Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C332903

 

 

Koles napisal ze sa dwie sztuki w kolorze zoltym w Polsce. To mozna to jakos sprawdzic ile jest tego (lub innego) w naszym kraju? :?:

  • Odpowiedzi 447
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wydaje mi się że to nie jest do sprawdzenia, tyle tego wszystkiego nawieziono. Można poprostu sprawdzić ile sztuk sprzedano w krajowych salonach.

 

podwozie podswietlane neonami na fioletowo-niebiesko
bez problemu rozwija zawrotne pretkosci takie jak na fotce, posiada pusty wydechy , gdy sie nagle wcisnie gaz do dechy to potrafi ogien z rury wydechowej leciec

 

Te wypowiedzi świadczą kim jest właściciel, budzą śmiech i politowanie, w życiu nie kupił bym tego żweta.

Opublikowano

na pierwszy rzut oka to to wyglądało jak jakaś kalibra, fuj. Rozumiem, że można psuć e30, e34, e36 itd. takim tzw. "tuningiem" ale e31? Co jeszcze? E9 z ksenonami i parapetem???

 

A, no i oczywiście co do tych dwóch sztuk to może być nawet osiemnaście takich żółtych e31, z czego szesnaście mam ja. Stoją w moim garażu i nigdy nikomu ich nie pokażę :)

Opublikowano
To ciekawe w takim razie na jakiej podstawie napisal ze sa 2 zolte sztuki w Polsce?
Opublikowano
To ciekawe w takim razie na jakiej podstawie napisal ze sa 2 zolte sztuki w Polsce?

 

Na podstawie własnego widzimisię, przecież większość sprzedawców pisze jakieś byzydury. Jeśli chce się komuś szukać (a warto) to poszukajcie aukcji "sexi morela" na allegro... Ogólnie to spotkałem tylko kilku sprzedających, którzy by nie ukrywali jakichś większych wad, nie dodawali jakichś byzydur.

Opublikowano

Napisalem maila, zobaczymy co odpisze :? :?

 

Jestem bardzo ciekaw ile osemek jest w Polsce. Od dwoch lat obserwuje codziennie ogloszenia osemek na traderze i od poltora roku na moto allegro. Z tych ogloszen wychodzi mi gdzies tak 40 sztuk plus powiedzmy 40 sztuk ktore byly na handel nie oglaszane w w/w mediach plus niech bedzie 120 ktore nie byly sprzedawane w tym okresie :?: Razem wychodzi mi 200 sztuk :dance: Chyba ze sie myle ale za nic nie wychodzi mi wiecej :?

Opublikowano

Ja to bym się zastanowił ile jest ósemek w dobrym stanie, niezajeżdżonych, nie tuningowanych itd.

 

Po spocie nad Narwią wiemy, że jest jedna:)

Opublikowano

e31 - sa samochadami o zacieciu sportowym i tak tez sa uzywane - tzn tyrane ile wlezie - wiem cos o tym bo kiedys jezdzilem przez 1 misiac 850 - moim zdaniem jest to fantastyczny samochod , ale spodziewalem sie wiekszych wrazen - tzn 200 konna mazda robi 850 jak chce.... :cry2:

 

a wracajac do stanu - widzialem tylko 1 e31 w idealnym stanie - w niemczech , a w polsce to wszytkie po wiekszych lub mniejszych wypadkach.

 

co do bmw zamieszczonego w linku - to nie jestem pewien na 100% , bo juz dokladnie nie pamietam ale jesli to ta to koles sie nia obrocil na autostradzie krakow- katowice - nie stalo mu sie niewiadomo co ( wymieniono oba zderzaki , przednie i tylne lampy , troche wyklepano i wymalowano ), ale ona juz wczesniej miala powaznego dzwona... :duh:

Opublikowano
Z tą mazdą to coś nie tak. Albo to 850 które miałeś było zajeżdżone, albo ta mazda ważyła 600kg :wink:

 

850-tka tylko wygląda sportowo bo osiągi to ma typowo nie sportowe, a przynajmniej nie współmierne do wyglądu. Zwykła e36 2,5l 192KM jest juz kompanem do poganiania się, 850-tka katalogowo ma 8.0s do 100km/h :jawdrop: dopiero od 200km/h zaczyna być widac że ma trochę mocy. W praktyce e32 750 jest szybsza pod każdym względem od 850i. Czemu BMW popełniło taki błąd hmmm tego chyba nikt nie wie nawet samo BMW :D

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
850-tka katalogowo ma 8.0s do 100km/h

 

Tego nie wiedziałem :shock: . Takie osiągi ma bardzo dużo innych aut:] Toż to Kiokio Twojej piątce niewiele więcej sekund to zajmuje :wink: To może 840 jest lepsza?

Opublikowano

850-tka tylko wygląda sportowo bo osiągi to ma typowo nie sportowe, a przynajmniej nie współmierne do wyglądu. Zwykła e36 2,5l 192KM jest juz kompanem do poganiania się, 850-tka katalogowo ma 8.0s do 100km/h :jawdrop: dopiero od 200km/h zaczyna być widac że ma trochę mocy. W praktyce e32 750 jest szybsza pod każdym względem od 850i. Czemu BMW popełniło taki błąd hmmm tego chyba nikt nie wie nawet samo BMW :D

 

850 katalogowo ma 6,8 dla manuala i takie jest we wszystkich katalogach. Jak ktos troche bardziej poszuka to znajdzie katalogowe przyspieszenie dla automata 7,4s, a rzeczywiste przyspieszenie wg. katalogu ADAC z 93r. to 8,0. Ja na stoperze wymierzylem 7,8s do setki :(

Kiokio ma racje do scigania sie z 850 wystarczy 325, a nawet golf VR6 (174KM)

Kiokio nie ma racji z tym ze 750 e32 ma lepsze osiagi bo sa one dokladnie identyczna (ta sama masa, ten sam automat, te same dlugosci przelozen, ten sam silnik, ta sama moc) :D

Opublikowano
To może 840 jest lepsza?

Pewnie, że lepsza tylko znajdź taką. Co jakiś czas mnie nachodzi na kupno E31. Wtedy jadę do komisu, oglądam i na kilka miesięcy mi przechodzi.

Myślę, że w Polsce jest może 10 takich prawdziwych, zadbanych E31. Cała reszta to totalne złomy.

Ceny tego modelu w Rzeszy są bardzo wysokie więc wiadomo w jakim stanie musiały trafiać do Polski.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

Do scigania sie taka duza masa nadaje sie 850CSI http://www.e31.net/navtechnik_e.html tutaj dane trechniczne , zdjecia oraz fillmy jak facet jedzie licznikowe 303km/h , ladna ma skore czerwono-czarna podobna jak u mnie :D :wink:

 

na stronie tez jest prototyp(1990) ktory nigdy nie wszedl do produkcji M8, V12 550KM ! :mrgreen:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Ej, coś ściemniacie z tymi osiągami 8semek. Ja mam i 850iA i 750kę, jeździłem też Lambo Murcielago i Ferrarką 550 Maranello i wierzcie mi, 850ka nawet w automacie to bardzo szybkie i robiące piorunujące wrażenie auto. Jedyne do czego się można przyczepić to ten 4-biegowy automat ze zbyt długim pierwszym biegiem. A katalogowo 850 w manualu ma niewiele ponad siedem sekund 0-100 i w praktyce niewiele aut potrafi dotrzymać kroku, jeśli kierowca nie jest ostatnią ofiarą.

Poza tym osobiście uważam 8kę za najpiękniejszy samochód, jaki kiedykolwiek został zbudowany.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano (edytowane)
A ile sztuk może być w Polsce ? Gdy szukałem swojej w ogłoszeniach przez pół roku przewinęło się gdzieś około 20 egzemplarzy, ładniejszych i brzydszych. Nie wydaj mi się, aby było ich w Polsce więcej niż 150-200 sztuk. To jedno z tych aut (jak choćby i 6ka E24), które wielu "by chciało mieć" lub "przymierza się", ale faktycznie decyduje się na kupno niewielu. A szkoda, bo to wielka frajda, a życie jest tylko jedno ... :mrgreen: Edytowane przez PZ

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano

A teraz ja

Wlasciwie nic nowego nie napisze bo wiekszosc jak widze zaczyna miec podobne zdanie. Osobiscie w kraju widzialem tylko 1 slownie jeden egzeplarz naprawde w dobrym stanie (powiedzial bym ze wtedy byl w swietnym). Do tej pory e31 jakie widzialem to egzeplarze zakatowane i zapuszczone.

Napewno sie nie zgodze ze 8-ka to cieniutki sportsman. Jezdzilem dosc sporo, powiedzmy moge sobie zapisac jakies 20 tys. km zrobione e31 (jak na nie swoja to sporo) i uwazam ze jest to naprawde bardzo sportowy samochod pod kazdym wzgledem. Dalej - nie zgadzam sie co do tego ze tylko masa ma znaczenie. Wiem ze nie mieliscie tylko tego na mysli ale chodzi chyba o stosunek mocy do masy auta. Ja tam sie moge ganiac z kazda 7 i 8 tyle ze to nie w moim stylu ale sie zdartza :norty:

I podstawowa sprawa wszyscy jak tu piszemy mamy chyba swiadomosc co do v12 5.0 - to nie jest najlepszy silnik. Nie jest zly ale V8 to potega.

Reasumujac to w nie istotne ile w kraju jest 8-mek bo za duzo czasu spedze zeby znalezc taka ktora bedzie warta tego grosza. Przywioze z zagramanicy. :mrgreen:

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano

850-tka tylko wygląda sportowo bo osiągi to ma typowo nie sportowe, a przynajmniej nie współmierne do wyglądu. Zwykła e36 2,5l 192KM jest juz kompanem do poganiania się, 850-tka katalogowo ma 8.0s do 100km/h :jawdrop: dopiero od 200km/h zaczyna być widac że ma trochę mocy. W praktyce e32 750 jest szybsza pod każdym względem od 850i. Czemu BMW popełniło taki błąd hmmm tego chyba nikt nie wie nawet samo BMW :D

 

 

Kiokio nie ma racji z tym ze 750 e32 ma lepsze osiagi bo sa one dokladnie identyczna (ta sama masa, ten sam automat, te same dlugosci przelozen, ten sam silnik, ta sama moc) :D

 

Masz rację :modlitwa: zasugerowałem się tym że e32 730i waży 1600kg i przypisałem tę samą masę do 750i :duh: a przecież 750-tka waży tyle samo co 850i czyli 1800kg.

 

Piszecie że trudno znaleźć ładne 850i w polsce, więc ze wstępnych oględzin wynika że ósemka kolegi 850i należy do tych godnych zainteresowania :cool2:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

8 jest pewnie troche, ale wszystkie stare 850 do 92 roku

 

czy jest 850 z silnikiem 5.4l 320 koni? moze jedna, moze dwie

o silniku 5.5 to juz nie mowie, pewnie nie ma w cale

 

podobnie wersje z m62, z 5 sztuk to maxymalnie, ceny tych aut sa wysokie

raz widzialem na alegro 840 ktora jest notabene szybsza od starej 850 bo lzejsza gosc chial ponad 65 tys za 96 rok zdaje sie

 

stare rupcie 850 ze starym awaryjnym silnikiem, to nie dosc ze wolne, to awaryjne i problematyczne, takich to jest dosyc duzo pewnie

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.