Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

stare rupcie 850 ze starym awaryjnym silnikiem, to nie dosc ze wolne, to awaryjne i problematyczne, takich to jest dosyc duzo pewnie

Cóż, kolega widać wyraża dość radykalną opinię...

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

  • Odpowiedzi 447
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
8 jest pewnie troche, ale wszystkie stare 850 do 92 roku

 

czy jest 850 z silnikiem 5.4l 320 koni? moze jedna, moze dwie

o silniku 5.5 to juz nie mowie, pewnie nie ma w cale

 

podobnie wersje z m62, z 5 sztuk to maxymalnie, ceny tych aut sa wysokie

raz widzialem na alegro 840 ktora jest notabene szybsza od starej 850 bo lzejsza gosc chial ponad 65 tys za 96 rok zdaje sie

 

stare rupcie 850 ze starym awaryjnym silnikiem, to nie dosc ze wolne, to awaryjne i problematyczne, takich to jest dosyc duzo pewnie

 

 

 

kolega ma radykalne poglądy i niestety nie ma zielonego pojęcia o czym pisze :(

Tak się składa że jeżdżę taki "starym rupieciem z awaryjnym silnikiem"

I nie mogę powiedzieć o tym silniku złego słowa jest po prostu fantastyczny i bezproblemowy. A co do osiągów to nie kończą się one na przyśpieszaniu do 100 mój samochód potrafi wcisnąć fotel jeszcze przy prędkości 200km/h.

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
silnik v12 jest zdecydowanie przestarzala jednostka - silnik v8 jest ekonomiczniejszy i mniej awaryjny , tanszy w utrzymaniu i mniej pali- co za tym przemawia - fakt ze byl produkowany do konca lat 90- a pojawil sie w 92 roku - jest jedna z bardziej udanych konstrukcji koncernu bmw
Opublikowano
silnik v12 jest zdecydowanie przestarzala jednostka - silnik v8 jest ekonomiczniejszy i mniej awaryjny , tanszy w utrzymaniu i mniej pali- co za tym przemawia - fakt ze byl produkowany do konca lat 90- a pojawil sie w 92 roku - jest jedna z bardziej udanych konstrukcji koncernu bmw

 

a na jakiej postawie piszesz że silnik V12 jest usterkowy?? Ja jeżdżę swoim samochodem przeszło 3 lata i przez ten czas nikt do silnika nie zaglądał poza normalnymi czynnościami serwisowymi .

 

To niestety są następne zabobony zaczytane w "Auto-Świecie" i powtarzane pocztą pantoflową opinie :(

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Sluchajcie co do tych osiagow BMW 850 to nie jest tak :!: Ktos powie ze 8 sekund to kicha ale:

1. To jest automat (czyli zero startu i nawet trabant z silnikiem polo wystartuje pierwsze 15 metrow lepiej)

2. Dlugosc przelozen w automacie jest zabojcza (I bieg 90km/h, II 150km/h, III 225km/h, IV teoretycznie cos ponad trzysta)

No ale tez osiagi nie sa jakies powalajace na kolana ale tez niech ktos nie mysli ze jak ma poloneza 1,4 to juz mnie objedzie :D

 

No a na koniec ciekawostka :cry:

Scigalem sie ze swoja 735 i dopiero od 130km/h zaczynalem ja objezdzac, do 130 rowno leb w leb :| Robilismy ze staruszkiem kilka podejsc i za kazdym razem efekt ten sam :cry2:

Nie wiem dlaczego tak jest bo jezdzac jednym i drugim to jednak w osemce czuc przy kazdej predkosci (minimalnie ale jednak) wieksza moc :cry2: W 735 jest 5 biegow i podejrzewam ze to jest to

Od razu pisze zeby nie bylo ze mam zarzniety silnik w osemce - tu wszystko jest OK :cool2:

Opublikowano
jezdzisz v12 - mozna jezdzic i jezdzic , ale zapytaj w pierwszym lepszym serwisie ktore silniki sa lepsze.... a pozatym ja nie powiedzialem ze w v12 sie robi remont kapitalny co 50 tys km- chlopie -czytaj dokladnie - ze statystyk jest on poprostu bardziej awaryjny. a pozaty nie ma co porownywac sielnika technologicznie starszego o 6 lat- wiadomo ze bmw nie zastapi silnika dobrego gorszym - tylko lepszym... powtarzam - silniki v8 nbyly montowane praktycznie w niezmienionej formie do konca lat 90 !!! potem wpakowali im zmienne fazy rozrzadu , odchudzili tłoki , wał korbowy i jeszcze pare pierdol ale silnik pozostal ten sam - to byly tylko udoskonalenia.
Opublikowano
jezdzisz v12 - mozna jezdzic i jezdzic , ale zapytaj w pierwszym lepszym serwisie ktore silniki sa lepsze.... a pozatym ja nie powiedzialem ze w v12 sie robi remont kapitalny co 50 tys km- chlopie -czytaj dokladnie - ze statystyk jest on poprostu bardziej awaryjny. a pozaty nie ma co porownywac sielnika technologicznie starszego o 6 lat- wiadomo ze bmw nie zastapi silnika dobrego gorszym - tylko lepszym... powtarzam - silniki v8 nbyly montowane praktycznie w niezmienionej formie do konca lat 90 !!! potem wpakowali im zmienne fazy rozrzadu , odchudzili tłoki , wał korbowy i jeszcze pare [bAD] ale silnik pozostal ten sam - to byly tylko udoskonalenia.

 

 

Chłopie a jak ty się tak super znasz to ja się zapytam czy silnik montowany w E38 V12 do końca lat 90 to całkiem nowa jednostka czy zmodernizowana z E32??

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Może nie przesadzajcie że V12 jest kiepski. BMW przeciez głównie słynie z najlepszych silników i zawieszeń, oczywistą sprawą jest że silnik o 6lat nowszy technologicznie będzie nowocześniejszy, może tez lepszy choć nei koniecznie. V8 faktycznie uchodzi za wzór do naśladowania.Myśle że V12 jest "mało udany" ze względu na to że jest wielki, ciężki, drogi w produkcji i eksploatacji, i ma dośc małą moc z pojemności (jedyne 60KM z litra), ale to nie świadczy że jest zły lub gorszy od V8.

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

mam schematy nowszej wersji silnieka -m73 ,ale sa one pogladowe wiec sie nie wypowiem... koncze ten temat bo taki l;udziom jak ty sie nie przegada... pogadaj z jakims fachowcem do ktorego masz respekt to moze on ci wyjasni bo ja moge mowic...

porownaj 740 i 750 pod wzgledem osiagow i spalania.... zreszta szkodam nawet pisac.....

Opublikowano

porownaj 740 i 750 pod wzgledem osiagow i spalania.... zreszta szkodam nawet pisac.....

 

Silnik Alfy Romeo GTA 3.0 ma 200KM, pali mało (nawet bardzo mało )i dosówa jak dziki, ale na tym kończą się jego plusy bo przy ciężkiej nodze obracają sie panewki na wale tak mniej więcej przy 150tyś km przebiegu.

Myśle że moc i oszczędność to nie wszystko aby uzyskac miano lepszego.

Obydwa silniki BMW sa nowoczesne jak na swoją epokę więc bezpośrednie porównanie jest nie na miejscu

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
mam schematy nowszej wersji silnieka -m73 ,ale sa one pogladowe wiec sie nie wypowiem... koncze ten temat bo taki l;udziom jak ty sie nie przegada... pogadaj z jakims fachowcem do ktorego masz respekt to moze on ci wyjasni bo ja moge mowic...

porownaj 740 i 750 pod wzgledem osiagow i spalania.... zreszta szkodam nawet pisac.....

 

 

Hehe widzę że brak już Ci argumentów :D

osiągi tych samochodów są bardzo zbliżone to racja ale 750i wcale nie ma ich gorszych.

Poza tym to chyba normalne że silnik o większej ilości cylindrów, mocy i większej pojemności więcej pali.

A tak na marginesie nigdzie nigdy nie pisałem że silnik V8 jest gorszy od V12 i odwrotnie, razi mnie tylko to że ktoś się wypowiada na temat trwałości i usterkowości silnika z którym nigdy nie miał do czynienia.

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Napisalem maila, zobaczymy co odpisze :? :?

 

 

No to dostalem odpowiedz:

"witam, poprostu mam znajomego w wydziale komunikacji, jak kupowalem to sie dowiadywalem, bo ja jest duzo takich smych to juz nie ma takiego uroku...."

 

To moze faktycznie mozna to jednak sprawdzic w wydziale

komunikacji :?: :?: :?:

Opublikowano

mmmmm wydziale komunikacji to chyba można sobie sprawdzić ile jest takich samochodów zarejestrowanych w danym mieście w którym wydział się znajduje.

A co do ilości 850 to w Czę100chowie jest ich przynajmniej 4 (to te o których wiem ) jedna jeździ mój mechanik ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

przykro mi ale jezdzilem 850 i 750 - wiec wiem o czym mowie - silniki sa strasznie paliwozerne! a co do trwalosci - juz to pisalem - opieram sie na statystykach niemieckich - slyszales chyba o czyms takim jak raport usterkowosci..... skoro ktos prowadzi takie badania to wie o czym pisze ,a nie sa to tylko moje fantazje.

co do osiagow- sa identyczne - a spalanie.... nie jest identyczne....

wiec nie pisz ze nie wiem co mowie bo ktos kto spedzil przy samochodach i motorach tyle czsu co ja to nie jakis maniek.... ciekawe czy sam naprawisz swoja 750 czy z kazda drobnostka jezdzisz do aso...

Opublikowano

hehe jak bym swoje życie opierał na statystykach to jadłbym tylko marchewkę i pił wodę mineralną ;) I nic z życia nie miał :D

Jak się ma 12 cylindrów i 5000ccm to nie ma się co dziwić ze ma się paliwożerny silnik .

Chciałbym tez zwrócić uwagę że ten silnik V12 może jeździć na benzynie 91 oktanowej której w PL niestety nie da się kupić,lecz jak by się dało to już różnica miedzy 740 a 750 bardzo topnieje ;)

p.s

pewnie że jeżdżę do mechanika bo od dłubania przy samochodach właśnie oni od tego są ja jestem od tego żeby nim jeździć i się cieszyć.

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

hahahaaaa - sam sobie zaprzeczas - sprawdz czy nowoczesne silniki jezdza na bezynie 91 oktanowej ....

a v 8 jezdzi na biogaz i smiga - a jakby jej wlac paliwo rakietowe ... sam nie wisz co mowisz...

jakbys troszke posiedzial w kanele a nie tylko polegal na panu mieciu to moglbys sie wypowiadac... ale ty jezdzisz i sie cieszysz - tylko nie wiesz czym jezdzisz , a jak sie cos spsuje to rozkladasz raczki

 

szerokiej drogi..............

Opublikowano
hahahaaaa - sam sobie zaprzeczas - sprawdz czy nowoczesne silniki jezdza na bezynie 91 oktanowej ....

a v 8 jezdzi na biogaz i smiga - a jakby jej wlac paliwo rakietowe ... sam nie wisz co mowisz...

jakbys troszke posiedzial w kanele a nie tylko polegal na panu mieciu to moglbys sie wypowiadac... ale ty jezdzisz i sie cieszysz - tylko nie wiesz czym jezdzisz , a jak sie cos spsuje to rozkladasz raczki

 

szerokiej drogi..............

 

Chłopie bzdury gadasz a ty to niby co ??

Taki z ciebie wielki fachowiec amator?? Ja oddaje auto w ręce profesjonalistów bo moim skromnym zdaniem nauka budowy samochodu przez Internet nie jest zbytnio przekonująca :D Wole ludzi którzy pokończyli szkoły a nie kanalarzy amatorów przemądrzalców :P Którzy mi nie potrafią odpowiedzieć na proste pytanie czy silnik E32 i E38 to ta sama jednostka czy nie :P

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Silnik Alfy Romeo GTA 3.0 ma 200KM, pali mało (nawet bardzo mało )

 

a kto Ci tak powiedzial? Po pierwsze nie 3.0, tylko 3.2 (3.0 to byly jeszcze v6 w 165..), po drugie to zadne 200, tylko 250KM, a po trzecie, zadne "pali malo"... chyba sobie jajca robisz. Tzn zalezy co to jest malo, ale na pewno jak ktos chce miec auto, ktore "nawet bardzo malo pali", to nie kupi gta, tylko np. 1.8 (piekne brzmienie tak btw.)

 

pozdrawiam. :lol:

Opublikowano

oj - nie jestes mily :cry:

nie znize sie do twojego jakze prymitywnego pozimomu i nie bede cie obrzucal obelgami...

widze ze .... zreszta szkoda czasu marnowac...

skonczmy ten watek bo mnie mdli.......

 

 

ps. naklej sobie na tylnej szybie napis ' 91 octan power ' - :duh:

 

pozdrawiam

Opublikowano
Poza tym osobiście uważam 8kę za najpiękniejszy samochód, jaki kiedykolwiek został zbudowany

 

Pora zdjąć klapki z oczu

Opublikowano
Silnik Alfy Romeo GTA 3.0 ma 200KM, pali mało (nawet bardzo mało )

 

a kto Ci tak powiedzial? Po pierwsze nie 3.0, tylko 3.2 (3.0 to byly jeszcze v6 w 165..), po drugie to zadne 200, tylko 250KM, a po trzecie, zadne "pali malo"... chyba sobie jajca robisz. Tzn zalezy co to jest malo, ale na pewno jak ktos chce miec auto, ktore "nawet bardzo malo pali", to nie kupi gta, tylko np. 1.8 (piekne brzmienie tak btw.)

 

pozdrawiam. :lol:

 

Znowu gafa :duh:, jakiś rozkojażony jestem ostatnio, oczywiście chodziło mi o Alfę GTV a nie GTA, co do spalania to mój kolega miał taką Alfę i paliła mu w mieście średnio 11l, no ale to nie ważne taki tylko przykład przytoczyłem co do awaryjności silników "ekskluzywnego" Fiata

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • Moderatorzy
Opublikowano
oj - nie jestes mily :cry:

nie znize sie do twojego jakze prymitywnego pozimomu i nie bede cie obrzucal obelgami...

widze ze .... zreszta szkoda czasu marnowac...

skonczmy ten watek bo mnie mdli.......

Xsilver - póki co to Ty tu wprowadzasz najwięcej zamętu i nerwów. :nienie:

 

Proponuję wrócić do tematu, albo zamknę wątek.

Pozdrawiam

Admin

Opublikowano

Napisalem nastepnego maila, z pytaniem ile jest wszystkich sztuk i dostalem odpowiedz :D

 

"w zeszlym roku bylo 48 ale liczba ta jest plynna, bo kilka jest juz na czesci... a w krakowie byla nawet 830 zarejestrowana na 850,pozdr

>"

Hmm... :? 48 sztuk sztuk to tak malo ze Ferrari wcale nie bedzie duzo mniej (bo z 10 bedzie)

Chyba bede musial uruchomic swoje kontakty w wydziale komunikacji i wszystko bede wiedzial czy to pic czy prawda :D

Opublikowano

na pewno nie jest 48 szt - jest duzo wiecej !!! szczegolnie teraz bo wejsciu do uni gdy wszystkie trupy z zachodu ucieszeni polacy przywiezli do nas !!

z tego co widze to w samym krakowie bedzie z 10 osemek .... a reszta polski... chyba ze tylko u nas maja manie - moim zdaniem to totalna bzdura- koles sobie wymyslil zeby kto kto sie nie zna myslal ze kupuje jakis unikatowy samochod i jest jednym z 50 wybranych w polsce - co za palant !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.