Skocz do zawartości

czy 186 tys to duzo


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie kupiłem diesla, żeby tanio jeździć. Potrzebowałem na gwałt auta, a trafił sie tylko diesel w niezłym stanie. U mnie żadne listwy nie trzeszczą, "świerszcze" mam z okolic deski rozdzielczej, okolic bagażnika (touring) i czasem boczki tylnych drzwi.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
w E46 chyba nie można sprawdzić motogodzin, ani ilosci paliwa od poczatku. w kazdym razie ja nie moglem znalesc

Fajnie by było gdyby można było sprawdzić ilość paliwa wypalonego od nowości.

 

No tak tylko, każdemu inaczej pali :8) jest już kilka postów o spalaniu, a przy różnicach 1-2l na 100km, to przebiegi wyliczane mogły by się wachać nawet o kilkadziesiąt tyś. km. Ci z oszczędnymi autami mieli by bardziej zjechane bryki, za to Ci ze "smokami" mieli by świeżynki :mrgreen:

A co do 320 tyś przebiegu, to przy dobrych drogach i regularnym serwisie nie jest to straszny przebieg.

A co do kręcenia przebiegów, to jest to proceder nagminny i nie tylko w Polsce. Każdy ekscytuje się stanem aut z Niemiec (są ok) ale tam też ludzie umieją kombinować. Przykładem, który często przytaczam jest kolega który kiedyś sprowadził Toyotę Carinę (diesel) od Niemca, u którego pracował. Cała sytuacja jest o tyle ciekawa, że fryc (~50lat) miał auto od nowości, coś około 6-7lat. Nalatane było 230k km. Kolega kupił tą igłę, auto ładne, zadbane. Przelatał autem 1 czy 2 lata, jako że jeździł często Niemcy-Polska zbliżył się do 300k km i chciał je sprzedać. Jak wiadomo w Polsce auta z przebiegiem 300k km (kilka lat temu) za jakiekolwiek uczciwe pieniądze sprzedać się nie da. Udał się więc kolega do "specjalisty od poprawiania wizerunku auta" :D, który po rozebraniu licznika cmoknął kilka razy, podrapał się po głowie, zapytał który to rocznik :mrgreen: i powiedział "Ktoś tu był już przed nami" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Po całej akcji, kolega zapytał Niemca o przebieg, ten uśmiechnął się tylko i zapytał czy sie auto, źle sprawuje :8)

Racja tylko że i tak nie ma mozliwosci sprawdzic ile paliwa auto wyjezdzilo od nowosci

a w ukrytych funkcjach tylko mozesz sprawdzic ile dni mineło ile km i ile paliwa wyjezdził od ostatniej inspekcj

Motogodziny można sprawdzić pod disem i inpa

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Zbir nie kazdy wymienia na byle co i byle jakie zamienniki!choc na forum czesto padaja pytania czy sie nada jakis tam zamiennik!ja wymienia na ori. I tu chce ci zlozyc pokłon za to ze napisales ze kupuja 2.0 d zeby nimi JEZDZIC!A nie kupic 3 l pb i pokazac sie od czasu do czasu.na czesciach do bmw nie powinino sie oszczedzac!
Czuc respekt do Bmw nawet gdy je masz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem juz po zakupie dwoch BAWAREK i w sumie niepatrzylem na przebieg tylko na stan autka i jestem z tym szczesliwy... mysle ze znalazlbym niejedno auto w gorszym stanie od mojego z polowa mojego przebiegu :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motogodziny mozna sprawdzić, w DISie: diagnose - control module functions - ECU silnika (np. DDE30). W INPIE też sie da.

 

te końcówke musze odszczekac, wczoraj szukalem i jednak nie znalazłem tej opcji w INPIE sorry :modlitwa:

 

Ale w DISie jest na 100%

 

U mnie 3460 motogodzin i 246 000 przebiegu, czyli srednia 70 km/h.

 

W sumie do ciekawych wniosków można dojśc z tymi motogodzinami:

 

1. godzina jazdy w miescie a godzina jazdy w trasie - w którym przypadku auto sie szybciej zuzywa? chyba w miescie bardziej, jak sądzicie?

 

2. Ile kilometrów przejedziemy w ciągu godziny w miescie a ile w trasie?

 

Zakladajac 30 km/h w miescie i 80 km/h w trasie, to by znaczyło że auto z przebiegiem 100 000 w miescie bedzie bardziej wybite niż z 250 000 w trasie... a siedzenia bedą tak samo wytarte w obu bo czas spędzony w aucie jest ten sam... kiera, pedały i lewarek mogą być nawet bardziej wytarte w tym ze 100 000 bo więcej sie tym wachluje w miescie....

Zbir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że przebiegu autostradowe...??

 

własnie - "przebiegi". Zwróc uwage że ja pisze o motogodzinach, a jesli tu zasada jest ta sama, tzn. godzina jazdy w miescie bardziej zuzywa auto niż godzina jazdy w trasie (mimo że przejedzie sie dwa razy mniej kilometrów) to by znaczyło że przekładając to na przebieg różnica zużycia miasto/trasa będzie jeszcze większa

 

300 000 trasa = 100 000 miasto... ?

Zbir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
motogodziny mozna sprawdzić, w DISie: diagnose - control module functions - ECU silnika (np. DDE30). W INPIE też sie da.

 

te końcówke musze odszczekac, wczoraj szukalem i jednak nie znalazłem tej opcji w INPIE sorry :modlitwa:

 

Ale w DISie jest na 100%

 

U mnie 3460 motogodzin i 246 000 przebiegu, czyli srednia 70 km/h.

 

W sumie do ciekawych wniosków można dojśc z tymi motogodzinami:

 

1. godzina jazdy w miescie a godzina jazdy w trasie - w którym przypadku auto sie szybciej zuzywa? chyba w miescie bardziej, jak sądzicie?

 

2. Ile kilometrów przejedziemy w ciągu godziny w miescie a ile w trasie?

 

Zakladajac 30 km/h w miescie i 80 km/h w trasie, to by znaczyło że auto z przebiegiem 100 000 w miescie bedzie bardziej wybite niż z 250 000 w trasie... a siedzenia bedą tak samo wytarte w obu bo czas spędzony w aucie jest ten sam... kiera, pedały i lewarek mogą być nawet bardziej wytarte w tym ze 100 000 bo więcej sie tym wachluje w miescie....

 

To zobacz to:

http://images36.fotosik.pl/44/80cba90d7d39109bmed.jpg

UB operating w godzinach

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zobacz to:

 

UB operating w godzinach

 

 

U mnie w INPE niestety tego nie ma (mam DDE30, silnik M47 136PS). A porównywałeś czy w DIS jest ta sama wartość? Bo ta skala do 500 coś mi nie pasuje

 

 

Robiola jak Ty to liczysz, OCB z tymi 60kmh i 30 000? ta cyfra 500 to tylko skala a nie wartość...

 

w DIS:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//sellanet.pl/oph.jpg

Zbir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli twoje pliczki *.IPO i *.INI od komunikacji ze sterownikiem znajdujace sie w katalogu /INPA/SGDAT nie maja tej opcji. Tak jak moje. Ciekawe czy to wynika z wersji INPY czy po prostu tylko 3.0D mają te opcje.

 

Hunter, jak możesz wystaw gdzies prosze pliki DDE30.IPO i DDE30.ini ze swojej INPY wtedy wgram je do mojej i bedzie wiadomo. np. http://rapidshare.com/

Edytowane przez Zbir
Zbir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że auto które jeździ więcej po mieście będzie miało bardziej wytarta tapicerkę niż to co jeździ w trasie mimo że czas spędzony w aucie jest ten sam. Należy zwrócić uwagę, że w mieście częściej wsiada się i wysiada z auta, więc fotel od strony drzwi będzie bardziej wytarty...

Fakt - auto na trasie na pewno zużywa się przynajmniej 2x mniej niż po mieście.

A tak na marginesie to niektórzy ludzie są dziwni, żeby nie powiedzieć "głupi". Chcą kupić 8-10-letniego diesla z przebiegiem 100tys., sprowadzonego z Niemiec bo nie wytłuczony na tych polskich dziurawych drogach i jeszcze najlepiej od dziadka, który jeździł w niedziele do kościoła - to jakaś paranoja :mad2: Oczekują jeszcze okazyjnej ceny...i słyszałem wiele opinii, że auto z przebiegiem 2000tys. to złom. W moim przekonaniu zadbane BMW z tym przebiegiem to jest dopiero "dotarte". No ale jeżeli słyszę to od właściciela fiata pandy albo innego francuskiego wynalazku to się w pełni zgodzę z właścicielem, że jego "wynalazek" z przebiegiem 200tys. to na 100% będzie złom :twisted2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.