Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

To że turbina była wymieniana, to wcale nie musi źle świadczyć o samochodzie i jego kondycji.

W tych silnikach 2.0 d - 150kM (do końca 2003r) awarie turbiny to normalna rzecz, dopiero w 2004 zmienili sterowanie turbiną.

Ja w swoim wymieniałem przy przebiegu ok 180 tk i okazało się że to nie pierwsza wymiana (poznałem po dacie na turbinie).

Ja założyłem regenerowaną (1200zł, akurat nie miałem kasy na nową) i powiem że regenerowana chodziła lepiej od poprzedniej, (do starej też nie było zastrzeżeń) a uzyskanie maksymalnej prędkości niestanowi najmniejszego problemu.

Jeśli regenerowana turbina to tylko ze sprawdzonego źródła.

Podstawa to odpowiedni olej i czysty filtr powietrza, ON z sprawdzonych stacji.

 

Przebieg w dieslu bmw 130 tys z 2002 roku jest raczej zdecydowanie podejrzany.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witam, ja niedawno szukałem 2.0d i jakos znalazlem. Dodam swoje 3 grosze, szukaj dalej autka bo to to zadna rewelacja...
Opublikowano

Maska nieudolnie wyklepana...

 

To chyba żart, to jest małe zdjęcie, a nawet jak by było duże to trzeba być niezłym" ekspertem".

 

Co do kupowanie w komisie, to powiem że pojechałem w okolice poznania szukać autka. Zaglądając do kilku komisów, po czym stwierdziłem, że moja noga więcej u tych złodziei nie postanie (bez urazy dla uczciwych). Auta z przebiegami na liczniku 130- 220 tys miały chyba kilka razy tyle. No i nie bite miały pomalowane nawet uszczelki drzwi (partacze).

 

Nie twierdzę że się nie da kupić fajnego autka w komisie, ale handlarz to handlarz.

Opublikowano

Maska nieudolnie wyklepana...

 

To chyba żart, to jest małe zdjęcie, a nawet jak by było duże to trzeba być niezłym" ekspertem".

 

Nie trzeba byc slepym aby reka wymacac nierownosci:

http://www.astercity.net/~papik/c7274816_2.jpg

 

Dla mnie jest zle sklepana, odbicia od nieba powinny sie jednolicie rozkladac na masce a tym czasem widac,ze maska ma wgniecenie.

Opublikowano

Macałem ręką ekran monitora i żadnych nierówności nie wyczuwam. Trzeba mieć widocznie oko estety i być wyjątkowo wrażliwym. Cóż niektórzy "mężczyźni" tak mają.

 

Pozostaje sprawa zaślepki. Jej brak jest domeną aut często wracających na holu, co w przypadku diesla nie dziwi.

 

BTW Czy wszyskie e46 mialy chromowane nerki?

Opublikowano
co do samochodu to był oglądany przez mechanika zaślepka jest tylko na tym zdjęciu nie było, ale to tez ciekawe musiał byc cholowany a co do maski to złudzenie samochód bity nie był moze tu i uwdzie bojla była ale był wyczyszczony w środku igła a dokumenty serwisiwe i faktury coś za świeze wszystko było jak na tyle lat ale dokumenty to nie problem jednym słowem pospiech to zły doradca i dziękuje samochodom z franci (niemcy lub belgia) przynajmniej serwisy maja ich dane
Opublikowano
szczeże to niewiem czy to nir była wersja 136 ale chyba nie bo lamy po liftingu a francuskie papiery to jeden bałagan wielki ale nie wazne zreszta
Opublikowano
szczeże to niewiem czy to nir była wersja 136 ale chyba nie bo lamy po liftingu a francuskie papiery to jeden bałagan wielki ale nie wazne zreszta

Bywają te 136KM po "lifcie" przeprowadzonym przez właściciela :lol:

 

Nie wszystkie E46 miały nerki z chromowanymi pionowymi paskami.

 

Pozdrawiam wróżbitów wróżących ze zdjęć. Ja obstawiam, że ma padnięty termostat :roll2: żart oczywiście :wink:

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
Bierz diesla:) Benzynka 2.0 150 km Ci spali z 12 litrow pb, 2.0 diesel Ci spali 7-8 litrow ropy przy takiej samej jezdzie. Przyspieszenie podobne, elastycznosc lepsza u diesla. Dodatkowo za niewielkie pieniadze mozesz bezpiecznie podniesc moc o 20-30%. Warunek jest jeden musisz znalezc auto w dobrym stanie, zebys przypadkiem nie kupil auta zmeczonego, bo pozniej wszystkie naprawy Cie zjedza :?
Opublikowano
Ja już jestem przewrazliwiony tymi dieslami miałem golfa 4 padło turbo potem 2 razy jechałem z nim na gwarancji i wogóle wiem że diesel to ekonomiczniejsz jazda ale zacznie nawalać to koszta okropne a benzynka chyba nie aż tak ale trzeba by było chyba zainwestować w gaz przy takim spalaniu ale to znowu 4000 w plecy więc ciężko podjąc decyzje benzyna chyba jest mniej awaryjna ale 80 % ludzi jezdzi chyba dieslami bo tylko takie auta są praktycznie w sprzedaży
Opublikowano

Maska nieudolnie wyklepana...

 

To chyba żart, to jest małe zdjęcie, a nawet jak by było duże to trzeba być niezłym" ekspertem".

 

Nie trzeba byc slepym aby reka wymacac nierownosci:.

 

Chyba chciałeś powiedzieć "można być ślepym" albo "nie trzeba być widomym". Ale nie ważne. Proponuje nie snuć teorii z takich zdjęć (zwłaszcza że ręką nie wymacasz na zdjęciu), bo można kogoś wprowadzić w błąd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.