Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Kumpel ma problem z BMW E-34 2,0 24V. Silnik się za bardzo nagrzewa, wąż za termostatem jest zimny i pół chłodnicy od strony termostatu jest zimne. Po odkręceniu korka wywala płyn. Na 99% jest to termostat zamknięty na stałe. Tylko czy wywalanie płynu wszystkimi możliwymi szczelinami jet w tym przypadku normalne? Zauważyliśmy, że przy próbie nagrzania silnika żeby sprawdzić termostat od czasu do czasu skakały obroty silnika. Po dodaniu gazu wszystko wraca do normy.

Proszę o jakieś porady.

Opublikowano
mój znajomy tak myslał też ze to wina termostatu.. okazalo sie ze wirnik od pompy wody sie oberwał... tez miał chlodnice zimna z jednej strony.. wsumie termostat tez wymienił bo nie jest az tak drogi a o uklad chlodzenia warto czasem zadbac
Opublikowano

witam

miałem to samo

nawet ten sam silnik

objawy takie jak opisujesz - wymiana termostatu załatwiła wszystko i po problemie :cool2:

http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Opublikowano
Sprawdź kolego jeszcze odpowietrzenie chłodnicy i zbiornika wyrównawczego w mojej Beni był zatkany kanalik odpowietrzający przy zbiorniczku wyrównawczym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.