Skocz do zawartości

[ F10 ] Nowe wiadomosci i foty BMW F10 - wrzucajcie co macie


Herodyn

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 312
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Pewnie dlatego, że nowe, genialne, ośmiobiegowe skrzynie ZFa potrafią w końcu wykorzystać lepszy przebieg momentu obrotowego turbodiesel'a.
W katalogu jest mowa o danych ze skrzyniami manualnymi.

 

To faktycznie dziwne, bo dieselek zawsze dostawał w d... bo musiał zmienić jeszcze jeden bieg gdy benzyna dociągała do paki na dwójce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

vmax bardzo niski , przyspieszenie tez nic specjalnego, lepiej kupic 550i F10 i zrobic programem go na 620KM, lub po prostu zrezygnowac z M5 na rzecz innej marki.

Ten sam silnik V8 4.4 i do tego turbo, czego nie bylo,brak wysokich obrotow, emka traci na swojej wyjatkowosci skoro dzieli silnik z normlanymi modelami

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co Wy chcecie od turbo? Jak ktoś myśli, że te silniki mają charakterystykę jak turbodiesel'e to chyba mu się coś pomyliło. :) Proponuję przejechać się nawet głupim Golfem GTI a najlepiej Lancerem Evo np. 400 konnym żeby odczuć jak pracują i jaką mają charakterystykę wysokoobrotowe silniki turbo.

 

Zresztą co do AMG to większość ludzi, którzy mieli szansę porównania twierdzi, że E65 chodzi dużo lepiej niż E63.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No taka wersja robi wrażenie ;) Myslę, ze M-pakiet jaki jej zafundują też będzie OK, chociaż i bez niego to najładniesze BMW od początku "złych czasów", tj. od debiutu e65.

F10 przywodzi na myśl zachwyty jakimi obdarowywało się e34 i e39. Wizualnie brakuje mi tylko jakichkolwiek listew na drzwiach, nigdy nie zaakceptowałem ich braku. To jednak szczegół, który mogę przecierpieć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M pakiet jest dla mnie kwintesencja stylu i umiaru.

Zawsze konstruktorzy z M-gmbh idealnie dobierają kształty i ich rozmiary. Za każdym razem wychodzi im to fenomenalnie.

Niby wygląda jak standardowy model (dla laika) jednak pewne elementy mówią ze to ponad przeciętny egzemplarz.

Śpię spokojnie wiedząc ze i w tym modelu wszystko będzie jak być powinno :)

http://farm8.staticflickr.com/7143/6826155841_0459a462fa.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
chociaż i bez niego to najładniesze BMW od początku "złych czasów", tj. od debiutu e65.

 

Te, jak piszesz, "złe czasy" ery Bangle'a okazały się bardzo dobrymi czasami dla BMW i to, chcesz czy nie chcesz, właśnie dzięki temu genialnemu designerowi. Jego twórczość była naśladowana przez stylistów wielu innych koncernów, więc chyba przesadzasz z tą krytyką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, teraz też będą dobre czasy dla BMW, bo stylistyka znacznie lepsza (a to, co się komu podoba i jaki to ma związek ze sprzedażą, to zupełnie inna sprawa niż jakość stylistyczna; to samo dotyczy muzyki, architektury, filmu, itd.).

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zgadzam się, ale dam przykład rynku amerykańskiego. BMW 7ka zaczęła się dobrze sprzedawać dopiero gdy pojawił się "ociężały" model E65 i nagle BMW w tym segmencie zanotowało rekordową sprzedaż. Dla amerykanów technologia nigdy nie miała dużego znaczenia, więc zdecydowała głównie stylistyka. Generalnie za Bangla BMW naprawdę poszło "w górę" i nikt nie oszukuje się, że to w dużej mierze również zasługa wyglądu dzięki któremu BMW sięgnęło po nowe grupy klientów.

 

Mod:

Offtopic usunięty. To jest wątek o F10, dlatego nie zajmuj się innymi modelami/sprawami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to były dobre czasu dla BMW pod wzgledem ilości sprzedanych egzemplarzy ale... czy nie było tak, ze kazda następna generacja 3ki, 5tki, 7ki sprzedawała się lepiej od poprzedniej? To że sprzedało się teraz więcej aut niż w latach 80-tych i 90-tych oznacza tylko tyle że więcej jest ludzi bogatych, samochody relatywnie staniały a ludzie zaczeli oczekiwac od aut innych rzeczy niż niezawodność przez 30 lat.

Gdyby nadal wymagania ludzi i osiągalnośc aut były takie jak 20 lat temu, to nie pomógłby tu "geniusz" Bangle'a.

Popatrzmy na ładny egzemplarz e34, na oryginalne e39. czyste piękne linie i idealne proprcje beda ponadczasowe. W e60 już tego nie uświadczysz. Nigdy mnie nie zachwyciło, szczególnie wewnątrz a teraz jest tylko gorzej. jedynie wersja touring w Mpakiecie i czarnym kolorze wraz z shadow-line mi sie podoba, dopóki nie zajrzę do środka oczywiście.

Z tych "zlych czasów" naprawdę piękne jest 3 coupe, z4 coupe i chyba to tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Kozak.

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/05-bmw-5er-touring-15404265__MBQF-1268406682templateIdrenderScaledpropertyBildheight349.jpg

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/01-bmw-5er-touring-15404262__MBQF-1268406555templateIdrenderScaledpropertyBildheight349-1.jpg

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/31-bmw-5er-touring-15404255__MBQF-1268406656templateIdrenderScaledpropertyBildheight349.jpg

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Mam nadzieje, ze nie bylo:

 

http://www.autoblog.com/2010/04/11/2011-bmw-5-series-euro-accessory-catalog-revealed/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+weblogsinc/autoblog+(Autoblog)&utm_content=Google+Reader

 

Bardzo duzo, bardzo szczegolowych zdjec, rowniez wnetrza. Galka zmiany biegow NARESZCIE w drewnie :!:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.