Skocz do zawartości

Artykul o E38 w Top-Gear [skan]


vortex5

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby ktos chcial poczytac co w top gearze nowym piszą o E38, wklejam linki do zeskanowanego artykułu

 

Strona 1

http://images43.fotosik.pl/63/1a7a99325db0ad81.jpg

 

Strona 2

http://images48.fotosik.pl/63/5b75a39712e7a0aa.jpg

 

Strona 3

http://images36.fotosik.pl/59/d96215fed9534394.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Az mnie dziwi, ze nie napisali zadnych tekstow o dresiarskim wizerunku itp.

 

Raz kupilem ta gazete i po pieciu minutach wiedzialem, ze byl to ostatni raz. Ten artykul mnie w tym utwierdza - duzo slow, zero tresci - to juz AutoSwiat jest 10 x bardziej tresciwy. A w tym TG jest chyba wiecej reklam niz w czasopismach kobiecych.

pozdrowienia

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Az mnie dziwi, ze nie napisali zadnych tekstow o dresiarskim wizerunku itp.

 

Raz kupilem ta gazete i po pieciu minutach wiedzialem, ze byl to ostatni raz. Ten artykul mnie w tym utwierdza - duzo slow, zero tresci - to juz AutoSwiat jest 10 x bardziej tresciwy. A w tym TG jest chyba wiecej reklam niz w czasopismach kobiecych.

 

o dresiarskim wizerunku nie, ale o gangsterskim napisali :)

 

ja kupuje TG praktycznie tylko dla artykulow Clarksona, ktorego styl bardzo lubie. No i od czasu do czasu jakis inny artykul tez okazuje sie w miare fajny

 

co do samej gazety, to nie pretenduje ona na pewno do miana fachowego pisma, jest to raczej cos w rodzaju glupawego filmu akcji - obejrzec mozna zeby sie rozluznic, ale glebszych tresci sie nikt nie doszukuje :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś Wam się panowie chyba pomyliło, albo akceptujecie tylko niemiecki humor. Top Gear to najlepsze czasopismo motoryzacyjne na rynku i w sumie cieszę się, że nie każdemu się podoba. Wychodzi na to, że to trochę taka awangarda. Artykuły pisane ciekawym językiem, nie tendencjne, bardzo dużo ciekawych informacji z historii motoryzacji i sportów motorowych. Nie brakuje także odkrywania nieznanych faktów z życia znanych osób i prezentowania ich samochodowego bakcyla- patrz historia Milesa Davisa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemiecki humor? Hmm, to nowy oksymoron... :lol:

Po prostu uwazam, ze TopGear to nic innego jak "Twoj Styl" dla facetow - mydlo i powidlo, wiekszosc to reklamy (jawne i ukryte). Jeszcze troche a do kazdego numeru beda dawali pewnie probki kosmetykow dla mezczyzn :mrgreen: . Czasopismo niby o samochodach, a artykuly o nich sa denne, niekonkretne, rozmyte tekstami, ktore mialy byc "cool". Od show (moim zdaniem niezbyt udanego) wole "technikalia", opisy wrazen z jazdy dobrego kierowcy, suche dane... No ale to moje zdanie, na szczescie sa rozne czasopisma, kazdy moze sobie wybrac to, co chce...

pozdrowienia

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Abstrah/u/jąc od wielkich treści w artykule o e38, których tam po prostu nie ma wydaje mi się, że jest on sam w sobie bardzo fajny. A to choćby dlatego, że e38 mieni się w nim doskonałym i luksusowym samochodem o ponadczasowym wyglądzie, z czym się w pełni zgadzam. Bardzo podobało mi się też porównanie, jakim posłużył się autor - nowe hatchbacki za +30kzł i polskie myślenie, kontra leciwa limuzyna za 20k lepsza od nich pod każdym możliwym względem. Mało jest konkretów w artykule, nie rozbierają w nim każdego silnika do gołej śrubk, nie powołują się na dane z dekry i nie ma "zdaniem specjalisty", ale nie taki jest jego cel. Zwracają uwagę, na te modele silnikowe, którym warto się przyjrzeć bliżej, mówią o kosztach eksploatacji, jakości i choć oględnie, to przyznać trzeba, że daje to ogląd na temat tego, że nie jest to eksploatacyjnie najtańsze auto.

I o to chodzi!! O zwrócenie uwagi na niebanalne auto w bardzo przystępnej cenie, pokazanie, że dresiarski/gangsterski wizerunek istnieje tylko w imaginacji ludzi. Pod tym względem jest to bardzo konkretny artykuł.

Sam nie jestem fanem TG - to zwykły mainstream zrobiony na fali popularności programu, zdecydowanie uważam V12 za najlepszą gazetę na rynku. Jednakże w tym ujęciu TG bije na głowę wszelkie motory i AŚ pod względem rzetelności, objętości i jakości artykułów...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oksymoron by był gdybm napisał "ładny niemiecki samochód",a humor niemiecki istnieje jest dla tępaków, ale istnieje.

 

Napisal to ten, ktory w profilu ma zdjecie japonskiego ospoilerowanego econoboxa ;)

 

Japońskiego nie niemieckiego jak słusznie zauważyłeś. Zrób sobie powiększenie i zobacz czyje to auto, a potem się pokłoń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja natomiast TG bardzo lubię bo nie m a tutaj podejścia ludzi z motoru czy Aś( wszystko co niemieckie najlepsze a Vw golf III ma najciekawszą linię wnętrza na rynku ochy i achy na temat głównie vw, a już broń Boże pochwalić Alfę Romeo...). TG kupuję od drugiego numeru i nie żałuję, najlepiej wydane 3,9 miesięcznie. Wiele artykułów ma elementy humorystyczne dzięki którym czyta się przyjemniej.

Nie wspominam tutaj o czasopismach pokroju v12 bo nie miałem ich w rękach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja lubie TG. Kupuje kazdy numer po kolei, a za ten artykul o E38 chyba go zaprenumeruje :D.

Kupilem raz V12, ale tam juz kompletnie nie bylo nic oprocz paru ladnych zdjec. A juz tekst redaktora naczelnego o tym, jaki to on jest fajny gosc, ze obnizyl cene tego pisemka mnie zalamal :duh:.

 

W TG jest przynajmniej angielski humor, ktory mi pod wieloma wzgledami pasuje. Faktycznie, brakuje tam konkretow, ale co z tego? Jak chce konkrety na jakis motoryzacyjny temat, to szukam tego w internecie albo w specjalistycznych ksiazkach.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten w moim avatarze (Impreza S12 WRC) spala litr na kilometr, benzyny, która kosztuje 35 zł netto za litr.

 

to co to jest, paliwo rakietowe?? :shock:

 

ELF Turbo Max 101,5 oktana

 

chwila na googlach i znalazlem Ci oferte za 29 zł brutto :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten w moim avatarze (Impreza S12 WRC) spala litr na kilometr, benzyny, która kosztuje 35 zł netto za litr.

 

to co to jest, paliwo rakietowe?? :shock:

 

ELF Turbo Max 101,5 oktana

 

chwila na googlach i znalazlem Ci oferte za 29 zł brutto :mrgreen:

 

Dzięki, trochę ceny spadły ostatnio, a ja już się nie ścigam :)

Edytowane przez jakub
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a już broń Boże pochwalić Alfę Romeo...).

 

A ja dzisiaj kupiłem Alfę 147..... i mam już dwie.

 

Każdy właściciel Alfy powinien mieć przynajmniej dwa egzemplarze...

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a już broń Boże pochwalić Alfę Romeo...).

 

A ja dzisiaj kupiłem Alfę 147..... i mam już dwie.

w zasadzie to masz jedną bo druga w serwisie stoi( jak już ją odbierzesz to drugą wstawiasz) :P

A tak na poważnie to do Alf nic nie mam( używam nawet znaczka Alfy jako avataru na wielu forach). O te auta po prostu trzeba umieć zadbać i odwdzięczą się niemal bezawaryjną jazdą. Ja niestety trafiłem na beznadziejny egzemplarz 156

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.