Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam mały problem z zalaniem całego układu hamulcowego, w tej chwili jest pusty(przewody, tłoczki i zbiorniczek). Płyn samowolnie nie chce zalać układu. Próbowałem na odkręconych i zakręconych odpowietrznikach, zarówno pompując pedałem jak i czekając czy samo się przeleje. Niestety nic :mad2: . Nie mam już więcej pomysłów jak to zrobić. Jeśliktoś wie jak to zrobić, to proszę o wskazówki

 

Autko to BMW e39 540iA 97' (automat)

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zmienialem plyn w swojej buni i też mialem problem z odpowietrzeniem(to chyba modul ABS stawia taki opor).Musisz mieć kumpla bo samemu to trzeba mieć sposób.

Wlewamy plyn do zbiorniczka(wszystkie odpowietrzniki zekręcone) ,kumpel siedzi w aucie wciska pedal do podlogi a ty po wciśnięciu odkręcasz odpowietrznik i czekasz aż zejdzie ciśnienie, dokręcasz a kumpel puszcza pedal i tak do skutku wszystkie kola.

Drugi sposob podpatrzony u mechaniora odpowietrzamy samemu;

potrzebna maszynka z wętlem od starej dętki wycinamy kolko o srednicy pasującej do korka wlewu plynu.Wlewamy plyn zakladamy maszynke na otwor zbiorniczka i zakręcamy nakrętke,potem pompkom do pompowania kól robimy lekkie nadciśnienie odkręcamy odpowietrznik i czekamy aż pojawi sie plyn.(wazne nalezy zbiorniczek opasać opaską z pompką moze byc od elektryki zeby przy dopompowaniu powietrza nie wypchnelo zbiorniczka).Pamietaj o uzupelnianiu plynu podczas odpowietrzania bo praca na marne.Ja męczylem sie sam.Powodzenia.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Pedał jest całkowicie miękki podczas naciskania i nie jestem pewien czy się tam wytwarza jakiekolwiek ciśnienie. Czy zapłon musi byc włączony albo odpalony silnik?

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nacisnij szybko pedal kilka razy i odkręć odpowietrznik musi sie wytworzyc male cisnienie.W przewodach masz powietrze dlatego nie czuc oporu.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Silnik możesz odpalić, łatwiej pompować. Na marginesie dodam że miałem kiedyś przypadek nie odbijającego do końca tłoka w pompie chamulcowej a wtedy po zwolnieniu pedału pompa poprostu nie zassie płynu...i lipa.
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano
Będę z samego rana próbowac i dam znac jak poszło.

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
tak to jest, jak trzeba pomocy to i cały dzien by siedział przy kompie jak zrobi to juz nie pomoze, i potem forum zawalone pytaniami bez odpowiedzi, same gdybania...

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.