Skocz do zawartości

[ F10 ] Nowe wiadomosci i foty BMW F10 - wrzucajcie co macie


Herodyn

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 312
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Co do dylematow z kolega X5 - E60 to bylo to w podobnym okresie ale X5 pojawilo sie wczesniej- raczej jestem pewien ale zawsze mozna to uscislic he he

 

Ja trochę źle zinterpretowałem wypowiedź o joysticku w E60. Odebrałem to tak, że nie od razu wraz z liftem wszedł joystick. Oczywiście po raz pierwszy pojawił się w X5 dopiero potem w E60.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Francuskie spojrzenie na przyszłą F10/F11

http://images38.fotosik.pl/73/73c920d06f1985cb.jpg

http://images43.fotosik.pl/77/e40a18f27ccabe70.jpg

 

 

Podają także możliwe wersje silnikowe:

523i : six cylindres 2,5 litres

530i : six cylindres 3,0 litres

540i : six biturbo 3,0 litres

550i : V8 biturbo 4,4 litres

M5 : V8 bitrubo 4,4 litres

520d : quatre cylindres diesel turbo 2,0 litres

530d : six cylindres diesel turbo 3,0 litres

535d : six cylindres diesel biturbo 3,0 litres

 

Org. artykuł tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Francuskie spojrzenie na przysz?a˛ F10/F11

http://images38.fotosik.pl/73/73c920d06f1985cb.jpg

http://images43.fotosik.pl/77/e40a18f27ccabe70.jpg

 

 

Podaja˛ takz˙e moz˙liwe wersje silnikowe:

523i : six cylindres 2,5 litres

530i : six cylindres 3,0 litres

540i : six biturbo 3,0 litres

550i : V8 biturbo 4,4 litres

M5 : V8 bitrubo 4,4 litres

520d : quatre cylindres diesel turbo 2,0 litres

530d : six cylindres diesel turbo 3,0 litres

535d : six cylindres diesel biturbo 3,0 litres

 

Org. artyku? tutaj

 

Moim skromnym zdaniem jest przepiekna, szczegolnie touring. Tylko te lampy z przodu troche zalatuja leksusem ale to moze tylko moje subiektywne odczucie. Ale ogolnie "hard candy"

Bardzo jestem ciekawy wnetrza.

O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie kombi nie potraktowali po macoszemu. 3er touring są fajne ale 5er e34 e39 e61 niekoniecznie

Wg mnie jest zupełnie odwrotnie z tym porównaniem 5 i 3. Myślę zresztą, że trudno znaleźć bardziej przemyślane estetycznie kombi niż Touringi dotychczasowych modeli 5er, zwłaszcza szukając wśród tych współczesnych konkretnym wersjom (choćby w czasach E34 - wystarczy przypomnieć sobie toporne wersje konkurencji).

 

Ta wizja przyszłego Touringa 5er też niezła.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak bedzie wygladac nowa 6tka F12 , ktora tez wyjdzie w przyszlym roku do sprzedazy (dokladniej koniec roku 2010),

 

a w te 4.4 V8 w nowych M5/M6 nie chce mi sie wierzyc, to moze i dobre jest przy super ciezkich X5/X6 , w kazdym badz razie w przyszlym roku trzeba bedzie opchnac M5 i co dalej? w co mozna sie w pakowac w przyszlym roku jak nowe M5 i tak nie wyjdzie, dylemat :mrgreen: :evil:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ciekawe jak bedzie wygladac nowa 6tka F12 , ktora tez wyjdzie w przyszlym roku do sprzedazy (dokladniej koniec roku 2010),

 

a w te 4.4 V8 w nowych M5/M6 nie chce mi sie wierzyc, to moze i dobre jest przy super ciezkich X5/X6 , w kazdym badz razie w przyszlym roku trzeba bedzie opchnac M5 i co dalej? w co mozna sie w pakowac w przyszlym roku jak nowe M5 i tak nie wyjdzie, dylemat :mrgreen: :evil:

 

Tylko F01/F02 z V12 jest jak dla mnie jedynym sensownym rozwiązaniem. Co prawda mocy nie za wiele, bo albo 540 albo 576 KM, ale co V12 to V12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak bedzie wygladac nowa 6tka F12 , ktora tez wyjdzie w przyszlym roku do sprzedazy (dokladniej koniec roku 2010)

 

Nowa 6 F13/14 proszę bardzo:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images50.fotosik.pl/69/abd05d6f9dda72e6.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images50.fotosik.pl/69/f91ab5cc6d1f191b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Piotruś.. po flaszce jesteś? :D

 

Przecież nie napisałem że kupuje - tylko sie zastanawiam... :mrgreen:

 

Mi chodziło o to, że wg Ciebie silniki ponad 500KM to nic nadzwyczajnego. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Piotruś.. po flaszce jesteś? :D

 

Przecież nie napisałem że kupuje - tylko sie zastanawiam... :mrgreen:

 

Mi chodziło o to, że wg Ciebie silniki ponad 500KM to nic nadzwyczajnego. :wink:

 

Dla kogoś kto dziś ma M5, w aucie które ma większą niż M5 mase, to raczej żadna rewelacja, moim zdaniem oczywiście :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Bardzo podobne "zdjęcie" jest w najnowszym Auto Bildzie.

 

Podane jest kilka faktów.

 

Silniki:

525i - 218KM - 3.0 l.

530i - 272KM - 3.0 l.

540i - 306KM - 3.0 l. biturbo

550i - 407KM - 4.4 l. V8 biturbo

 

520d - 180KM - 2.0 l. turbo

525d - 210KM - 2.0 l. biturbo

530d - 245KM - 3.0 l. turbo

535d - 299KM - 3.0 l. biturbo

 

w 2011 pojawi się nowe M5 - 550KM - 4.8 l. biturbo

 

w 2011 pojawią się 520i i nowe 525i z doładowanymi silnikami 204KM i 250KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W autobildzie jest takie "zdjęcie":

 

http://www.autobild.de/artikel/auto-bild-18-2009_894217.html

 

A kto pisał że 525d ma być później niż na starcie?

 

aaa.. i jeszcze coś.. określenie TWINturbo jak sama nazwa wskazuje mówi o bliźniaczych turbosprężarkach czyli takich jak w 3.0 benzynowym z modelu np. 335i i 135i. W silniku 2.0 diesel są dwie turbiny o różnej wielkości, więc nie jest to twinturbo. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podobne "zdjęcie" jest w najnowszym Auto Bildzie.

 

Podane jest kilka faktów.

 

Silniki:

525i - 218KM - 3.0 l.

530i - 272KM - 3.0 l.

540i - 306KM - 3.0 l. biturbo

550i - 407KM - 4.4 l. V8 biturbo

 

520d - 180KM - 2.0 l. turbo

525d - 210KM - 2.0 l. biturbo

530d - 245KM - 3.0 l. turbo

535d - 299KM - 3.0 l. biturbo

 

w 2011 pojawi się nowe M5 - 550KM - 4.8 l. biturbo

 

w 2011 pojawią się 520i i nowe 525i z doładowanymi silnikami 204KM i 250KM

 

 

ja wtrace swoje 50 centow do mocy nowej M5. Skoro od czasow E32 roznica miedzy 7mka z najwiekszym silnikiem a silnikiem M5 wynosila kilkadziesiat koni czyli E32-E34 - 60KM , E38-E39 - 74KM , E65-E60-E63 - 62KM , to F01-F10-F12 bedzie to na pewno ok 60KM , czyli spokojnie ponad 600KM.

 

Tylko nie podobaja mi sie przebąkiwania szefa M o tym ze nawet oprocz V8 moga zamontowac w nowych M5/M6 - V6 , co by bylo totalna degradacja. Smiem twierdzic ze aktualnie panujace M3/M5/M6 beda w cenie kiedys bo beda zawierac unikalny silnik , M3 tez juz bedzie V6 na pewno a nie V8 wysokoobrotwe. A Audi ma V10 i beda sie szczycic ze maja silnik od Lambo , a tutaj szykuja nam taka degradacje literki m. Wolalbym jednak zeby pozostali jeszcze przy V10 przy nastepnych produkcjach, bo ten silnik to bajka, brzmi o wiele lepiej niz V8

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.