Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chcialbym poprawic moc silnika 728,chodzi mi tylko o zalożene filtra stożkowego.Chcialbym to zrobić profesjonalnie moze mi ktoś z was powiedzieć jak to zrobić gdzie szukać.Niechcialbym bym kupować jakiś uniwersalnych tylko aktualnie do tego modelu silnika.Z góry dziekuje

 

pozdrawiam daniel

Opublikowano
Chcialbym poprawic moc silnika 728

Trudno poprawiać coś, czego nie ma. 728 to karoseria bez silnika i żadne poprawki tego nie zmienią. Jak chcesz mieć siódemkę z silnikiem, to kup 740...

Opublikowano
mozesz wstawic ten filtr,wywalic kat i wspawac kawałek rury,pobawic sie w elektroniczna modyfikacje "chip tuning" czego osobiscie bym nie robił ,pomyslales o poprawie mocy było by to moze ok 10 % to teraz pomysl o silniku ze skracasz jego zywotnosc,zwiekszy sie spalanie itd... pewnie myslales o ekonomii kupujac to auto wiec te zostaw do jazdy na codzien i kup jakas 740 lub 750 jako "zabawke",mialem problem odwrotny do twojego bo mialem zaduzo mocy,orala mnie jezda 750 e32 po miescie bo palila 25/100 wiec kupilem 735 jako ekonomiczne auto... a 750 na dalsze trasy :mrgreen:
Opublikowano
Stożka nie zakładaj.Lepiej załuż sportową wkładkę w miejsce orginalnego filtra.O tuningu silnika poczytaj na forum 3,tam jest o tym więcej,dużo jest poprzerabianych e36 328i.Jeśli chcesz włożyć trochę pieniędzy w ten silnik,to wymień kolektor ssący z przepustnicą z 2.5m50,wałki ostrzejsze(ssący i wydechowy).Jeśli masz skrzynię manualną to 730 i 735 w automacie nie będą miały żadnych szans.Filtr sportowy(wkładka) kup firmy K&N,ewentualnie Pipercross.Mam nadzieję,że masz silnik m52 nie m52TU.
Nur bmw e32
Opublikowano

Trudno poprawiać coś, czego nie ma. 728 to karoseria bez silnika i żadne poprawki tego nie zmienią. Jak chcesz mieć siódemkę z silnikiem, to kup 740...

 

Eee tam, bez przesadyzmu. 8,6 sekundy do 100 km/h (w manualu) to dla wielu ludzi calkiem wystarczajace osiagi. E38 ma sluzyc do majestatycznego przemieszczania sie, a nie do wyscigow od swiatel do swiatel.

A z drugiej strony... M52 to bardzo podatny silnik na modyfikacje. Mozna go nawet bez wiekszego problemu uturbic, chociaz w E38 to bardziej sztuka dla sztuki.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Jak w serii 3, to rozumiem zabawę z tym silnikiem, w serii 7 nie poddawałbym go żadnym zmianom. A co do filtra powietrza, to nie zepsułbym wyglądu pod maską czymś takim, już załóż tę wkładkę lepiej dla lepszego samopoczucia. Z tym że jak Ci mało, to i tak bez V8 się nie obędzie i to najlepiej 4.4 m62. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.