Skocz do zawartości

[ F10 ] Nowe wiadomosci i foty BMW F10 - wrzucajcie co macie


Herodyn

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 312
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

powiększona E90, malo agresywne przednie swiatla

Dla mnie to jest świetne wyważenie agresji i ekspresji :cool2: Obojętnie, jakie są inspiracje innymi seriami - najważniejsze, że to jest nowa linia BMW, a seria 5 wygląda extra :cool2:

i to pod każdym względem:

http://sorient.pl/moje520ie34/img/f10%2001.jpg

http://sorient.pl/moje520ie34/img/f10%2002.jpg

http://sorient.pl/moje520ie34/img/f10%2003.jpg

http://sorient.pl/moje520ie34/img/f10%2004.jpg

http://sorient.pl/moje520ie34/img/f10%2005.jpg

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie zachwyca. Poszli trochę w tym samym kierunku co Audi i szczerze mówiąc na podstawie zdjęć widzę, że F10 to taka większa E90 - te same światła, ta sama linia, takie same proporcje. Ot - większe gabaryty, grill od F01, światła od E90 i tyle. Imo E60 czy E65 wniosły dużo więcej do stylistyki tej marki. Ech, szkoda że Bangle'a zabrakło... Może na żywo to będzie ciekawiej wyglądało...

 

Kal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/index.html

 

Moja opinia:

 

1. Silniki: V8... Na jaka cholere to BiTurbo? Wytlumaczcie prosze mi to, po co oni zeszpecili ta V8 tym bi-swistakiem? Od silnika N62, ktory byl montowany w E60, ktory nie mial zadnej turbiny rozni sie o 30KM( :!: :!: :!: ) i przyspieszeniem 0-100 o 0.2s :duh: . To jakas tragedia w/g mnie i wielkie nieporozumienie! Po jaka cholere to denne turbo w takim razie? Tam roznicy to powinno byc conajmniej 100-150km a czasu 0-100 conajmniej -0.5s - wtedy bym rozumial. Jestem oburzony :!:

2. Wyglad wewnetrzny: Uwazam, ze wyglada jak E60, choc lepiej dopracowana od E60, w ktorej zbyt bardzo kontrastowaly elementy "aluminiowe" z drewnianymi, szczegolnie na kierownicy i drazku, ktory wygladal jak tandeta z Tajlandii. Dodanie elementow "aluminiowych" w drewnie to dobry pomysl. Reasumujac; srodek wyglada jak ulepszone E60, tak w zasadzie nic szczegolnego sie nie zmienilo. Srodek jest ok, ale szalu takiego jak niegdys E39 nie robi. Uwazam, ze choc nie lubie, audi wnetrza ma juz lepsze.

3. Wyglad zewnetrzny: Szalu nie ma, przod nie przypomina juz astry a reszta japonczyka jak w E60, choc uwazam, ze tylne swiatla sa nie ladne.

 

Reasumujac:

Ogromne rozczarowanie nowa V8, rzucajace cien na ulepszone wnetrze i ladna stylizacje zewnetrzna, chociaz nadwyrezona tylnymi swiatlami.

 

W kazdym razie; De Gustibus non est disputandum... :roll: ale uwazam, ze bestsellerem na poziomie E39 nie bedzie. Bangle come back!

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Wyglad wewnetrzny: Uwazam, ze wyglada jak E60...

Chyba za krótko patrzałeś na to nowe wnętrze :mrgreen: Wnętrze F10 nie ma nic wspólnego estetycznie z wnętrzem E60 i to akurat już nie kwestia gustu, tylko zupełnie nowych form, proporcji, nowego poprowadzenia linii (np. wreszcie nie ma dziecinnie nakreślonych łuków, fal, promieni, daszków, itd).

 

Tak poza tym, jakieś opinie ogólne na temat całości typu "szału nie ma" wg mnie są tylko komplementem dla projektantów F10, bo to dowód na to, że powstało coś dobrze stonowanego, wyważonego, bez komiksowej przesady i przerysowań (których "naród" często oczekuje).

Tym razem naprawdę pod każdym względem estetyka górą :cool2: To już może akurat kwestia gustu, ale nie pamiętam kiedy poprzednio nowość wywarła na mnie tak pozytywne wrażenie, bo zarówno o F01, czy X6 (które dość szybko widziałem na żywo i cholernie mi się podobają) nie myślałem tak intensywnie jak o nowej 5er. Od przedwczoraj co chwilę robię sobie pokaz z tych wszystkich filmów promocyjnych i tapet ze strony BMW :)

 

Wytlumaczcie prosze mi to, po co oni zeszpecili ta V8 tym bi-swistakiem? Od silnika N62, ktory byl montowany w E60, ktory nie mial zadnej turbiny rozni sie o 30KM( :!: :!: :!: ) i przyspieszeniem 0-100 o 0.2s :duh:

Jeszcze nie porównywałem, ale może trzeba szukać różnic głównie w spalaniu i emisji spalin (wiadomo... pseudo ekologia stawia wymagania) :?:

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda - wnętrze jest naprawdę dopracowane. W E60 drażni to połączenie plastiku z drewnem. Poza tym ten daszek nad wyświetlaczem - tutaj to wygląda ciekawiej.

 

Co do wyglądu zewnętrznego - no cóż, jak kolega wcześniej zauważył o gustach się nie dyskutuje, ale jakoś brakuje mi tych elementów charakterystycznych, które tak wyróżniały E60 z tłumu. Dlaczego projektanci odeszli od reflektorów z brewkami zachodzącymi na boki? Dlaczego nie ma już wyraźnie zarysowanego tyłu auta?

 

@mcmt - w którym miejscu według Ciebie E60 przypomina Astrę????? I o którego japończyka Ci chodzi jak mówisz o E60? Przecież tego auta się nie da pomyliś z niczym!

 

I jeszcze jedno - zegary - nie widać tego na 100% na zdjęciach, ale chyba wprowadzili niebieskie podświetlanie, jak w nowych Golfach czy Skodach - czy to prawda? Jeżeli tak, to gruba porażka... No i nie ma analogowych wskaźników spalania :(

 

Kal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i nie ma analogowych wskaźników spalania :(

Tylko wskazówki brakuje ;), ale ekonomizer ma tą samą lokalizację i wygląd, jak zawsze :) Nie wiem jeszcze jak jest z tym kolorem podświetlenia zegarów, ale przynajmniej mają znów identyczne rozmieszczenie, jak przed 2003 rokiem :cool2:

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Drodzy koledzy, pamietacie jak weszlo e34 i e39? Wnetrze nie dalo sie porownac do niczego z epoki! To byla taka Chiquitta wsrod bananow. Aktualnie wnetrze e60 bylo uwazam znacznie gorsze od wielu konkurencyjnych marek. Bylo tam duzo tandetnych i nie mialo nic w specjalnego w sobie. W F10 jest ewidentnie fajniej.

 

Solaris: Odnosnie spalania: e60 550 w jezdzie mieszanej palilo max 10.9 l/100km, f10 550 w jezdzie mieszanej ma palic 10.4 l/100km. Powiem Ci szczerze, ze to nie przekonuje mnie. Mysle, ze nie przekona nikogo, kto wybiera 550... Mysle, ze ktos, kto chce wybrac 550 nie bedzie patrzyl wogole na te rubryke i w tym kierunku.

 

kal800: Sam nie wiem dlaczego przednie swiatla e60 kojarza mi sie ze swiatlami od astry II. Za kazdym razem jak widze e60 wydaje mi sie, ze cos maja podobnego. Ale nie mow, ze e60 nie przypomina Ci choc troche japonczyka... To nie jedna osoba na forum przytaczala, jako oczywiscie wade.

 

Sylwetka F10 jest ladna jak powiedzialem. I byc moze Solaris faktycznie ma racje, ze stylistyczne rewolucje w motoryzacji nie sa wcale skuteczne w sprzedazy czy popularnosci. Obla sylwetka e39 uwazana byla za znacznie mniej agresywna i charakterystyczna od e34 a sporo zawojowala. Tylko te tylne swiatla... Czy wam one sie na prawde podobaja?

 

Nachodzi mnie jeszcze inna mysl; kazda nowa 5er wnosila duuuze COS do swiata motoryzacji; jesli nie stylistycznie, to technicznie;

e34 - bezpieczenstwo, e39 stylistyka i elektronika, e60 elektronika i stylistyka (HUD przeszedl sam siebie)... a F10? Co ma takiego nowego, czego nie ma e60?

 

Dla porownania wnetrza:

E60

http://1.bp.blogspot.com/_VagH3b9TpaU/SKJN8hF-LhI/AAAAAAAABkM/IxEL9xZ2_zY/s400/2055755100_6582f446ae_b.jpg

F10

http://www.bmw.com/_common/shared/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/gallery/img/wallpaper_24_big.jpg

 

Tyl:

E60

http://www.garageboy.com/images/europe2003/bmw_e60_rear.jpg

F10

http://www.bmw.com/_common/shared/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/gallery/img/wallpaper_12_big.jpg

 

Przod:

E60

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/ba/BMW_E60_front_20080515.jpg

F10

http://www.bmw.com/_common/shared/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/gallery/img/wallpaper_07_big.jpg

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Odnosnie spalania: e60 550 w jezdzie mieszanej palilo max 10.9 l/100km, f10 550 w jezdzie mieszanej ma palic 10.4 l/100km....

W takim razie może jednak ta emisja spalin :?: ;) A tak poważniej - wiesz, te konstrukcje silników są już od dawna rewelacyjne i zaawansowane - może już nie ma zbyt dużo pola manewru na szokująco lepsze parametry, gdy chcąc iść naprzód ostro trzeba balansować między osiągami, emisjami, itd., także trwałością. Dopiero w praniu wyjdzie jakie to uturbione V8 się okaże, a na razie nie pozostaje nam nic poza wiarą, że taki zabieg miał sens.

...Tylko te tylne swiatla... Czy wam one sie na prawde podobaja?

Mnie tak. Zresztą odnośnie wszystkich detali - spędziłem od 23-go już dużo godzin na oglądaniu tego autka z każdej strony w ruchu i na zdjęciach - nic mi się nie nudzi, a jeszcze bardziej podoba :) Zwłaszcza po tym, co w ostatnich kilku latach można było oglądać w motoryzacji mam przekonanie, że F10 jest perfekcyjnym posunięciem.

 

Samą sprzedażą bym się zupełnie nie martwił - bo wszystko, co zrobi BMW i tak sprzeda się świetnie :) (nie szukałem danych, ale wydaje mi się, że E65 i E60 tego dowodzą, a przecież na obydwu przez lata wieszało się psy).

:)

P.S.

... a F10? Co ma takiego nowego, czego nie ma e60?

poza tym, że jest fajne, to ma biturbo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nachodzi mnie jeszcze inna mysl; kazda nowa 5er wnosila duuuze COS do swiata motoryzacji; jesli nie stylistycznie, to technicznie;

e34 - bezpieczenstwo, e39 stylistyka i elektronika, e60 elektronika i stylistyka (HUD przeszedl sam siebie)... a F10? Co ma takiego nowego, czego nie ma e60?

 

To raczej seria 7 jest tą w której wprowadzone są nowości, a w serii 5 są tańsze w zakupie i w bardziej miejskim aucie :)

Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
HUD pierwszy wyszedl w 6er a potem w 5er. E34 mialo rewolucyjne rozwiazania pod wzgledem bezpieczenstwa. Pozatym miejskie auto :?: Chyba cos ze smartem sie pomylilo :?: :duh:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Bardzo mi przykro koledzy:

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/4131097558_b27873f04e_o.jpg

Audi wyglada najciekawiej. :cry2:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne zestawienie, ale dla mnie zdecydowanie F10 jest najlepsze (a Audi z tymi ledami to szczyt wiochy... aż nie do wiary, że to jest fabryczne).

:)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Spojrzmy na to obiektywnie, audi mialo te ledy pierwsze i to bylo cos, czego nikt wczesniej nie stosowal. Stalo sie to ich znakiem rozpoznawczym. Mozna rozpoznac audi nawet w nocy, kiedy nic nie widac tak, jak niegdys po ringach BMW. Z drugiej strony Audi wogole prawie sie nie zmienia, bo nie musi - narazie ewidentnie widac, ze sprzedaz dobrze im idzie.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Spojrzmy na to obiektywnie, audi mialo te ledy pierwsze i to bylo cos, czego nikt wczesniej nie stosowal. Stalo sie to ich znakiem rozpoznawczym. Mozna rozpoznac audi nawet w nocy, kiedy nic nie widac tak, jak niegdys po ringach BMW. Z drugiej strony Audi wogole prawie sie nie zmienia, bo nie musi - narazie ewidentnie widac, ze sprzedaz dobrze im idzie.

 

no własnie, jak widzisz w nocy auto na ledach to na pewno nie musi to byc audi bo prawie kazdy teraz to montuje ze skody , vw itp, a jak widzisz ringi, wiadomo, ze to BMW i to jest piękne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.