorze). Potrafił to poznać patrząc na lampę. Jedną mam z 2008 roku (wymiana w ASO na nową po stłuczce) i powiedział, że tej nie da się rozebrać gdyby coś stało się z regulatorami.

Ale tu sie pytaja o lampy w oryginale czyli zamontowane fabrycznie!!

Opublikowano
koledzy każdą lampe od e39 idzie rozebrać tzw ściagnąć klosz ( najlepsza do tego jest opalarka) chyba że jest przez jakiegoś fachowca sklejona nie odpowiednim klejem , ale orginały sa rozbieralne
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

kruk203 potrafisz czytać ze zrozumieniem? Napisałem że lampy z końcówki produkcji e39 także nie są rozbieralne czyli od jakiegoś miesiąca 2003 i z 2004 roku.

 

Lampy sprzedawane dzisiaj w ASO też są oryginalne i niczym się nie różnią od fabrycznie zamontowanych właśnie w końcówce produkcji modelu.

 

ice331 to ile dziesiątek lamp do e39 rozebrałeś? Facet o którym pisze zajmuje się wyłącznie oświetleniem samochodowym i wie co mówi.

  • Moderatorzy
Opublikowano
kruk203 potrafisz czytać ze zrozumieniem? Napisałem że lampy z końcówki produkcji e39 także nie są rozbieralne czyli od jakiegoś miesiąca 2003 i z 2004 roku.

 

Lampy sprzedawane dzisiaj w ASO też są oryginalne i niczym się nie różnią od fabrycznie zamontowanych właśnie w końcówce produkcji modelu.

 

ice331 to ile dziesiątek lamp do e39 rozebrałeś? Facet o którym pisze zajmuje się wyłącznie oświetleniem samochodowym i wie co mówi.

To Twoj fachowiec wprowadza Cie w błąd

Opublikowano

Witam

Panowie mam problem z przednimi lampami są po lifcie, ostatnio wymieniłem żarniki na nowe oryginalne, bo światełka miałem jakby ktoś świeczki włożył, wymiana prawie nic nie dała, podobno jest to skutek brudnych soczewek, czy to prawda i czy muszę rozbierać lampy ( demontować klosz) by je wyczyścić

 

pozdro

  • Moderatorzy
Opublikowano
Spróbuj wyjąć wszystkie żarówki i wydmuchaj sprężonym powietrzem.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Witam

 

Powiem ze nie brałem tego pod uwage ale czy to pomoze

 

pozdro

Jeśli są brudne w środku to jedyny sposób bez rozkręcania.Chociaż spotkałem się z opisem gościa który wymontował lampy wyjął żarówki i regulację elektryczną i płukał wodą destylowaną.Ponoć działają.

Opublikowano
kruk203 potrafisz czytać ze zrozumieniem? Napisałem że lampy z końcówki produkcji e39 także nie są rozbieralne czyli od jakiegoś miesiąca 2003 i z 2004 roku.

 

Lampy sprzedawane dzisiaj w ASO też są oryginalne i niczym się nie różnią od fabrycznie zamontowanych właśnie w końcówce produkcji modelu.

 

ice331 to ile dziesiątek lamp do e39 rozebrałeś? Facet o którym pisze zajmuje się wyłącznie oświetleniem samochodowym i wie co mówi.

 

Kolego mam firme od 16 lat i stoisko na giełdzie z lampami i wiem co mówie!!!!!!

Opublikowano

Potwierdzam wodę destylowaną. Mój brat czyścił tak lampy xenonowe soczewkowe w Audi A4. Miał jedną tak brudną, że różniła się mocno od drugiej i normalnie mył wodą z płynem do mycia naczyń (wlał i potrząsał) a potem płukał kilkukrotnie destylowaną wodą(tylko nie można niczym dotykać, niech woda zrobi swoje), po wyschnięciu, były jak nówki. Potwierdzam, to działa. :)

Jeśli chodzi o rozbieralność lampy po lifcie, to jest to łatwe do któregoś miesiąca 2003 (piekarnik 60-80st) a bardzo trudne w późniejszych lampach, są one już klejone czymś w rodzaju kleju-gumy nie wrażliwego na temp. Bez zniszczenia klosza ciężko jest oderwać go od lampy.

Mam przed sobą wymianę regulatorów (prawa lampa świeci za nisko), więc przestudiowałem całe forum i to nie tylko polskie na wylot. :)

Pozdrawiam,

Adimas.

P.S. A propos regulatorów do po lifcie, to czy ma ktoś jakieś wzorcowe? Mam możliwość rzeźbienia w aluminium, mógłbym sobie takie dorobić. Może ktoś z forum też by skorzystał?

Opublikowano
P.S. A propos regulatorów do po lifcie, to czy ma ktoś jakieś wzorcowe? Mam możliwość rzeźbienia w aluminium, mógłbym sobie takie dorobić. Może ktoś z forum też by skorzystał?

 

 

Ja mam ale są w każdym serwisie BMW za około 80 zł komplet

Opublikowano
P.S. A propos regulatorów do po lifcie, to czy ma ktoś jakieś wzorcowe? Mam możliwość rzeźbienia w aluminium, mógłbym sobie takie dorobić. Może ktoś z forum też by skorzystał?

 

 

Ja mam ale są w każdym serwisie BMW za około 80 zł komplet

kurde! ja dzwonilem do serwisu bmw , powiedzieli że po lifcie niema w sprazedazy regulatorow!

Opublikowano
P.S. A propos regulatorów do po lifcie, to czy ma ktoś jakieś wzorcowe? Mam możliwość rzeźbienia w aluminium, mógłbym sobie takie dorobić. Może ktoś z forum też by skorzystał?

 

 

Ja mam ale są w każdym serwisie BMW za około 80 zł komplet

kurde! ja dzwonilem do serwisu bmw , powiedzieli że po lifcie niema w sprazedazy regulatorow!

 

bo z punktu widzenia serwisu, ta lampa jest nierozbieralna! ale że polak potrafi, to już od dawna wiadomo, a opalarki są teraz ogólnie dostępne, więc... jednak projektanci BMW na pewno nie brali pod uwagę, że ktoś będzie je rozbierał palnikiem do kurczaków, dla tego oryginalnych może nie być w sprzedaży, jednakże zamienniki mogą być. kiedyś widziałem na allegro ALUMINIOWE zamienniki, to było by już dożywotnie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.